Snížení hlavy u FAVORITA 135
Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
gufera samozrejme nove, to budes kvoli vymene simeringov rozoberat hlavu o rok znova, ked ti to zacne zrat olej?
a s tym znizovanim. bezpecne znizenie na hlave je vyznacene nosom medzi 3. a 4. valcom, nikdy neznizovana hlava ide bezpecne zobrat tak cca o 1mm. aby si sa ale dostal vykonovo na hranicu motora 136, zrejme by si potreboval aj nahodit vackovy hriadel 136, takto sa na jeho uroven dostanes len kompresiou.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
17.4.08, 07:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
ventYl píše: gufera samozrejme nove, to budes kvoli vymene simeringov rozoberat hlavu o rok znova, ked ti to zacne zrat olej? a s tym znizovanim. bezpecne znizenie na hlave je vyznacene nosom medzi 3. a 4. valcom, nikdy neznizovana hlava ide bezpecne zobrat tak cca o 1mm. aby si sa ale dostal vykonovo na hranicu motora 136, zrejme by si potreboval aj nahodit vackovy hriadel 136, takto sa na jeho uroven dostanes len kompresiou.
To mi řekni jaký je dle tebe rozdíl ve vačkách mezi 135 a 136. Počítám samozřejmě klasické karburátoy 43 a 46kw. Rozdíl tam totiž není žádný jediný rozdíl mezi těmito dvěma motory je v pístech kdy písty na 135 mají prohlubeň o tu se snížila komprese a tedy i výkon takže pokud sníží hlavu je na tom stejně (relativně) jako kdyby měl rovnou 136. Jinak s tou mírou ubrání souhlasím i když já osobně to trochu přepískl o kousek hlava je celkem snížená o 1,1mm zatím to jezdí dobře a dál uvidím a ty symeringy vyměň rovnou zvlášť když to chtějí rozdělat
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
17.4.08, 08:00 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
no ja som tu niekym raz bol opraveny, ze motory 135 a 136 nemaju rozdielnu hlavu a piesty, ale vacku a piesty :)) ale mozno si to blbo pamatam a rozdielny je rozdelovac a piesty :) ak to tak nie je, tak samozrejme staci zvysit kompresiu, ja by som ale do hlavy takto extremne nesahal, pokial je zdrava, lebo ked sa to raz nahodou posere a bude treba hlavu zobrat, tak bezpecne nebude kam.
inac s tym prepisknutim, myslim, ze kym to nie je prepisknute nejako brutus extremne (+2mm oproti nosu), tak to krom nutnosti bud znizit predstih, alebo tankovat palivo s vyssim OC, nic viac nesposobi.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
17.4.08, 08:06 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Pamatuješ si to dobře. 135 má 240/240, 136ka 248/248 a BMM 254/254 (snad jsem si to zapamatoval dobře ). Takže pokud zvýšíš kompresi na 10:1 a necháš původní vačku tak z toho budeš mít parádní Zetor
|
17.4.08, 08:45 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=159 z uvedeného odkazu dle mě jasně plyne, že vačky pro favorita jsou stejné u všech karburátorů krom 136 50kw a samozřejmě bmm
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
17.4.08, 08:57 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak to jsem divák.....
|
17.4.08, 09:20 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
cyz píše: Pamatuješ si to dobře. 135 má 240/240, 136ka 248/248 a BMM 254/254 (snad jsem si to zapamatoval dobře ). Takže pokud zvýšíš kompresi na 10:1 a necháš původní vačku tak z toho budeš mít parádní Zetor
NEEEEEEE,PROBOHA NEEEEEEE 240/240 ma obyc. karb. favo, 50kW karb ma 248/248 a BMM ma 254/254, jeste se mozna o neco lisi vacka ekotronika, ale tohle proste PLATI,PLATILO A PLATIT BUDE
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.4.08, 09:28 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Aha, tak jsem to popletl, sorry
|
17.4.08, 09:32 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
stane se jednou za ty vacky nekoho zabiju a to vackou do oka
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.4.08, 09:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.08, 10:55 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
mam radost, si vetsi a i presto se mnou souhlasis
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.4.08, 11:49 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Tak tou vačku jsem si také jist. Chci z toho mít pak jakoby 136 – 46 kW a ta má vačku shodnou se 135, přesně jak píše Kaliban123 a Kachnis. Možná že mám doma vačku z R-ka, ale nejsem si 100% jist jestli je to opravdu ona, kdysi jsem ji dostal s tvrzením, že by měla být z R-ka. Nevíte někdo, jak se to napohled pozná? Co, hliníkové tyčky, myslíte, že se motor opravdu výrazně ztiší? Kdysi tu tuhle úpravu v jednom článku dost lidí chválilo.
|
17.4.08, 22:27 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
ty hliníkové tyčky můžu jen doporučit měnil jsem je a po nasazení kamoš který mi s tím pomáhal jsme to nakopli a říkal kurňa to je jiný motor takže rozdíl tam je a mě se ta investice kolem 250korun vyplatila
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
18.4.08, 07:55 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
240/230 deset st.sem deset tam....
|
19.4.08, 09:05 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
Teď jste mi v tom udělali pěknej maglajz.Takže 135 BMM ma stejnou vačku jako 136 BMM a to 254/254 a ta je nejostřejší co se dávala do Favoritů?
|
19.4.08, 18:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|