Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 10:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Snížení hlavy u FAVORITA 135 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
gufera samozrejme nove, to budes kvoli vymene simeringov rozoberat hlavu o rok znova, ked ti to zacne zrat olej?
a s tym znizovanim. bezpecne znizenie na hlave je vyznacene nosom medzi 3. a 4. valcom, nikdy neznizovana hlava ide bezpecne zobrat tak cca o 1mm. aby si sa ale dostal vykonovo na hranicu motora 136, zrejme by si potreboval aj nahodit vackovy hriadel 136, takto sa na jeho uroven dostanes len kompresiou.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


17.4.08, 07:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ventYl píše:
gufera samozrejme nove, to budes kvoli vymene simeringov rozoberat hlavu o rok znova, ked ti to zacne zrat olej?
a s tym znizovanim. bezpecne znizenie na hlave je vyznacene nosom medzi 3. a 4. valcom, nikdy neznizovana hlava ide bezpecne zobrat tak cca o 1mm. aby si sa ale dostal vykonovo na hranicu motora 136, zrejme by si potreboval aj nahodit vackovy hriadel 136, takto sa na jeho uroven dostanes len kompresiou.


To mi řekni jaký je dle tebe rozdíl ve vačkách mezi 135 a 136. Počítám samozřejmě klasické karburátoy 43 a 46kw. Rozdíl tam totiž není žádný jediný rozdíl mezi těmito dvěma motory je v pístech kdy písty na 135 mají prohlubeň o tu se snížila komprese a tedy i výkon takže pokud sníží hlavu je na tom stejně (relativně) jako kdyby měl rovnou 136. Jinak s tou mírou ubrání souhlasím i když já osobně to trochu přepískl o kousek hlava je celkem snížená o 1,1mm zatím to jezdí dobře a dál uvidím a ty symeringy vyměň rovnou zvlášť když to chtějí rozdělat

_________________
Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem


17.4.08, 08:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
no ja som tu niekym raz bol opraveny, ze motory 135 a 136 nemaju rozdielnu hlavu a piesty, ale vacku a piesty :)) ale mozno si to blbo pamatam a rozdielny je rozdelovac a piesty :) ak to tak nie je, tak samozrejme staci zvysit kompresiu, ja by som ale do hlavy takto extremne nesahal, pokial je zdrava, lebo ked sa to raz nahodou posere a bude treba hlavu zobrat, tak bezpecne nebude kam.

inac s tym prepisknutim, myslim, ze kym to nie je prepisknute nejako brutus extremne (+2mm oproti nosu), tak to krom nutnosti bud znizit predstih, alebo tankovat palivo s vyssim OC, nic viac nesposobi.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


17.4.08, 08:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Pamatuješ si to dobře. 135 má 240/240, 136ka 248/248 a BMM 254/254 (snad jsem si to zapamatoval dobře :D). Takže pokud zvýšíš kompresi na 10:1 a necháš původní vačku tak z toho budeš mít parádní Zetor :D


17.4.08, 08:45
Profil ICQ

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=159 z uvedeného odkazu dle mě jasně plyne, že vačky pro favorita jsou stejné u všech karburátorů krom 136 50kw a samozřejmě bmm

_________________
Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem


17.4.08, 08:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak to jsem divák.....


17.4.08, 09:20
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
cyz píše:
Pamatuješ si to dobře. 135 má 240/240, 136ka 248/248 a BMM 254/254 (snad jsem si to zapamatoval dobře :D). Takže pokud zvýšíš kompresi na 10:1 a necháš původní vačku tak z toho budeš mít parádní Zetor :D


:sick: :sick: NEEEEEEE,PROBOHA NEEEEEEE :!: :!: :evil: 240/240 ma obyc. karb. favo, 50kW karb ma 248/248 a BMM ma 254/254, jeste se mozna o neco lisi vacka ekotronika, ale tohle proste PLATI,PLATILO A PLATIT BUDE

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


17.4.08, 09:28
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Aha, tak jsem to popletl, sorry :oops:


17.4.08, 09:32
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
stane se :) jednou za ty vacky nekoho zabiju :-) a to vackou do oka :lol: :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


17.4.08, 09:56
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kachnis píše:
:sick: :sick: NEEEEEEE,PROBOHA NEEEEEEE :!: :!: :evil: 240/240 ma obyc. karb. favo, 50kW karb ma 248/248 a BMM ma 254/254, jeste se mozna o neco lisi vacka ekotronika, ale tohle proste PLATI,PLATILO A PLATIT BUDE


jj, toto platí presne...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.08, 10:55
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
mam radost, si vetsi a i presto se mnou souhlasis :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


17.4.08, 11:49
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Tak tou vačku jsem si také jist. Chci z toho mít pak jakoby 136 – 46 kW a ta má vačku shodnou se 135, přesně jak píše Kaliban123 a Kachnis. Možná že mám doma vačku z R-ka, ale nejsem si 100% jist jestli je to opravdu ona, kdysi jsem ji dostal s tvrzením, že by měla být z R-ka. Nevíte někdo, jak se to napohled pozná? Co, hliníkové tyčky, myslíte, že se motor opravdu výrazně ztiší? Kdysi tu tuhle úpravu v jednom článku dost lidí chválilo.


17.4.08, 22:27
Profil

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ty hliníkové tyčky můžu jen doporučit měnil jsem je a po nasazení kamoš který mi s tím pomáhal jsme to nakopli a říkal kurňa to je jiný motor takže rozdíl tam je a mě se ta investice kolem 250korun vyplatila

_________________
Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem


18.4.08, 07:55
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
240/230 deset st.sem deset tam.... :P :lol:


19.4.08, 09:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Teď jste mi v tom udělali pěknej maglajz.Takže 135 BMM ma stejnou vačku jako 136 BMM a to 254/254 a ta je nejostřejší co se dávala do Favoritů?


19.4.08, 18:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz