Autor |
Zpráva |
Davulus
Příspěvky: 206
|
PROSím o PoMOC ŠKODA GARDE-Nedostatek výkonu(vyšší otáčky)
Zdravím všechny, prosím o pomoc se svým Gardeeckem...celé je v perfektním stavu až na jeden problém. Při prudším sešlápnutí plynového pedálu se nezvýší výkon ale jenom otáčky.proto musím plyn přidávat velice pomalu jinak to jakdyby proklouzne nejede to a jen řve....... neví někdo co by s tím mohlo být ?? děkuji moc za rady. je možné že je to nasáváním okolního vzduchu do karburátoru přes těsnění ?????????????
|
13.5.08, 17:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Asi spatna akceleracni pumpicka. Styl psani hrozny
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.5.08, 17:54 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Spíš bych tipoval spojku, buď blbě seštelovaná nebo obložení hin ...a piš normálně nebo si o tobě budu myslet že jsi debil
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.5.08, 17:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
CROWACK píše: Spíš bych tipoval spojku, buď blbě seštelovaná nebo obložení hin ...a piš normálně nebo si o tobě budu myslet že jsi debil
Nojo, jak je to cele v jedne vete tak sem to blbje precetl a myslel ze po prudkym pridani plynu to nejede ...
Nojo, mas recht, z manualni prevodovky se stala automaticka
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.5.08, 18:07 |
|
|
Davulus
Příspěvky: 206
|
No a to těsnění pod karbcem to být nemůže ?? lehce mi to podfukuje totiž.
|
13.5.08, 19:23 |
|
|
Davulus
Příspěvky: 206
|
no vyzkouším vyměnit celý karbec a uvidím. ale díky za rady!!
|
13.5.08, 19:25 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Tohle opravdu vypadá spíš na spojku než na problém s netěsnou přírubou karburátoru...
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
13.5.08, 19:27 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Hele proč se ptáš když to sám víš líp? Jestlis to popsal správně tak si pomůžeš tak leda z bláta do kaluže...a podfukující těsnění řešit výměnou karbce? No nevim....
zařaď čtyřku, přidej plyn a natvrdo pusť spojku, jestli to nezdechne vyměn spojku, i s přítlačákem doporučuju...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.5.08, 19:28 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Pokud při přidání plynu vyletí otáčky a auto nezrychlí, je to samozřejmě prokluzující spojka. Podfukující těsnění pod karbem se projevuje spíše na volnoběhu.
|
13.5.08, 19:32 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Davulus píše: No a to těsnění pod karbcem to být nemůže ?? lehce mi to podfukuje totiž. Karbec to urcite nebude ak ti motor akceleruje dobre ale auto nezrychluje bude to problem so spojkou keby to bol karbec tak je vysledok ze motor nezrychluje ani auto nezrychluje kukni na spojku cez okienko co je pri PV spojky . Moze sa stat mas prerazene guferko na prevodovke alebo motore a zakydava sa ti spojka olejom
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
13.5.08, 19:41 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Jonny píše: Davulus píše: No a to těsnění pod karbcem to být nemůže ?? lehce mi to podfukuje totiž. Karbec to urcite nebude ak ti motor akceleruje dobre ale auto nezrychluje bude to problem so spojkou :shock: keby to bol karbec tak je vysledok ze motor nezrychluje ani auto nezrychluje :? kukni na spojku cez okienko co je pri PV spojky . Moze sa stat mas prerazene guferko na prevodovke alebo motore a zakydava sa ti spojka olejom :sick:
to je mozne, takisto je mozne, ze ma blbo nastavenu packu na pomocnom valci a spojka je furt mierne stlacena (to by indikoval nulovy mrtvy beh spojkoveho pedala, ale spojkove lozisko by po par 100 km odislo), ale ak je to garde, na ktorom ta spojka nikdy menena nebola, tak to bude lamela ojazdena az na kov.
Treba z toho vykuchat motor, kupit novu lamelu, spojkove lozisko, pritlacak, prehodit to kus za kus, zostelovat spojku a dalej neriesit. Kym motor taha a reve, pripadne podla hluku ide za plynom, tak do karburatora netreba sahat.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
14.5.08, 10:59 |
|
|
Davulus
Příspěvky: 206
|
jo diky moc ...tak budu muset fakt nechat vymenit tu spojku komplet to bude penez... nevite nekdo kolik to tak stojí??a jeste jednou dikec za rady
|
14.5.08, 12:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To si vyměn sám, 300 za přítlačák, 250 ložisko, pár korun za gufera a den práce (nejlépe ve dvou)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.5.08, 13:01 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: To si vyměn sám, 300 za přítlačák, 250 ložisko, pár korun za gufera a den práce (nejlépe ve dvou) nějaks zapomněl na lemelu
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
14.5.08, 13:06 |
|
|
Davulus
Příspěvky: 206
|
Jo a napadlo mě jestli nebude stačit trosku povysroubovat ten serizovaci šroub je to možne ?
|
14.5.08, 13:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|