Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 22:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Snížení hlavy u FAVORITA 135 
Autor Zpráva

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Snížení hlavy u FAVORITA 135
Zdravím vás. Chtěl bych na favoritovi 135 z r.93, s karburátorem, snížit hlavu, aby se dostal kompresí na úroveň 136. Kdysi tu na Webu jsem četl, že toto navýšení rovná snížení hlavy o 0,8 mm, teď už se mi nepovedlo příspěvek dohledat. Nechám ji tedy snížit o 0,8 mm. Máte někdo s tímto zkušenosti, na co si dát pozor, co by jste doporučili? Motor je ve velmi dobrém stavu, má najeto pouhých 48000Km, tak si myslím, že je na tuto úpravu ještě zdravý. Zároveň bych dal nová gufera a hliníkové rozvodové tyčky. Jen mám ten problém, jak sundat ventily, nemám ten přípravek. nemáte někdo nějakou vychytávku, jak to doma sundat? Tady v brusírně, chtějí za snížení 500 bez daně, ale hlava musí být samozřejmě odstrojená a umytá.
Tak předem díky za dobré rady a zkušenosti.


15.4.08, 19:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
to tu najdeš, po té velké podložce co stláčí pružinu klepni kladívkem tím ji uvolníš zatlač na ni kombinačkama a vypadnou ti měsíčky co jistí ventil, ale se mi to nějak nezdá já když beru hlavu z brusírny tak vždy s ventilama, a pokud si hlavu přieji jen přebrousit tak s ventilama nic nedělá, odstrojit znamená sání a výfuk, jestli chceš poslat fotku pošlu na email a je tady v některém příspěvku miloš


15.4.08, 20:05
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na ventily používám truhlářskou svorku a "Učko" z plechu :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.4.08, 20:14
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
500 je dost..nekde je pripravek udelanej z klice, ten stranovej klic se provrta,dirou se prisroubuje do hlavy a opres se o to a talirek stlacis..bohuzel nevim, kde sem to videl :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.4.08, 10:02
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Vem si obycejny orech z gola sady (treba 13ku) poloz na ventil tak, aby stopka byla uprostred. Pak uz jen po orechju jebnes kladivem a cele se to rozskoci :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


16.4.08, 12:26
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
kachnis píše:
500 je dost..nekde je pripravek udelanej z klice, ten stranovej klic se provrta,dirou se prisroubuje do hlavy a opres se o to a talirek stlacis..bohuzel nevim, kde sem to videl :(



jo jo to bylo někde na virtu

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


16.4.08, 12:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
je to mozny

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.4.08, 14:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
kachnis píše:
je to mozny


Ale už to nemužu najít. :cry:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


16.4.08, 14:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Já rovnám hlavy,ale že bych se sejřil s ventilama tak to tedy nee... :P Stačí jí na frézce vypodložit na krajích a je to....Ale kvůli těm simeringům je to jasný....

Sundat se dají rychle např.ořechem z gola sady v kombinaci s kladívkem do misky pružiny a podložením ventilu např.velkou podložkou nebo matičkou pod něj,ale namontovat jedině nějakou pákou nebo přípravkem...


16.4.08, 17:08
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
WIO 46 píše:
Ale už to nemužu najít. :cry:


http://skoda-virt.cz/cz/clanky/technick ... ch-pruzin/ nedávno jsem se na to díval :)

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


16.4.08, 17:23
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Neex píše:
WIO 46 píše:
Ale už to nemužu najít. :cry:


http://skoda-virt.cz/cz/clanky/technick ... ch-pruzin/ nedávno jsem se na to díval :)


no já to hledal jak blb, ale nenašel

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


16.4.08, 18:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Já osobně bych do motoru s tak málo kilometry vůbec nevrtal a radši jezdil. :)


16.4.08, 19:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ono, simeringy sa daju vymenit aj na motore. staci vysrubovat sviecku, prevrtat si gulicku z loziska spravneho rozmeru, hodit valec do HU tak, aby gulicka zacvakla ventily zospodu, potom sa daju pruziny vybrat a simeringy vymenit.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


16.4.08, 19:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
ventYl píše:
...prevrtat si gulicku z loziska spravneho rozmeru...

miloš používal matičku na kusu drátu :wink:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.4.08, 19:17
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Díky moc za rady a za ten odkaz, fakt jednoduchý geniální vychytávky, jak to sundat. Provrtám ten klíč, s tím si myslím, že by to pak šlo i určitě sesadit. Jinak truhlářská svorka, by se snad taky našla a kombinačky taky.Ještě teda to pak budu muset sesadit. Jak jsem se ptal v té brusírně, tak tady vysloveně chtěli mít sundaný ventily. A cena za snížení si myslím,že je trochu vyšší, jenže bohužel nevím o nikom jiným z okolí Čáslavi, kdo by se tímhle zabýval. A když už to bude sundaný, tak bych radši ty ventily zabrousil na pastu a dal preventivně nový gufera, ikdyž olej motor zatím vůbec nebere. Nebo myslíte nechat v klidu dál origo15 let starý gufera? A váš názor na snížení o 0,8mm? Asi nemá cenu to přehánět, třeba snížit o 1,1mm a mít pak 10:1?


16.4.08, 22:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz