Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 formel rána a nejede 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek formel rána a nejede
Tak se mi před chvilkou podělal motor. Roztánul jsem čtyřku tak na 90, chci dát pětku a rána, pak ještě pár menších. Tak jsem zastavil koukám víčko na víku ventilů pryč. Skusil jsem jenom nastartit, zase rána a kouř přímo z pod víka. Co tam mohlo vylítnout. Těsnění pod hlavou ? :(

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


23.4.08, 17:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: formel rána a nejede
FerdikF píše:
Tak se mi před chvilkou podělal motor. Roztánul jsem čtyřku tak na 90, chci dát pětku a rána, pak ještě pár menších. Tak jsem zastavil koukám víčko na víku ventilů pryč. Skusil jsem jenom nastartit, zase rána a kouř přímo z pod víka. Co tam mohlo vylítnout. Těsnění pod hlavou ? :(

To by vypadalo na propalenej pist...... :shock: ...... ulitlej ventil :shock: :?:

Nebo neco podobne dobryho.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.4.08, 17:52
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
No hezky, to to od posledního sundání hlavy vydrželo sotva rok.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


23.4.08, 18:06
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jestli ti de kouř přímo z vent víka, tak máš v řiti pravděpodobně kruhy, nebo celej píst, těsnění pod hlavu je míň pravděpodobný, většinou se prorazí nejkratší cestou, což je do vodního kanálku, ale stat se může cokoli, každopádně hlava dule.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


23.4.08, 18:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Roman má od tohodle ťukanec na kapotě :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.4.08, 20:51
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
v tom bude zakopaný pes miloš


23.4.08, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Nepér píše:
Roman má od tohodle ťukanec na kapotě :D


Jako ze vnitř.......naštěstí tam je odhlučnění, ale víčko z víka ventilů jsem potratil.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


23.4.08, 21:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jednou mi takhle šlehnul plyn při startování když jsem to přesytil, zkus se zaměřit i na to.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.4.08, 21:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?


24.4.08, 07:37
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
cyz píše:
není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?

No... to bych nezkousel. Vetsinou ti po motoru cestujou hlinikovy trisky.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


24.4.08, 07:48
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
cyz píše:
není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?


hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky (ta jak znamo hori s vetsi teplotou a neni v ni dost paliva aby to motor ochlazovalo odparovanim)ale co tomu je zjistime az se sunda hlava


24.4.08, 07:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
fert.j píše:
hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky


Není to tak trochu blbost? Na technické ti seřídí maximálně volnoběh, ve vyšších otáčkách je směs řízena poměrem trysek a vzdušníků (u stříkaček dle lambdy). Těžko ti volnoběh propálí písty...


24.4.08, 08:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: formel rána a nejede
FerdikF píše:
Tak se mi před chvilkou podělal motor...


Zkusil bych nejprve kontrolu zespod, pokud by to byl třeba ten plyn (jak píše Martin), tak abys nesundával zbytečně hlavu. Vylít olej a sundat vanu je podle mě jednodušší.


24.4.08, 08:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
fatal píše:
fert.j píše:
hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky


Není to tak trochu blbost? Na technické ti seřídí maximálně volnoběh, ve vyšších otáčkách je směs řízena poměrem trysek a vzdušníků (u stříkaček dle lambdy). Těžko ti volnoběh propálí písty...
nee stejne ti do toho keca to jak to seridis proc by se to jinak serizovalo?to malinky mnozstvi co doseridis tak je prave ta "kapka" co doladi k dokonalosti tu smes co udelaj trysky a vzdusniky.a na technicky musej hnout se smesi jinak ti v otackach nesedej emise!


24.4.08, 08:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
fert.j píše:
nee stejne ti do toho keca...


No právě, snaží se volnoběhem doladit emise při 3000 na neutrál a tím rozhasí volnoběh... By mě zajímalo, čím bys chtěl u fáva seřídit sytost směsi při plném výkonu, když máš k dispozici jen jeden šroub na seřízení směsi...


24.4.08, 08:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz