Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 07:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Divoké chlazení Š120 (110° ale chladič studený) 
Autor Zpráva

Příspěvky: 147
Příspěvek Divoké chlazení Š120 (110° ale chladič studený)
Po jízdě cca 1km došlo k mému úžasu k uvaření užovky (klidná jízda po městě). Z nádobky chladicí kapaliny stříkala voda (netačil jsem ani hned zastavit-byly to vteřiny), koukám na víčko od nádržky a těsnění v pytli. Koupil jsem nové víčko, chvíli byl klid (85°) ale hned to vylítlo na cca 110° a potom to hned spadlo na 80° (zaplé topení a větrák) a takhle se to pořád opokovalo. Nevíte někdo kde je chyba??? Díky za info


Naposledy upravil cames dne 24.4.08, 22:44, celkově upraveno 1



24.4.08, 15:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Divoké chlazení Š120
cames píše:
Po jízdě cca 1km došlo k mému úžasu k uvaření užovky (klidná jízda po městě). Z nádobky chladicí kapaliny stříkala voda (netačil jsem ani hned zastavit-byly to vteřiny), koukám na víčko od nádržky a těsnění v pytli. Koupil jsem nové víčko, chvíli byl klid (85°) ale hned to vylítlo na cca 110° a potom to hned spadlo na 80° (zaplé topení a větrák) a takhle se to pořád opokovalo. Nevíte někdo kde je chyba??? Díky za info


Hodne vzduchu vsude. Nesmrdi ta voda nahodou vyfukovymi plyny?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


24.4.08, 15:53
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek Re: Divoké chlazení Š120
cames píše:
Po jízdě cca 1km došlo k mému úžasu k uvaření užovky (klidná jízda po městě). Z nádobky chladicí kapaliny stříkala voda (netačil jsem ani hned zastavit-byly to vteřiny), koukám na víčko od nádržky a těsnění v pytli. Koupil jsem nové víčko, chvíli byl klid (85°) ale hned to vylítlo na cca 110° a potom to hned spadlo na 80° (zaplé topení a větrák) a takhle se to pořád opokovalo. Nevíte někdo kde je chyba??? Díky za info


Buď je bordel v chladiči a nebo těsnění pod hlavou.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


24.4.08, 15:54
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co ta hadička od topení k chladiči ta bude popraskaná a teše ti voda miloš


24.4.08, 16:09
Profil

Příspěvky: 147
Příspěvek 
Voda nesmrdí, v chladiči může být bordel, a hadička samozřejmě teče do kabiny celkem inenzivně(nad pedálem plynu), tak nevím čím to může být-že by chladič? nebo termostat? večer s ní vyjedu, tak uvidím jestli se to zase po 100metrech uvaří


24.4.08, 16:34
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Me se loni v lete 120ka porad prehrivala a motor po zastaveni bublal. Koupil sem novy chladic, vymenil a klid. Pak zase na podzim byl motor nejaky moc studeny a drzel s bidou 70°C, i vymenil sem jeste termostat a od te doby jak kdyz streli 80°C.

Puvodni chladic byl pekne zasranej, vyplachovat sem ho zkousel ale bez valneho uspechu. Nak


24.4.08, 16:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
cames píše:
Voda nesmrdí, v chladiči může být bordel, a hadička samozřejmě teče do kabiny celkem inenzivně(nad pedálem plynu), tak nevím čím to může být-že by chladič? nebo termostat? večer s ní vyjedu, tak uvidím jestli se to zase po 100metrech uvaří


Žádný chladič - jak píše Miloš, je to odvzdušňovací hadička chladiče a topení. Pravděpodobně bude steřelá (čemu se divíš za ty roky) a teče takže ti vytekla voda z chladiče a celý okruh se zavzdušnil takže to nechladí. Pokud jsi to mockrát uvařil tak už bude patrně prasklé i to těsnění pod hlavou a možná i špatné stírací kroužky.


24.4.08, 16:56
Profil ICQ

Příspěvky: 147
Příspěvek 
Nabízí se otázka-jak to odzvdušnit? (jinak díky za názory)


24.4.08, 17:41
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
cames píše:
Nabízí se otázka-jak to odzvdušnit? (jinak díky za názory)


Zkontroluj ty hadice jak rikaj kolegove ... ono s tim odvzdusnovanim je to tak, ze ja treba nikdy neodvzdusnuju, ani kdyz je venku motor tak pak zapojim naleju vodu a jedu :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.4.08, 18:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Matthes píše:
cames píše:
Nabízí se otázka-jak to odzvdušnit? (jinak díky za názory)


Zkontroluj ty hadice jak rikaj kolegove ... ono s tim odvzdusnovanim je to tak, ze ja treba nikdy neodvzdusnuju, ani kdyz je venku motor tak pak zapojim naleju vodu a jedu :shock:
to se mi povedlo dvakrát ale vyjímka potvrzuje pravidlo jendou se mi to taky zavzdušnilo ale dlouho to stálo bez motoru skoro týden

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


24.4.08, 20:04
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
škodař píše:
to se mi povedlo dvakrát ale vyjímka potvrzuje pravidlo jendou se mi to taky zavzdušnilo ale dlouho to stálo bez motoru skoro týden


No to me jednou taky asi tejden bez motoru a v poho ... jen nalejt vodu, zahrncovat s hadicema vokolo motoru a zadny problem :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.4.08, 20:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 147
Příspěvek Studený chladič
Tak jsem vytáhl užovku na malou projížďku, cca 3km v pohodě cca 85° ale jak jsem se to trochu rozjel tak během minuty 120° a konec, zajímavé ale bylo, že teplota byla přes 100° a chladič byl studený jak psí čumák- ucpané trubky?


24.4.08, 22:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Studený chladič
cames píše:
Tak jsem vytáhl užovku na malou projížďku, cca 3km v pohodě cca 85° ale jak jsem se to trochu rozjel tak během minuty 120° a konec, zajímavé ale bylo, že teplota byla přes 100° a chladič byl studený jak psí čumák- ucpané trubky?

ne, jenom ti to tlakuje do vody :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


24.4.08, 22:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Buď špatný termostat, nebo spíš špatné těsnění pod hlavou, v nejhorším prasklá hlava (příp. utopené vložky).

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.4.08, 06:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Aaaaaaaaaaaaa utopené vložky...to tady dlouho nebylo 8) 8) 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.4.08, 06:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz