škoda 125 L (LPG) problém cukání
Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A to zapalování je OK? Výměna motoru je myslím zbytečná..
Zaměřil bych se na stav kontaktů, odtrh, předstih, VN kabely, svíčky. U škodovky je jedna veliká výhoda, a to že myslitelné závady jsou jen dvě 1) není co zapálit 2) není to čím zapálitb
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.4.08, 18:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
dnes jsem si všiml, že při jízdě, když to cuká, mi kontrolky v budících jako kdyby problikávají, ne že by zhasínaly, jen zeslabují a zesilují... z toho dedukuju, že je to něco v elektrice... ale co..
|
16.4.08, 14:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A má motor kostru? A rozdělovač taky? Zaměř se na tu elektriku důkladně, uvidíš že to půjde
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.4.08, 18:36 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
rozdělovač kostru? teď jsem trochu mimo...jediné kabely k rozdělovači jsou kondík a VN....ne?
|
16.4.08, 18:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kabely ano, ale rozdělovač přeci má kostru svým vlastním tělem v komínku
Tohle není moc pravděpodobné, ale zkus mu natáhnout třeba od šroubu cívky kostr drát třeba pod šroub tělesa podtlaku, nedávám tomu velkou naději na úspěch, ale kdo ví Nakonec to bude jistě nejaká kravinka
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.4.08, 18:46 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jj, to je jasan, mě jen zarazilo, páč jsem nikdy extra kostru neviděl... určo zkusím a uvidím:) já taky myslím, že to bude kravina...
|
16.4.08, 18:48 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
tak jsem zloušel zas vše možné, teď nové svíce, dle miloše na 0,5 a bylo to ještě horší, přidalo se cukání - trhání..... tak jsem dal vše zpět a opět to houpe kolem 2200-2300 otáček jako vždy , ale není to klasické cukání, že by to cuklo raz za čas, houpe to furt a pořád stejně, motor netrhá, nevynechává, prostě "pulzuje"
|
22.4.08, 12:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zkus ještě dát jiný karburátor, tehle může mít třeba prohlé víko nebo tak.
Btw, nemáš tam ten pitomý šroub z filtrboxu do víka karbu, že ne?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.4.08, 14:33 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
no, karburátorů jsem už pár zkoušel, různě mixoval, i jeden po repasi půjčený, nic...dělá to plyn i lpg.... zkusit můžu vyměnit ale... ten dlouhý šroub s "kónickou špičkou" zhora filtrboxu do karbu tam mám...co s ním?
|
23.4.08, 18:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Marra píše: no, karburátorů jsem už pár zkoušel, různě mixoval, i jeden po repasi půjčený, nic...dělá to plyn i lpg.... zkusit můžu vyměnit ale... ten dlouhý šroub s "kónickou špičkou" zhora filtrboxu do karbu tam mám...co s ním?
To je právě velká chyba, akorát to prohýbá víko karbu. Ten šroub velkým obloukem vyhoď, díru zaslep a filtrobox chytna na konci na dvě delší pružiny ze zadních brzd. (Uchycení za rantl filtroboxu a ty dva šroubky co na sacím potrubí drží plech na předehřev vzduchu - ty šroubky nutno dát delší)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.4.08, 19:33 |
|
|
Michal 125L
Příspěvky: 33 Bydliště: Praha
|
Tak kdyz jsem si to tu zacal procitat tak jsem konecne narazil na nekoho kdo ma stejnej problem s motorem jako ja... Taky mi mrška cuka, ale pri nissich otackach. V rozmezi 1500 az 1800 (u kazdy rychlosti jinak). Ale narozdil od tebe mi to na plyn nedela, a to uz na nej jezdi zhruba pres 5-6 let mam pocit mozna dyl... Tata ho tam nechak davat jeste kdyz se s plynem zacinalo..
Jestli to je fakt tim pitomim sroubem z filtrboxu (mam ho tam totiz taky) tak me vomejou... Puvodne jsem si myslel ze to bude rozvodama pac uz se pomerne dost ozyvali (taky mi udelal trosku zarez na prsou ten retez ) jenze zmena zadna predstih byl nastavenej podle stroboskopu a bylo to tam furt. na zkousku novy kabely. furt to tam je.
Kdyz to nebude ten sroub tak me napada snad uz jen ten rozdelovac...
_________________ _________________________________________________________________________
Skoda 125L r.v. 1989 tmave cervena (vylestena pudvodnim majitelem az na zakl. barvu, takze se menuje POPELKA )
|
24.4.08, 00:04 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jj, u každé rychlosti to dělá trošku v jiných otáčkách, na čtverku kolem 2000 - 2200... trojka 2200 - 2500 dvojka 2500... akorát mi to dělá i na plyn, ten šroub z filtrboxu zkusím sundat a díru zaslepit, ale to asik nepomůže to budu muset zarovnat i víko, ne? a rozdělovačem to není, dělá to i po třetí výměně z necukavého auta...
|
24.4.08, 15:47 |
|
|
Michal 125L
Příspěvky: 33 Bydliště: Praha
|
Marra píše: jj, u každé rychlosti to dělá trošku v jiných otáčkách, na čtverku kolem 2000 - 2200... trojka 2200 - 2500 dvojka 2500... akorát mi to dělá i na plyn, ten šroub z filtrboxu zkusím sundat a díru zaslepit, ale to asik nepomůže to budu muset zarovnat i víko, ne? a rozdělovačem to není, dělá to i po třetí výměně z necukavého auta...
No vicko to bude chtit urcite rovny a rovnou i tesnenicko bych dal. Dej pak dystak vedet jestli bude nejaka zmena.
Jeste jeden dotaz. Mas pod karburatorem takovou kovovou vlosku se zoupkama co trachu zasahujou do sani (nevim nazev), myslim ze to nejakej vynalez na snizeni spotreby ... (neni to ten vrtulkovej, ty zuby jsou jen po obvodu)
_________________ _________________________________________________________________________
Skoda 125L r.v. 1989 tmave cervena (vylestena pudvodnim majitelem az na zakl. barvu, takze se menuje POPELKA )
|
24.4.08, 15:55 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jo tu hovadinu, co má vířit směs jsem tam měl, pak jsem ji vyhodil, beze změny, ale bez toho to líp startuje....se mi zdá... ale jinak jsem nepostřehl nějaká pozitiva, je to tam asi k ničemu. Ale to houpání mě štve! píšu si s klukem s Čech, který má v tisícovce 120 motor a má úplně to samé, už jsme bezradní.... a nemůže to být třeba špatně vyvážený setrvák/přítlačák?
|
24.4.08, 15:58 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Neco mne napadlo...
Nemuze to delat altik? Treba nekde vyklepany kabely od buzeni nebo tak neco. Nebooo.... upklepanyho neco v regulatoru dobijeni.... Kdyby altik cyklicky prebijel / nedobijel, tak by to na chod motoru mohlo mit viditelnej vliv. Spatnej stav zapalovani by pak zpusobil vynechavani.... kdyz upadne neco na baterce tak to taky prece zdechne cely.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.4.08, 16:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|