Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 škoda 125 L (LPG) problém cukání 
Autor Zpráva

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
hmmm, dobrá idea...to je dost dobře možnééééééééé. to je snad jediné, co jsem neměnil! asi to zkusím, mám tam origo z výroby 55 A, ale mám ještě jeden a všiml jsem si, že byl nějak jinak zapojen...jak má být altík správně zapojený?


24.4.08, 16:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Svorky na regulátoru i alternátoru jsou popsané :wink:

Ale origináně takhle - silový kabel je jasný, modrý drát blíže k bloku motoru a žlutý dále od bloku :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.4.08, 18:08
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
jj, díky:) páč mě zarazilo, že jsem viděl už i na altíku kondík, na jednom z těch třech malých šteftů, a na jiném taky kabel s konektorem, který vedl neznámo kam:) zkusím, uvidím:)


24.4.08, 19:04
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
tak pánové, zdá se, že problém je vyřešen! vyměnil jsem altík a cukání je pryč:) dííííky


27.4.08, 15:41
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Marra píše:
tak pánové, zdá se, že problém je vyřešen! vyměnil jsem altík a cukání je pryč:) dííííky


zdání mnohdy klame snad se ti podaří miloš


27.4.08, 18:12
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
jj, teď je to nádhera, jede to jak po másle, tak teď mám autíčko ve 100 % stavu, páč necuká a má new pneu:) ale altík by mě nikdy nenapadl:D


28.4.08, 15:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Zajímavé, zdánlivě bez souvislosti. Napáde mě jen, že by mohla být proražená dioda a tím pádem by vždy došlo laicky řečeno ke krátkodobému výpadku napětí a tím pádem nedostatek energie pro jiskru.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


28.4.08, 21:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Martin píše:
Zajímavé, zdánlivě bez souvislosti. Napáde mě jen, že by mohla být proražená dioda a tím pádem by vždy došlo laicky řečeno ke krátkodobému výpadku napětí a tím pádem nedostatek energie pro jiskru.


Nebo obcas doslo k pretizeni alternatoru a ten tak pres klinak prilis zatizil motor az to bylo znat na jizde :lol: :lol: :o

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.4.08, 21:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin píše:
Zajímavé, zdánlivě bez souvislosti. Napáde mě jen, že by mohla být proražená dioda a tím pádem by vždy došlo laicky řečeno ke krátkodobému výpadku napětí a tím pádem nedostatek energie pro jiskru.


Ale to by měl tu chvíli zvládnout zcela bez problémů napájet akumulátor, či se mýlím?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.4.08, 21:23
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Šemik píše:
Ale to by měl tu chvíli zvládnout zcela bez problémů napájet akumulátor, či se mýlím?


Záleží na zapalování, stavu akumulátoru apod...


28.4.08, 21:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak by to bylo v případě, že by byla dioda byla přerušená, pokud bude proražená (=zkrat), tak záporná půlvlna napětí stáhne sebou i napětí akumulátoru, takže dojde vlastně k tvrdému zkratu a napětí se rozloží jen na vnitří odpor baterie, odpory vodičů, odpor proražené diody a vnitřní odpor vinutí alternátoru, takže v tu chvíli může být napětí v palubní síti odhaduji kolem 0-5V.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


28.4.08, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
ach jo, po krásných kilometrech plynulé jízdy už to zase hopká...jsem z toho už hotový...tak krásně to jelo:( akorát mi nejde do hlavy, co se mohlo stát? nebo co je teda pořád špatně?


6.5.08, 18:09
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Marra píše:
ach jo, po krásných kilometrech plynulé jízdy už to zase hopká...jsem z toho už hotový...tak krásně to jelo:( akorát mi nejde do hlavy, co se mohlo stát? nebo co je teda pořád špatně?


:sick: špatně co je špatně :?: musíš si koupit multimetr miloš


6.5.08, 18:24
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ta vyndej klínový řemen, odpoj alternátor, přes vodní pumpu natáhni silonky a jeď to projet, vyloučíš tím altík případně :wink: Pár km to akumulátor utáhne.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.5.08, 18:41
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
odpojil jsem ty dva kabely od altíku (ovšem nechal jinak altík se normal točit přes klíňák)a jel to projet, bylo to mnohem lepší, ale ne úplně ono...


15.5.08, 14:12
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz