Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 10:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 favorit AC pumpy: zamenne? 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
dobra je otazka ci by anozaj nebolo este lepsie dat rovno elektricke cerpadlo, ale pri tych cenach skor nie :)
do akeho vykonu (ak sa to podla toho da povedat) by mala stacit seriova pumpa?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.4.08, 20:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
deekay píše:
do akeho vykonu (ak sa to podla toho da povedat) by mala stacit seriova pumpa?


No asi takhle ... Roman mel obyc pumpicku :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


11.4.08, 20:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
myslím že aj na tvoje účely aj tá stará varianta bohato stačí, motor nemáš zasa upravený tak extrémne.
novým typom to rozhodne nepokazíš, aj málo jazdíš a auto ti týždeň stojí je lepšia a hlavne komfortnejšia....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.4.08, 20:26
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
S páčkou to ocení ti,kteří mají baterii na konci životna a došel jim náhle na silnici benzín....Je to lepší než roztlačovat.....A hlavně,dá se kontrolovat její funkce...je to pumpa do nepohody.....Ta bez páčky je bezúdržbová a více dává....Ale jak odejde je s pumpováním konec...


11.4.08, 22:05
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
patrik-hp píše:
S páčkou to ocení ti,kteří mají baterii na konci životna a došel jim náhle na silnici benzín....Je to lepší než roztlačovat.....A hlavně,dá se kontrolovat její funkce...je to pumpa do nepohody.....Ta bez páčky je bezúdržbová a více dává....Ale jak odejde je s pumpováním konec...


Taky fakt... to už je na rozhodnutí každého jestli novou dá nebo ne... já jí mám a jsem spokojený. A s životností je to u ní daleko lepší...

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


Naposledy upravil Neex dne 12.4.08, 17:53, celkově upraveno 1



12.4.08, 17:41
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
ptám se znovu, co je v té pumpě bez páčky jinak, krom toho, že tam páčka chybí ?


12.4.08, 17:43
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Vít píše:
ptám se znovu, co je v té pumpě bez páčky jinak, krom toho, že tam páčka chybí ?


já sice mám ještě jednu SH v garáži ale rozdělávat ji teda nebudu :) to fakt nevím zase tak dalece jsem se tím nezabýval.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


12.4.08, 17:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Neex píše:
Vít píše:
ptám se znovu, co je v té pumpě bez páčky jinak, krom toho, že tam páčka chybí ?


já sice mám ještě jednu SH v garáži ale rozdělávat ji teda nebudu :) to fakt nevím zase tak dalece jsem se tím nezabýval.


iné ventilky, tie benzín pri dlhšom stáni neprepúšťajú, väčší zdvih, čiže aj väčší výkon, a membrána riešená tak že ak náhodou praskne tak benzín ide von, nie do oleja...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.4.08, 18:03
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
michalkatka píše:
iné ventilky, tie benzín pri dlhšom stáni neprepúšťajú, väčší zdvih, čiže aj väčší výkon, a membrána riešená tak že ak náhodou praskne tak benzín ide von, nie do oleja...


jak to víš michale :?: ptám se jen ze zvědavosti protože já to nikde nezjistil...

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


12.4.08, 18:17
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Ha, a teď : Jde tahle nabastlit i do 120ky ?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


12.4.08, 18:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Ten stary typ pumpy ma vytlak do 42 litrov / hodinu, cize si myslim, ze kym to neprekopes na raketoplan, tak ti to cerpadlo bude stacit.

inac... ten novy typ Jikov SH sa zvonku dost podoba na palivove cerpadlo, ktore sme mali ako nahradny diel k starej Skode 110L, akurat bolo to 110tkove rozoberatelne. Konstrukcne a systemom pohonu bolo to stare identicke so 120tkovym, cize packa, membrana a vo viku 2 ventilky, akurat bol palivovy filter umiestneny za cerpadlom, nie pred.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.4.08, 18:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
ventYl píše:
Ten stary typ pumpy ma vytlak do 42 litrov / hodinu, cize si myslim, ze kym to neprekopes na raketoplan, tak ti to cerpadlo bude stacit.

inac... ten novy typ Jikov SH sa zvonku dost podoba na palivove cerpadlo, ktore sme mali ako nahradny diel k starej Skode 110L, akurat bolo to 110tkove rozoberatelne. Konstrukcne a systemom pohonu bolo to stare identicke so 120tkovym, cize packa, membrana a vo viku 2 ventilky, akurat bol palivovy filter umiestneny za cerpadlom, nie pred.


Takže pokud tě dobře chápu, tak to prostě vyměním, a filtr dám do hadičky od pumpy ke karbu? Je to tak ?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


12.4.08, 18:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
no nie, ja som ten novy typ pumpy na favorite nikdy nevidel, ja hovorim o tom rozoberatelnom zo 110tky, co sa na ten jikov SH podoba. tam bol palivovy filter integrovany do vicka nad ventilkami, cize pred ani za uz ziadny dalsi filter byt nemusel.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.4.08, 19:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Áha, tak to tě pak nechápu. Tákže řekněte někdo teda jestli ANO/NE. fakt nechápu :oops:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


12.4.08, 19:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
WIO 46 píše:
Áha, tak to tě pak nechápu. Tákže řekněte někdo teda jestli ANO/NE. fakt nechápu :oops:


Teď nedělám chytrýho, ale cituju z knížky od Cedrycha "Zdůrazňuji že přes vnější podobnost není čerpadlo určené pro motory Škoda 781 záměnné s čerpadlem OD 3456 montovaným na motory Š 742 tj. 105/120/130." Píše že čerpadlo pro 742 má jiný ukos páky čerpadla než pro 781.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


12.4.08, 19:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz