Autor |
Zpráva |
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Vít píše: bezodporové kabely, co to zase je... ?
kabely se sníženým odporem od 8.1992 kde není odporová koncovka... nějaký odpor sice mají 4-8 kOhm ale nemají odporovou koncovku proto bezodporové.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
14.4.08, 12:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vít píše: Tak už to jede... točí to celkem ochotně na favorita 6 tisíc , měl jsem tam 140kmh (nemám poblíž domu žádnou dálnici ani podobnou cestu).
Co tomu bylo? Asi nic.
Kabely (na koncovkách je psáno Tesla) OK, měřil jsem multimetrem, naměřil jsem cca 0,3 MOhm na všech
Ventily změna z 0,05 na 0,20.
Preventivní výměna indukční cívky PAL -> PAL.
Předstih nezměněn, 5 stupňů tak, jak jsme před rokem nastavili.
V karburátoru čisto, trysky průchozí.
Staré svíčky jsem sklepnul z 0,8 na 0,6 a vrátil do auta.
tak co tomu bylo jen ty ventily? že byly bez vůle? miloš
|
14.4.08, 20:15 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
miloši, ano, ventily bez vůle byla jediná závada, no ještě jsem vymeněil cívku (zítra můžu zkusit zase starou, jestli to má ně něco vliv) a ještě kabely 300kiloOhmu (ale ty neovlivnily podle testování max. rychlost, jen se to s novými lépe vytáčí
|
14.4.08, 20:26 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
jo tak ty jsi myslel 300 kOhm ...tak to už bylo vážně trochu moc
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
14.4.08, 21:02 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ale to je na těch drátech snad schválně, to mají uplně všecky, včetně kabelu víčko-cívka.. to snad není možný, aby se všecky stejně pokazily
|
14.4.08, 21:21 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
starnou... ja snad schvalne zmerim svoje, tohle sem nikdy nemeril..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
15.4.08, 10:45 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vít píše: miloši, ano, ventily bez vůle byla jediná závada, no ještě jsem vymeněil cívku (zítra můžu zkusit zase starou, jestli to má ně něco vliv) a ještě kabely 300kiloOhmu (ale ty neovlivnily podle testování max. rychlost, jen se to s novými lépe vytáčí
o těch ventilech to jsem zatím slyšel snad jen jednou u feldy BMM že měl jeden 15 20 a měl mít 25 20 a když to párkrát pohonil do kopce motor zlenivěl, ale na rychlost si nestěžoval, třeba jsem jel se starou R19 z německa i 160, jeden podpálený ostatní totál bez vůle miloš
|
17.4.08, 18:48 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
radši ani nevědět co tomu bylo je.... se to nějak asi kurví někde vevnitř, nebo nevím, zejtra, nevím, dohromady jsem s tím nic neuděl a už to zase běhá, 160 celkem v pohodě... co tomu může bejt kde... asi trpaslíčci někde zakletý
|
17.4.08, 19:21 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jdu změřit kabely...
ale v nejhorším mám v pokoji v krabici motor 1.4, víšco
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.4.08, 19:29 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Tak dneska se konečně dalo trochu seriózně otestovat, jak se to povedlo, no mám asi klid.... dneska 139,7km cesta, čas 1h:47min asi to pracuje dobře. Díky všem, co se snažili poradit.
|
21.5.08, 20:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|