|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
LPG Lovtec Felina 1,3 mpi
Autor |
Zpráva |
Coudy
Příspěvky: 7
|
LPG Lovtec Felina 1,3 mpi
zdravím všechny . mám problém s plynem střílí mi do sání ! Prosím o radu
|
15.4.08, 13:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
chudobna zmes, viac otvor skrtiaci ventil, kedy boli menene sviecky? odkedy to robi? Popis blizsie problem a citaj kopu clankov na foru o tomto.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
15.4.08, 14:09 |
|
|
Coudy
Příspěvky: 7
|
zdravím tě .... jak jsem to auto koupil tak to moc žralo ! to mi rikali známí co taky maj lpg tak jsem tomu ubral o pul otáčky a spokojenost ! a vše v pořádku ! jezdil jsem na tom zhruba 5mesícu a ok ! až tedka před měsícem zhruba sem tam rána a pak už častěji .vždy jak na to slapnu z volnobehu tak ve 3500 to střeli sice ne pokažde ale rana jak z kanona. mezitím co to auto mám tak jsem vymenil tesneni pod hlavou a kamos mi rikal že tam maji byt vule na ventilech sací 1,5 mm a vyfuk 1mm tak jsme je nastavili a jezdilo ok . a ted jsem zkusil až mi to zaclo střílet ty vule zmenit na origo hodnoty saci 2,5 a vyfuk 2 a furt to střílí ? snazil jsem se tady neco najit ! ale neúspěšně . jinač to má najeto neco přes 30 tis km po mntáži lpg.akorát co jsem zde našel že by to mohli byt membrány na ty jsem se jeste nepodival ale zitra jdu na to...tak díky za odpověd ..jo a ty svíčky taky před nedávnem a vše ok a jsou tam origo
|
15.4.08, 20:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Coudy píše: zdravím tě .... jak jsem to auto koupil tak to moc žralo ! to mi rikali známí co taky maj lpg tak jsem tomu ubral o pul otáčky a spokojenost ! a vše v pořádku ! jezdil jsem na tom zhruba 5mesícu a ok ! až tedka před měsícem zhruba sem tam rána a pak už častěji .vždy jak na to slapnu z volnobehu tak ve 3500 to střeli sice ne pokažde ale rana jak z kanona. mezitím co to auto mám tak jsem vymenil tesneni pod hlavou a kamos mi rikal že tam maji byt vule na ventilech sací 1,5 mm a vyfuk 1mm tak jsme je nastavili a jezdilo ok . a ted jsem zkusil až mi to zaclo střílet ty vule zmenit na origo hodnoty saci 2,5 a vyfuk 2 a furt to střílí ? snazil jsem se tady neco najit ! ale neúspěšně . jinač to má najeto neco přes 30 tis km po mntáži lpg.akorát co jsem zde našel že by to mohli byt membrány na ty jsem se jeste nepodival ale zitra jdu na to...tak díky za odpověd ..jo a ty svíčky taky před nedávnem a vše ok a jsou tam origo
u MPi hrabat na škrtící ventil je dost nebezpečné, a co ty vůle ventilů nemáš v tom nějaký hokej 1.5 mm 1mm, to je nějaká blbost ne? ventily se nastavují u MPi sací 0.25mm a výfukový 0.20 mm, pokud ti bouchne plyn do sání tak spravidla prostřelí sací filtr a tím se ti velmi ochudí směs a pak to bouchá pořád jestli do toho chceš vrtat tak si první sdělej oblímku z hadice jak ti vede k tomu deklu kde máš napsáno MPi, při explozi ti nahradí protišlehovou klaku že ti ta hadice uletí a nepoškodí filtr nebo celý filtrbox miloš
|
15.4.08, 20:37 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Coudy píše: zdravím tě .... jak jsem to auto koupil tak to moc žralo ! to mi rikali známí co taky maj lpg tak jsem tomu ubral o pul otáčky a spokojenost ! a vše v pořádku ! jezdil jsem na tom zhruba 5mesícu a ok ! až tedka před měsícem zhruba sem tam rána a pak už častěji .vždy jak na to slapnu z volnobehu tak ve 3500 to střeli sice ne pokažde ale rana jak z kanona. mezitím co to auto mám tak jsem vymenil tesneni pod hlavou a kamos mi rikal že tam maji byt vule na ventilech sací 1,5 mm a vyfuk 1mm tak jsme je nastavili a jezdilo ok . a ted jsem zkusil až mi to zaclo střílet ty vule zmenit na origo hodnoty saci 2,5 a vyfuk 2 a furt to střílí ? snazil jsem se tady neco najit ! ale neúspěšně . jinač to má najeto neco přes 30 tis km po mntáži lpg.akorát co jsem zde našel že by to mohli byt membrány na ty jsem se jeste nepodival ale zitra jdu na to...tak díky za odpověd ..jo a ty svíčky taky před nedávnem a vše ok a jsou tam origo
Nejsou ty vůle ventilů jen tak mimochodem 0,2 a 0,25 mm?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.4.08, 20:43 |
|
|
Coudy
Příspěvky: 7
|
jj jsem ztoho zblbl měl jsem tam 0,15 na saci a vyfuk 0,1 mm a bylo to ok akorat chod motoru se mi nezdal na volnobeh po dlouhe dobe to zaclo strilet tak jsem jsi rekl co kdyby to bylo tema ventilama tak jsem to teda prekopal na tech 0,25 saci a vyfuk 0,2 mm a furt ..kamos co ma firmu s auty mi tedka rekl : Tak to máš na 99% podpálený ventil,takže hlava dolů. prvně at skusim změřit kompres
|
15.4.08, 21:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Coudy píše: jj jsem ztoho zblbl měl jsem tam 0,15 na saci a vyfuk 0,1 mm a bylo to ok akorat chod motoru se mi nezdal na volnobeh po dlouhe dobe to zaclo strilet tak jsem jsi rekl co kdyby to bylo tema ventilama tak jsem to teda prekopal na tech 0,25 saci a vyfuk 0,2 mm a furt ..kamos co ma firmu s auty mi tedka rekl : Tak to máš na 99% podpálený ventil,takže hlava dolů. prvně at skusim změřit kompres
podpálený ventil a střelba do sání? a skromný dotaz jak ti to jede na benzín taky střílí? miloš
|
16.4.08, 06:33 |
|
|
Coudy
Příspěvky: 7
|
na benzín to nestřílí
|
16.4.08, 18:30 |
|
|
Coudy
Příspěvky: 7
|
zdravím lidi už to nestříli bylo to těma malíma vůlema na tech ventilech !!! seřizene i chod motoru je lepsi !!! i tak diky za rady
|
22.4.08, 19:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|