Divoké chlazení Š120 (110° ale chladič studený)
Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
zhod filtrbox, vyber termostat, ak bude skaredy, tak si isty, ak bude pekny, tak ho len vyhod, vymen tesnenie okolo banky termostatu a zosrubuj ju dokopy (3 srubky, jedna je blbo pristupna, ale s malou racnou a s predlzovackou sa to da) a pojazdi bez termostatu, ak sa bude hriat a tlakovat aj bez toho, tak hlavu dole, vymenit tesnenie a skontrolovat, ci nie je prasknuta hlava.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
25.4.08, 06:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Pak mu to nebude vařit i s prasklou hlavou, vzduch, který bude utíkat do vody se bude stačit dostat do expanzky, kolikrát stačí místo toho ventilku v termostatu vyvrtat 5mm dírku a vzduch už stačí utéct. Nejlepší by bylo natlakovat spalováky, použije se stará vykuchaná svíčka s kouskem navařený trubky a kompresorem to napumpuješ a sleduješ, jestli neutíkají bubliny.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.4.08, 08:20 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Martin píše: Pak mu to nebude vařit i s prasklou hlavou, vzduch, který bude utíkat do vody se bude stačit dostat do expanzky, kolikrát stačí místo toho ventilku v termostatu vyvrtat 5mm dírku a vzduch už stačí utéct. Nejlepší by bylo natlakovat spalováky, použije se stará vykuchaná svíčka s kouskem navařený trubky a kompresorem to napumpuješ a sleduješ, jestli neutíkají bubliny.
to sice nie, ale bude mat v expanzke perlickovy kupel a potom je jasny
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
25.4.08, 08:39 |
|
|
cames
Příspěvky: 147
|
Už si nevím rady
Jak tak koukám na Vaše příspěvky tak už si nevím rady, autům moc nerozumím, a tak bych se chtěl zeptat, zda by v okolí Pardubic nebyl někdo, kdo by se na užovku koukl a našel závadu. Nebo nějaký servis co se ještě zabývá Š120
|
25.4.08, 09:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Servis asi velice těžko. Ale někdo se jistě najde (kdybys byl v Plzni, není problém se na to kouknout)
Těch 120°C je hodně špatný, kdo ví jestli tohle hlava přežila, opakované tvrdé uvaření.. No snad ano, ale těsnění by jistě chtělo vyměnit. A určitě i gumové části systému, pokud vím psal jsi, že ti teče voda na nohy za jízdy..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.4.08, 11:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Podívej, jestli máš přístup ke kompresoru a svářečce, tak to můžeš zkusit natlakovat. Vykucháš starou svíčku, navaříš na ni vhodnou trubku, našroubuješ do hlavy a připojíš ke kompresoru. Klikovkou budeš otáčet tak, aby byly zavřené oba ventily (pokud jsou otevřesé, je slyšet syčení). Chvíli to necháš natlakovat a pokud je někde prasklina v hlavě nebo špatné těsnění, tak uslyšíš a uvidíš jak půjdou bubliny. Takto to uděláš pro všechny válce.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.4.08, 11:37 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja sem nemocnej. Jestli to pocka....
.... Tak kua mu nekdo slibte ze se na to podivate.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.4.08, 11:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No jo, když ke Žďáru s tím nedojede.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.4.08, 12:18 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Martin píše: No jo, když ke Žďáru s tím nedojede.
To by musel nekdo kdyz jede nahodou kolem Pardubic. Coz treba ja delam tak aspon dvakrat do mesice.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.4.08, 12:38 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Nebo --> "NĚKDO" <-- kdo studuje na Univerzitě Pardubice a kolem kolejí denně šmejdí i s autem co ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.4.08, 12:50 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Martin 007 píše: Nebo --> "NĚKDO" <-- kdo studuje na Univerzitě Pardubice a kolem kolejí denně šmejdí i s autem co ?
No ten by tam byl nejdriv ze vsech.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.4.08, 12:54 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.4.08, 12:59 |
|
|
cames
Příspěvky: 147
|
Asi provrtané topné těleso
Zkontroloval jsem topení, hadice nevypadají nijak nově, ale netečou. Z neznámých důvodů jsou dva šrouby v provrtaných dírách topného tělesa, hned za autorádiem (cca 25cm pod popelníkem přímo uprostřed, symetricky od sebe) Právě přes tyhle šrouby to teče nejvíce. Může se přes tyhle díry systém nasávat vzduch?
|
25.4.08, 16:56 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Asi provrtané topné těleso
cames píše: Zkontroloval jsem topení, hadice nevypadají nijak nově, ale netečou. Z neznámých důvodů jsou dva šrouby v provrtaných dírách topného tělesa, hned za autorádiem (cca 25cm pod popelníkem přímo uprostřed, symetricky od sebe) Právě přes tyhle šrouby to teče nejvíce. Může se přes tyhle díry systém nasávat vzduch?
Urcite jo. Neco takovyho by tam bejt nemelo.
Ono to funguje jako pumpicka. Kdyz se motor ohreje, tak misto natlakovani vytece trochu vody i treba malou dirkou. Kdyz pak motor chladne, tak se vytvori podtlak a ten nasaje vzduch.
Auto pak za provozu nema pretlak a zacne varit rovnou na 100 stupnu. A po nastartovani se ten vzduch usadi u termostatu a uvari se to.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.4.08, 17:13 |
|
|
cames
Příspěvky: 147
|
Suma sumárum
Aha-takže netěsností v systému (viz výše) se pravidelně dostává vzduch, který pak vytvoří v chl. systému vzduchovou bublinu, která má za následek prudké zvýšení teploty chladící kapaliny a zároveň pak prudký pokles (mezitím se to uvaří). Takže je třeba se té bubliny zbavit-takže odvzdušnit přes odvdušňovací ventil,který je někde u ostřikovače. Chápu to správně?
|
25.4.08, 18:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|