|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
TP - problém
Potřeboval bych poradit. Budu muset s favoritem na STK a před půl rokem jsem to z ecotroniku předělal na karbec na bloku motoru není vyražený "E" takže je to vedený jako karbec ve velkém TP je to taky vedený jako karbec (proto jsem to předělával aby nebyl problém), ale někdo tam přimastil do velkého TP k typu motoru S2 což by měl být řízený kat., ale když jsem to předělával tak jsem ho vyhodil. Na emisích to projde, protože jsem si to nechával i před tím půl rokem seřizovat a v pohodě. Ale když se na STK podívají ze spodu a ten kat. tam nebude tak to bude velký problém a nebo ne?
Velký TP je napsaný rukou (nějakým fixem), takže originální z výroby asi nebude zřejmě to bude duplikát a někdo tam nechal připsat to S2.
Moc děkuji za rady.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
5.5.08, 14:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: TP - problém
je problem tam kat vratit? pokud ho mas, dej ho tam
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.5.08, 15:31 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Re: TP - problém
kachnis píše: je problem tam kat vratit? pokud ho mas, dej ho tam
Je to problém, protože když do něj ťuknou, tak zjistí že je prázdný je vypálený takže je to jen zaoblená širší trubka. Střední díl už taky nemám a z vrakáče by tam mohl být, ale asi po výměně toho výfuku se mě konečně povedlo utěsnit střední díl a zadní aby to nepotcházelo a hlavně jsem ještě neviděl že by byl řízený kat. na obyčejným karbecu bez lambdy. Tam je Buď neřízenej a nebo žádnej. A hlavně nemám rampu a lézt pod to 2x jen kvůli STK se mě opravdu nechce. Nešel by třeba nechat vytvořit duplikát velkého TP z malého TP? V malém TP je to vedený taky jako karburátor.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
5.5.08, 15:54 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No já teda nevim... před lety jsme měli Sierru, první co odešlo byl kat, páč byl moc nízko nad zemí Ale než odešel, byla doba, kdy se pod zrcátko lepily tyhlety nálepky, na favoritech bejvalo třeba S1, my měli S2, jako nějakej vyšší stupeň čistoty výfukovejch plynů, či co. No a řešením tehdy byl novej vejfuk, bez katu a nepamatuju se, že by byly nějaký oplejtačky s technickou. Když to projde emisema, kde je problém?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.5.08, 18:24 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Nepér píše: No já teda nevim... před lety jsme měli Sierru, první co odešlo byl kat, páč byl moc nízko nad zemí Ale než odešel, byla doba, kdy se pod zrcátko lepily tyhlety nálepky, na favoritech bejvalo třeba S1, my měli S2, jako nějakej vyšší stupeň čistoty výfukovejch plynů, či co. No a řešením tehdy byl novej vejfuk, bez katu a nepamatuju se, že by byly nějaký oplejtačky s technickou. Když to projde emisema, kde je problém?
Tak to by bylo dobrý. Emisema to projde, protože když to po výměně na karburátor seřizovali, tak říkaly že motor je v dobrém stavu a emisema to projde (budu je dělat u nich ). Ale když se podívají do TP a uviději psaný kat. a ten tam nebude, tak jestli by s tím mohl být problém.
Na karburátor kdyby se dal kat. řízený, tak si myslím že se brzy zanese. Tak jestli opravdu by to mělo projít jak říkáš, tak si mě uklidnil.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
5.5.08, 19:10 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
p20k píše: Na karburátor kdyby se dal kat. řízený, tak si myslím že se brzy zanese
¨hlavně si nějak neumím představit, co by si s tím katalyzátorem povídalo
|
5.5.08, 19:17 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jestli to projde nemám tušení, už to bylo dávno, možná víc, než 10 let. A neplatí už i pro fáčko, že nemusí mít originální výfukový systém, páč je to starý auto?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.5.08, 19:20 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já bych si s tím nelámal hlavu a normálně bez jakýho koliv nápadných strachu šel na TK a když by něco drškovali, tak na ně čumět jak na vrata a ptát se co s tím máš dělat, buď se smiluje a nalepí ti to nebo si ani ničeho nevšimne
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
5.5.08, 20:00 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já bych na STK v žádném případě zas nejel, svěřil bych to někomu kdo dělá STK jak ti tuto závadu napíšou jmenuje se to zásah do konstrukce motoru budeš to muset uvést do původního stavu, odřežou ti oboje kolečka a si miloš
|
5.5.08, 20:15 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
slovacek.milos píše: já bych na STK v žádném případě zas nejel, svěřil bych to někomu kdo dělá STK jak ti tuto závadu napíšou jmenuje se to zásah do konstrukce motoru budeš to muset uvést do původního stavu, odřežou ti oboje kolečka a si miloš
Ještě mě napadlo nevíte někdo jestli při STK kontrolujou technický údaje (napsané z výroby) ve velkém TP s nějakýma údajema v archívu, aby měli jistotu, že to není přepsaný (třeba typ motoru)? A nebo jen zkontrolujou čísla motoru, karoserie a typ a když to sedí, tak nalepjeji známky a jdou od toho a už to nikde nekontrolujou?
Díky.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
21.5.08, 12:03 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Archiv neexistuje, takže nemají do čeho sáhnout, srovnávají aktuální skutečný údaje.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
21.5.08, 17:59 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
podle mě to moc řešíš, pokud máš auto v pořádku, není zhnilý, brzdy a řízení jdou jak mají, nebude problém
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
21.5.08, 19:44 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
florisimo píše: podle mě to moc řešíš, pokud máš auto v pořádku, není zhnilý, brzdy a řízení jdou jak mají, nebude problém
Právě že může být problém. Dnes jsem byl za technikem a říkal, že podle velkého TP je to auto nespůsobilé, protože normu S2 (řízený kat.) karburátor nemůže nikdy splnit.
Ale potěšili jste mě že žádný archiv neexistuje. Já myslel, že si třeba ještě ověřují údaje ve velkém TP jestli někdo třeba nějaký údaje nezměnil.
Shnilý to není po technické stránce je to auto naprosto v pořádku, dokonce mě říkali v servisu, že je to celkem výstavní kousek, ale jen by to prý chtělo nový kabát, ale na ten není . Brzdí dobře a táhne jak raketa, ale jen trochu kolísá volnoběh.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
21.5.08, 20:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|