Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 TP - problém 
Autor Zpráva

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek TP - problém
Potřeboval bych poradit. Budu muset s favoritem na STK a před půl rokem jsem to z ecotroniku předělal na karbec na bloku motoru není vyražený "E" takže je to vedený jako karbec ve velkém TP je to taky vedený jako karbec (proto jsem to předělával aby nebyl problém), ale někdo tam přimastil do velkého TP k typu motoru S2 což by měl být řízený kat., ale když jsem to předělával tak jsem ho vyhodil. Na emisích to projde, protože jsem si to nechával i před tím půl rokem seřizovat a v pohodě. Ale když se na STK podívají ze spodu a ten kat. tam nebude tak to bude velký problém a nebo ne?
Velký TP je napsaný rukou (nějakým fixem), takže originální z výroby asi nebude zřejmě to bude duplikát a někdo tam nechal připsat to S2.
Moc děkuji za rady.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


5.5.08, 14:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: TP - problém
je problem tam kat vratit? pokud ho mas, dej ho tam

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.5.08, 15:31
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek Re: TP - problém
kachnis píše:
je problem tam kat vratit? pokud ho mas, dej ho tam


Je to problém, protože když do něj ťuknou, tak zjistí že je prázdný je vypálený takže je to jen zaoblená širší trubka. Střední díl už taky nemám a z vrakáče by tam mohl být, ale asi po výměně toho výfuku se mě konečně povedlo utěsnit střední díl a zadní aby to nepotcházelo a hlavně jsem ještě neviděl že by byl řízený kat. na obyčejným karbecu bez lambdy. Tam je Buď neřízenej a nebo žádnej. A hlavně nemám rampu a lézt pod to 2x jen kvůli STK se mě opravdu nechce. Nešel by třeba nechat vytvořit duplikát velkého TP z malého TP? V malém TP je to vedený taky jako karburátor.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


5.5.08, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No já teda nevim... před lety jsme měli Sierru, první co odešlo byl kat, páč byl moc nízko nad zemí :) Ale než odešel, byla doba, kdy se pod zrcátko lepily tyhlety nálepky, na favoritech bejvalo třeba S1, my měli S2, jako nějakej vyšší stupeň čistoty výfukovejch plynů, či co. No a řešením tehdy byl novej vejfuk, bez katu a nepamatuju se, že by byly nějaký oplejtačky s technickou. Když to projde emisema, kde je problém?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


5.5.08, 18:24
Profil ICQ

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Nepér píše:
No já teda nevim... před lety jsme měli Sierru, první co odešlo byl kat, páč byl moc nízko nad zemí :) Ale než odešel, byla doba, kdy se pod zrcátko lepily tyhlety nálepky, na favoritech bejvalo třeba S1, my měli S2, jako nějakej vyšší stupeň čistoty výfukovejch plynů, či co. No a řešením tehdy byl novej vejfuk, bez katu a nepamatuju se, že by byly nějaký oplejtačky s technickou. Když to projde emisema, kde je problém?


Tak to by bylo dobrý. Emisema to projde, protože když to po výměně na karburátor seřizovali, tak říkaly že motor je v dobrém stavu a emisema to projde (budu je dělat u nich :) ). Ale když se podívají do TP a uviději psaný kat. a ten tam nebude, tak jestli by s tím mohl být problém.
Na karburátor kdyby se dal kat. řízený, tak si myslím že se brzy zanese. Tak jestli opravdu by to mělo projít jak říkáš, tak si mě uklidnil. :D

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


5.5.08, 19:10
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
p20k píše:
Na karburátor kdyby se dal kat. řízený, tak si myslím že se brzy zanese


¨hlavně si nějak neumím představit, co by si s tím katalyzátorem povídalo


5.5.08, 19:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jestli to projde nemám tušení, už to bylo dávno, možná víc, než 10 let. A neplatí už i pro fáčko, že nemusí mít originální výfukový systém, páč je to starý auto?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


5.5.08, 19:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já bych si s tím nelámal hlavu a normálně bez jakýho koliv nápadných strachu šel na TK a když by něco drškovali, tak na ně čumět jak na vrata a ptát se co s tím máš dělat, buď se smiluje a nalepí ti to nebo si ani ničeho nevšimne

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


5.5.08, 20:00
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já bych na STK v žádném případě zas nejel, svěřil bych to někomu kdo dělá STK jak ti tuto závadu napíšou jmenuje se to zásah do konstrukce motoru budeš to muset uvést do původního stavu, odřežou ti oboje kolečka a si :?: miloš


5.5.08, 20:15
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
já bych na STK v žádném případě zas nejel, svěřil bych to někomu kdo dělá STK jak ti tuto závadu napíšou jmenuje se to zásah do konstrukce motoru budeš to muset uvést do původního stavu, odřežou ti oboje kolečka a si :?: miloš


Ještě mě napadlo nevíte někdo jestli při STK kontrolujou technický údaje (napsané z výroby) ve velkém TP s nějakýma údajema v archívu, aby měli jistotu, že to není přepsaný (třeba typ motoru)? A nebo jen zkontrolujou čísla motoru, karoserie a typ a když to sedí, tak nalepjeji známky a jdou od toho a už to nikde nekontrolujou?
Díky.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


21.5.08, 12:03
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Archiv neexistuje, takže nemají do čeho sáhnout, srovnávají aktuální skutečný údaje.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


21.5.08, 17:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
podle mě to moc řešíš, pokud máš auto v pořádku, není zhnilý, brzdy a řízení jdou jak mají, nebude problém

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


21.5.08, 19:44
Profil ICQ

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
florisimo píše:
podle mě to moc řešíš, pokud máš auto v pořádku, není zhnilý, brzdy a řízení jdou jak mají, nebude problém


Právě že může být problém. Dnes jsem byl za technikem a říkal, že podle velkého TP je to auto nespůsobilé, protože normu S2 (řízený kat.) karburátor nemůže nikdy splnit.
Ale potěšili jste mě že žádný archiv neexistuje. Já myslel, že si třeba ještě ověřují údaje ve velkém TP jestli někdo třeba nějaký údaje nezměnil.
Shnilý to není po technické stránce je to auto naprosto v pořádku, dokonce mě říkali v servisu, že je to celkem výstavní kousek, ale jen by to prý chtělo nový kabát, ale na ten není :( . Brzdí dobře a táhne jak raketa, ale jen trochu kolísá volnoběh.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


21.5.08, 20:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz