Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Karburátor 105 na 120? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek Karburátor 105 na 120?
Zdravím,
mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120.
Díky za odpověď


30.8.06, 10:39
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Karburátor 105 na 120?
bonovox píše:
Zdravím,
mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120.
Díky za odpověď


Automobil by ztratil na dynamičnosti

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.8.06, 10:48
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Karburátor 105 na 120?
bonovox píše:
Zdravím,
mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120.
Díky za odpověď

Jakz takz to pojede. Doporucil bych pretryskovat co pujde.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


30.8.06, 10:52
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Nizsi vykon a vyssia spotreba. Vyskusane!
Zmiernit by sa to mozno dalo pouzitim rozdelovaca zo S105.
Najlepsie slape S120 s karburatorom S130.
Prehadzovanim trysiek to este viac rozladis.


30.8.06, 11:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A to máš SEDR, alebo EDSR (starý typ, alebo nový)? Ak máš totiž nový (SEDR), tak osadenie 1. komory je navlas rovnaké, líši sa osadenie 2. komory je "uškrtenejšie" (= ak jazdíš prevažne do 3500 ot., rozdiel by si´nemal cítiť, ak jazdíš prevažne vo vysokých ot. - nad 4000 ot. - tak ti to bude aj viač žrať aj to horšie pôjde). Btw, podľa mojich skúseností ten zo š130 ide o dosť lepšie, ale aj to viac žerie (cca o 0,6 l/100km)

Obrázek

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.8.06, 15:29
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
ferrari píše:
A to máš SEDR, alebo EDSR (starý typ, alebo nový)? Ak máš totiž nový (SEDR), tak osadenie 1. komory je navlas rovnaké, líši sa osadenie 2. komory je "uškrtenejšie" (= ak jazdíš prevažne do 3500 ot., rozdiel by si´nemal cítiť, ak jazdíš prevažne vo vysokých ot. - nad 4000 ot. - tak ti to bude aj viač žrať aj to horšie pôjde). Btw, podľa mojich skúseností ten zo š130 ide o dosť lepšie, ale aj to viac žerie (cca o 0,6 l/100km)

Obrázek


Ahoj dík za info,
už sem se na to mrknul, nad 3500 to určitě netahám, přendám jen vzdušník a šroub regulace membrány, no prostě to co je jiný a uvidím. Díky


1.9.06, 12:46
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
a co když dám na 105 karburátor 120 ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.9.06, 12:52
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tak to pojede velmi pekne s nizkou spotrebou, to sem mel ja a doporucuji to 4 z peti kachnisu :-) ( ten patej nevi co je karbec :-) )

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


1.9.06, 14:15
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
kachnis píše:
tak to pojede velmi pekne s nizkou spotrebou, to sem mel ja a doporucuji to 4 z peti kachnisu :-) ( ten patej nevi co je karbec :-) )
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.9.06, 14:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
kachnis píše:
tak to pojede velmi pekne s nizkou spotrebou, to sem mel ja a doporucuji to 4 z peti kachnisu :-) ( ten patej nevi co je karbec :-) )


Hi-hi...kachnis...terminus technikus....

ale to museli tí 4 kachnisovia jazdiť prevažne v pekne vysokých otáčkach (veľmi často nad 4000 ot) inak, sa rozdiel spotreby nemôže prejaviť...ten piaty možno vie čo je karbec a keď si pozrie tabuľku, tak zistí, že 1. komora je to isté...t.j. na prvú komoru to musí byť to isté...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.9.06, 16:38
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
4 kachnisove pouzivali 105ku jako vysokootackovy automobil na cesty plzen -most a rozdil mezi karbecem 105 a 120 byl znat :-) samozrejme ten pocit sem si nejspise namlouval, pac sem se domnival ze je to tuning a nyni si to jiz nemyslim a proto mit v aute nyni motor 105 a karbec 120 urcite by se to vleklo jako kdyby tam bylo vsechno 105kovy :lol: :lol: a od sadry bych cekal vetsi moudro nez hafec smajliku :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


3.9.06, 19:15
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
kachnis píše:
4 kachnisove pouzivali 105ku jako vysokootackovy automobil na cesty plzen -most a rozdil mezi karbecem 105 a 120 byl znat :-) samozrejme ten pocit sem si nejspise namlouval, pac sem se domnival ze je to tuning a nyni si to jiz nemyslim a proto mit v aute nyni motor 105 a karbec 120 urcite by se to vleklo jako kdyby tam bylo vsechno 105kovy :lol: :lol: a od sadry bych cekal vetsi moudro nez hafec smajliku :-)

Sadra si asi riesi nejaky komplex, tak prispieva aj ked vselico nevie. No ale rad sa vidi na forach :-).


3.9.06, 19:56
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jooo, taky mam radost kdyz vidim svuj prispevek :lol: cloveku to udela radost kdyz cte na foru nazor nekoho kdo se jmenuje jako on a ma s nim i stejne nazory :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.9.06, 19:39
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 40
Příspěvek 
S tím snížením spotřeby a pružnější jízdou s karburátorem ze 120 na 105 motoru je to teda pravda nebo jen vtip či subjektivní pocit? Díky za pravdu :D


2.8.08, 18:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ako som napísal, pokiaľ ide o karbec SEDR120 (M kový typ) na motore 105, tak do 3500 ot/min to bude úplne rovnako, bo majú rovnako osadenú 1. komoru. Dokonca pokiaľ dáš SEDR120 namiesto EDSR105, bude to ešte horšie...lepšie by to mohlo byť iba nad 3500-4000 ot...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.8.08, 07:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz