Karburátor (volnoběh) Favorit
Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Neex píše: tohle bych spíš připisoval osce klapky než sytiči respektive pružince stupňovité vačky...
no dobre, to je jedno, proste mi povedzte co a ako mam skontrolovat
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.4.08, 15:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
niekedy zastav,a pozreme na karburátor,a mám aj náhradny po komplet go
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
15.4.08, 15:57 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
wordy píše: niekedy zastav,a pozreme na karburátor,a mám aj náhradny po komplet go
ale ten mi nedas asi
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.4.08, 16:00 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
ked bude treba,tak ti dám
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
15.4.08, 16:13 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
wordy píše: ked bude treba,tak ti dám juuu, dakujem velmi pekne ale dufam ze to nebude nutne, taku ponuku by som prijal ale to proste niede
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.4.08, 16:44 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Bohatá směs vs. rozvody
Nechci zakládat nové téma ať je to vše pohromadě .
Zajímalo by mě, když mám trochu rozvody vytahaný (poletuje to cca +-3°), tak když se přidá bohatost (ne závratně pouze asi 1/8 ot) tak se otáčky krásně uklidní a kolísá to jen +-50ot. Je možný, když jsou ty rozvody vytahaný tak po přidání bohatosti, že by se ty otáčky srovnaly? A nebo je to blbost? Ty rozvody když jsou vytahaný, tak to kolísá i když přidám bohatost (i když to bude třeba trochu více bohatší)? A nebo jsou ty rozvody ještě dobrý a je to prostě jen chudý a proto to kolísá?
Moc díky za odpověď.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
15.4.08, 22:47 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
myslim ze ked su rozvody vytahane tak pri merani predstihu ti to bude lietat aj keby si sa poondial a nezalezi aka je bohatost ci predstih, maximalne volnobezne otacky by mohli zavazit
moj nazor
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.4.08, 23:11 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Myslím, že ti kolísá volnoběh, kvůli chudý směsi, přidej to o tu 1/4 a nech to tam
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.4.08, 08:27 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Nepér píše: Myslím, že ti kolísá volnoběh, kvůli chudý směsi, přidej to o tu 1/4 a nech to tam
Mě de o to, že když se snažím na volnoběhu hnout s řemenicí, abych vyzkoušel jaké jsou vůle v rozvodech, tak s tím nemůžu hnout, tak asi budou ještě v pohodě.
Zajímá mě to, jestli se dá přidáním bohatosti dosáhnout volnoběžných otáček bez kolísání a nebo pokud jsou rozvody vymlácený tak i když přidám bohatost tak to bude pořád kolísat a nebo se to tím dá vylepšit?
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
16.4.08, 09:58 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
p20k píše: Nepér píše: Myslím, že ti kolísá volnoběh, kvůli chudý směsi, přidej to o tu 1/4 a nech to tam
Tak jsem překontroloval předstih a zjistil jsem, že byl nastaven "přesně" na 0°-1° a dokonce to skočilo i na -1° . Takže jsem to seřídil na 4°a skáče to zhruba od 3° až do 5°. Jel jsem to projed a krásně jde za plynem reaguje nádherně a krásně jde do otáček spotřeba taky trochu klesla . Ventily neklepou a volnoběh drží krásně kolísá jen asi +-70ot. Akorát ten volnoběh je na 900ot, ale nechci hýbat s tou přívěrou.
Jen jsem se chtěl zeptat když se brzdí motorem, tak zastaví se dodávka benzínu do karbecu a nebo ne?
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
18.4.08, 17:24 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
p20k píše: Nepér píše: Myslím, že ti kolísá volnoběh, kvůli chudý směsi, přidej to o tu 1/4 a nech to tam Tak jsem překontroloval předstih a zjistil jsem, že byl nastaven "přesně" na 0°-1° a dokonce to skočilo i na -1° . Takže jsem to seřídil na 4°a skáče to zhruba od 3° až do 5°. Jel jsem to projed a krásně jde za plynem reaguje nádherně a krásně jde do otáček spotřeba taky trochu klesla . Ventily neklepou a volnoběh drží krásně kolísá jen asi +-70ot. Akorát ten volnoběh je na 900ot, ale nechci hýbat s tou přívěrou. Jen jsem se chtěl zeptat když se brzdí motorem, tak zastaví se dodávka benzínu do karbecu a nebo ne?
nie nezastavi, ide tam ale len davka pre volnobeh, respektive tolko paliva ako mas stlaceny plyn
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
18.4.08, 17:25 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
deekay píše: p20k píše: Nepér píše: Myslím, že ti kolísá volnoběh, kvůli chudý směsi, přidej to o tu 1/4 a nech to tam Tak jsem překontroloval předstih a zjistil jsem, že byl nastaven "přesně" na 0°-1° a dokonce to skočilo i na -1° . Takže jsem to seřídil na 4°a skáče to zhruba od 3° až do 5°. Jel jsem to projed a krásně jde za plynem reaguje nádherně a krásně jde do otáček spotřeba taky trochu klesla . Ventily neklepou a volnoběh drží krásně kolísá jen asi +-70ot. Akorát ten volnoběh je na 900ot, ale nechci hýbat s tou přívěrou. Jen jsem se chtěl zeptat když se brzdí motorem, tak zastaví se dodávka benzínu do karbecu a nebo ne? nie nezastavi, ide tam ale len davka pre volnobeh, respektive tolko paliva ako mas stlaceny plyn
Takže když z kopce pustím plyn (otáčky třeba 2500) tak tam jde benzín jen jako pro volnoběh? Takže na spotřebu nemá vliv jestli vyřadím a nebo nechám rychlost?
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
18.4.08, 19:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
p20k píše: Takže když z kopce pustím plyn (otáčky třeba 2500) tak tam jde benzín jen jako pro volnoběh? Takže na spotřebu nemá vliv jestli vyřadím a nebo nechám rychlost?
jo máš to jedno
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.4.08, 19:04 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: p20k píše: Takže když z kopce pustím plyn (otáčky třeba 2500) tak tam jde benzín jen jako pro volnoběh? Takže na spotřebu nemá vliv jestli vyřadím a nebo nechám rychlost? jo máš to jedno
amen
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
18.4.08, 19:16 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
No, tím bych si nebyl tak jistý. Při brždění motorem je v sacím potrubí vysšší podtlak, takže si dovolím tvrdit, že si motor vezme víc paliva, než na volnoběhu.
|
18.4.08, 21:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|