Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
fatal píše: Sorry za OT, ale to šedé na celé vačce kromě ložisek je co? Rozdíl ve vačkách je skoro nezpozorovatelný...
povrchová úprava cementováním
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.5.08, 09:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
Re: vymena motoru fel do fa
slovacek.milos píše: krf píše: slovacek.milos píše: krf píše: Cau, chci se pouštet do akce motor z felicie do favoritu, jsou tam nejake problemy?? budu davat favo karbec a nevim ja je to na felinách s pumpou a tak. dik musíš se podívat jestli je tam záslepka na AC pumpu na prvních feldách byla pak je to problém, stím čerpadlem vřazeným do okruhu se skoro nikdo nedomluvil, z 1203 čerpadlo skoro sehnat nejde nebo za cenu že , pak nezapomen na číslo pokud ti najdou na typu motoru B tak je to zásah do kontrukce motoru a z technické vyletíš miloš Takže když tam bude záslepka na čerpadlo, tak je to ok i na vačku? hm, ten typ B ma nekdo typ jak ten typ B odstranit? z vyjadřeni o přestavbách jsem moc rozumu nepochytil polyesterový tmel, epoxidové lepidlo, když je motor venku a ejhle béčko tam není, vybrousit všechno je blbost, chybí typ motoru a je problém miloš
myslis normalne to Bcko zalepit tzv. tekutým kovem a zarovnat?... Není prosimte 160tkm na tenhle motor moc? abych zase nemusel něco řešit, už me nebaví menit tesneni pod hlavou
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
11.5.08, 09:14 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Sadra17 píše: povrchová úprava cementováním
Dík. Nemáš náhodou odkaz na stránky, kde bych se o tom dočetl více?
Neměly by být před montáží hřídele jednotlivé vačky na hřídeli vyleštěné, lesklé?
|
11.5.08, 09:16 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
[ quote="fatal"] Sad/ra17 píše: povrchová úprava cementováním Dík. Nemáš náhodou odkaz na stránky, kde bych se o tom dočetl více? Neměly by být před montáží hřídele jednotlivé vačky na hřídeli vyleštěné, lesklé?[/quote] ne jenom mista kde davas ojnice tak maji byt vylestene aby to klouzalo.
|
11.5.08, 10:08 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tie dve vačky sú určite mpi nie sú s posledných BMM
čo mi je známe mpi už nemá excenter na mechanické palivové čerpadlo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.5.08, 10:47 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
nuger píše: NA motoru felicie mpi je štupl......díry na uchycení ac pumpy se musej vyvrtat....vacka je na to připrevená...takže jen se do toho pustit.....Dělal jsem to už.... tak vím
asi jak který
když jsem ten motor kupoval, bylo mi řečeno, že je to MPI, i tam byla snad ta zapalovací lišta (nebo už nevim co, podle čeho to bylo poznat) a má to větší ložiska než BMM
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
11.5.08, 11:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: vymena motoru fel do fa
krf píše: slovacek.milos píše: krf píše: slovacek.milos píše: krf píše: Cau, chci se pouštet do akce motor z felicie do favoritu, jsou tam nejake problemy?? budu davat favo karbec a nevim ja je to na felinách s pumpou a tak. dik musíš se podívat jestli je tam záslepka na AC pumpu na prvních feldách byla pak je to problém, stím čerpadlem vřazeným do okruhu se skoro nikdo nedomluvil, z 1203 čerpadlo skoro sehnat nejde nebo za cenu že , pak nezapomen na číslo pokud ti najdou na typu motoru B tak je to zásah do kontrukce motoru a z technické vyletíš miloš Takže když tam bude záslepka na čerpadlo, tak je to ok i na vačku? hm, ten typ B ma nekdo typ jak ten typ B odstranit? z vyjadřeni o přestavbách jsem moc rozumu nepochytil polyesterový tmel, epoxidové lepidlo, když je motor venku a ejhle béčko tam není, vybrousit všechno je blbost, chybí typ motoru a je problém miloš myslis normalne to Bcko zalepit tzv. tekutým kovem a zarovnat?... Není prosimte 160tkm na tenhle motor moc? abych zase nemusel něco řešit, už me nebaví menit tesneni pod hlavou
dobře odmastit a klidně ten tekutý kov, na co čumím tak že tam někdo píše že je tam štupl a díry se musí vyvrtat, já do toho bloku zskoušel vrtat a zjistil jsem že ten otvor je zalitý jako z výroby, nakonec jsem dal do okruhu čerpadlo pro topení z tatra 613 miloš
|
11.5.08, 11:48 |
|
|
lubo_s
Příspěvky: 33 Bydliště: Košice
|
když jsem ten motor kupoval, bylo mi řečeno, že je to MPI, i tam byla snad ta zapalovací lišta (nebo už nevim co, podle čeho to bylo poznat) a má to větší ložiska než BMM[/quote]
MPi by malo mať plôšku na snimač klepania.
_________________ Š Felicia 1.3 MPI
|
11.5.08, 18:00 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
tak co uz jsi to tam narval?
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
25.6.08, 14:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|