škoda 125 L (LPG) problém cukání
Autor |
Zpráva |
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
hmmm, dobrá idea...to je dost dobře možnééééééééé. to je snad jediné, co jsem neměnil! asi to zkusím, mám tam origo z výroby 55 A, ale mám ještě jeden a všiml jsem si, že byl nějak jinak zapojen...jak má být altík správně zapojený?
|
24.4.08, 16:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Svorky na regulátoru i alternátoru jsou popsané
Ale origináně takhle - silový kabel je jasný, modrý drát blíže k bloku motoru a žlutý dále od bloku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.4.08, 18:08 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jj, díky:) páč mě zarazilo, že jsem viděl už i na altíku kondík, na jednom z těch třech malých šteftů, a na jiném taky kabel s konektorem, který vedl neznámo kam:) zkusím, uvidím:)
|
24.4.08, 19:04 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
tak pánové, zdá se, že problém je vyřešen! vyměnil jsem altík a cukání je pryč:) dííííky
|
27.4.08, 15:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Marra píše: tak pánové, zdá se, že problém je vyřešen! vyměnil jsem altík a cukání je pryč:) dííííky
zdání mnohdy klame snad se ti podaří miloš
|
27.4.08, 18:12 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jj, teď je to nádhera, jede to jak po másle, tak teď mám autíčko ve 100 % stavu, páč necuká a má new pneu:) ale altík by mě nikdy nenapadl:D
|
28.4.08, 15:59 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Zajímavé, zdánlivě bez souvislosti. Napáde mě jen, že by mohla být proražená dioda a tím pádem by vždy došlo laicky řečeno ke krátkodobému výpadku napětí a tím pádem nedostatek energie pro jiskru.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.4.08, 21:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin píše: Zajímavé, zdánlivě bez souvislosti. Napáde mě jen, že by mohla být proražená dioda a tím pádem by vždy došlo laicky řečeno ke krátkodobému výpadku napětí a tím pádem nedostatek energie pro jiskru.
Nebo obcas doslo k pretizeni alternatoru a ten tak pres klinak prilis zatizil motor az to bylo znat na jizde
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.4.08, 21:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Martin píše: Zajímavé, zdánlivě bez souvislosti. Napáde mě jen, že by mohla být proražená dioda a tím pádem by vždy došlo laicky řečeno ke krátkodobému výpadku napětí a tím pádem nedostatek energie pro jiskru.
Ale to by měl tu chvíli zvládnout zcela bez problémů napájet akumulátor, či se mýlím?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.4.08, 21:23 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: Ale to by měl tu chvíli zvládnout zcela bez problémů napájet akumulátor, či se mýlím?
Záleží na zapalování, stavu akumulátoru apod...
|
28.4.08, 21:32 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak by to bylo v případě, že by byla dioda byla přerušená, pokud bude proražená (=zkrat), tak záporná půlvlna napětí stáhne sebou i napětí akumulátoru, takže dojde vlastně k tvrdému zkratu a napětí se rozloží jen na vnitří odpor baterie, odpory vodičů, odpor proražené diody a vnitřní odpor vinutí alternátoru, takže v tu chvíli může být napětí v palubní síti odhaduji kolem 0-5V.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.4.08, 21:37 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
ach jo, po krásných kilometrech plynulé jízdy už to zase hopká...jsem z toho už hotový...tak krásně to jelo:( akorát mi nejde do hlavy, co se mohlo stát? nebo co je teda pořád špatně?
|
6.5.08, 18:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Marra píše: ach jo, po krásných kilometrech plynulé jízdy už to zase hopká...jsem z toho už hotový...tak krásně to jelo:( akorát mi nejde do hlavy, co se mohlo stát? nebo co je teda pořád špatně?
špatně co je špatně musíš si koupit multimetr miloš
|
6.5.08, 18:24 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ta vyndej klínový řemen, odpoj alternátor, přes vodní pumpu natáhni silonky a jeď to projet, vyloučíš tím altík případně Pár km to akumulátor utáhne.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.5.08, 18:41 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
odpojil jsem ty dva kabely od altíku (ovšem nechal jinak altík se normal točit přes klíňák)a jel to projet, bylo to mnohem lepší, ale ne úplně ono...
|
15.5.08, 14:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|