Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 12:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Asi altik..... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Asi altik.....
zdar, když sem stál u kámoše tak na volnoběh svítilo dobíjení, jak sem se dotknul plynu na 1500 rpm tak to zhaslo a navolnoběh zase svítilo....přijel sem domů a už nic, ani na volnoběh, pak sme byl u klempíře odvíst díly no a přijedu domů, už bylo šero a jak šlápnu na plyn, tak najednou začali světla víc svítit..jako to dělaj škodovky... no a začalo problikávat vypnutý rádio :roll: ....altik je asi 6000km po GO (nový ložiska, diodovej můstek atd...) tak nevim jestli to je von..každopádně ho musim změřit ale pěkně mě to sere :evil:

nevíte někdo proč sakra bliká to rádio ??...jo a ještě, včera cestou ze školy mi začal svítit airbag (kontrolka), od tý doby začalo skákat rádio na FM, začalo se srát tohle dobíjení atd....každopádně v sobotu to jede na diagnostiku, kvůli tomu begu.....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.5.08, 09:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Asi altik.....
Ten bag ti svítí kvůli tomu že jeho ŘJ hlásí podpětí v síti. To rádio a světla blbnou kvůli tomu že to napětí kolísá. Klasika - zkus všechny kontakty a druhý regulátor. Nedávál jsi tam při té GO nějaký levný? Špatné diody se dají zjistit osciloskopem nebo testerem na baterie, ten snad v servisu máte.


8.5.08, 11:27
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já jsem zas měl minulý týden že přestávalo hrát rádio už novější na CD, jaký to mělo přesný projev nevím, jsem vzal zrovna multimetr a měřil na aku, no a nakonec relátko alternátoru 16.2V miloš


8.5.08, 13:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Asi altik.....
cyz píše:
Ten bag ti svítí kvůli tomu že jeho ŘJ hlásí podpětí v síti. To rádio a světla blbnou kvůli tomu že to napětí kolísá. Klasika - zkus všechny kontakty a druhý regulátor. Nedávál jsi tam při té GO nějaký levný? Špatné diody se dají zjistit osciloskopem nebo testerem na baterie, ten snad v servisu máte.

aleternátory neděláme....OK..vyměnim altik a ten můj nechám zase udělat :roll:
edit:...jinak to, proč svítí bag mě napadlo taky, že tam je nízký napětí....tak du makat :D....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.5.08, 15:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Asi altik.....
No on může svítit i při přepětí, ale jestli pohasínají světla a svítí kontrolka tak je to podpětí.


8.5.08, 18:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Asi altik.....
cyz píše:
No on může svítit i při přepětí, ale jestli pohasínají světla a svítí kontrolka tak je to podpětí.

tak...altim vyměnen a je po problému, nicméně kontrolka begu svítí pořád...v sobotu jede na výmaz paměti chyb....světla už nepohasínají a rádio neprosvítá....na tom bym bude asi v háji regulátor nebo diodovej můstek (což doufám že ne, hlavně z finančního hlediska) :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.5.08, 19:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ja som menil palubovku - budiky z hodin na otackomer a po montazi vsetko maka, len svieti stale airbag. Najvacsia sranda je v tom ze nemam airbag. RJ vyzera klasicka origo, podla cisel sedi na motor, a mam aj imo tak to asi nikdo nemenil. Moze byt nejaka ina elektrika? Palubka je tiez z 1,3 a zda sa tiez rv 96, no neviem presne. Inac vs ide dobre... :roll:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


9.5.08, 09:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
septim píše:
Ja som menil palubovku - budiky z hodin na otackomer a po montazi vsetko maka, len svieti stale airbag. Najvacsia sranda je v tom ze nemam airbag. RJ vyzera klasicka origo, podla cisel sedi na motor, a mam aj imo tak to asi nikdo nemenil. Moze byt nejaka ina elektrika? Palubka je tiez z 1,3 a zda sa tiez rv 96, no neviem presne. Inac vs ide dobre... :roll:

RJ na airbag je pod palubovkou jak vede tunel s topením na nohy, tak u auta bez begu přesně kopíruje karoserii(jako u favorita) a s begem je takovej prohnutej a pod nim je ta jednotka....vytáhni z tý tvý palubky žárovku a máš po problému, já jedu v sobotu na výmaz chyb (jestli to vlastně u BMM vůbec jde :D )

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.5.08, 21:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tak opraveno....nakonec to byl ten regulátor (286 kč)....tak sem ho dneska namontoval a OK....s tim nízkym napětím ste měli klucí pravdu :wink: ....vymazal sem to a OK

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.5.08, 21:33
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
tak opraveno....nakonec to byl ten regulátor (286 kč)....tak sem ho dneska namontoval a OK....s tim nízkym napětím ste měli klucí pravdu :wink: ....vymazal sem to a OK


v poslední době mám častou závadu u fe a fa, že vyměním regulátor dojde ke zlepšení třeba z 13.01 na 13.85, ale je to kontakt šroubek M5 jsou celkem tři na diodovém můstku, jsou volné a nemají ten správný kontakt, závada se projevuje tak že zapnu světla a z 13.83 jsem na 13.2, pak ventilátor 11.9 a nakonec co se dá a sepne ještě chladič a je tam 9.5V, rozdělám altík utáhnu 3xM5, demontuji jen zadní stranu a s novým relátkem to lítá 13.99-14.01V, oprava do hodiny, ušetřím čas i peníze za autoelektrikáře miloš


15.5.08, 06:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Ha, dobré vědět :) dík za tip. Měl jsem tady už asi 3 auta (z toho 2 Felicie) kde byl problém s dobíjením, nový regulátor, všechny kontakty pročištěné a pořád 13,8V naprázdno a klesalo při zátěži, ne tak brutálně jak píšeš ale kleslo....čekal bych že je to zakapané barvou a že se to nemůže povolit....

Edit: Jaká je pravděpodobnost že mi ten zadní kryt při sundávání praskne? Stalo se ti to někdy?


15.5.08, 17:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jo, nedávno jsem to psal Martinovi 007, ty tři šroubky jsou ukostření diodového můstku a jde přes ně veškerý proud.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


15.5.08, 19:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Já sem jenom zvědavej jak rozchodim tu svojí mrchu... 8) 8) 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.5.08, 19:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ou hoši, tak to nevim, my altiky ani startéry neděláme, vždycky to cestou do školy hodim dědkovi (opravuje to), a když jedu ze školy, stavim se proto a je to hotový...takže tohle nevim, ale včera sem to vyměnil, dneska jezdil celej den a nic, takže snad dobrý 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.5.08, 19:50
Profil ICQ

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Ondras83 píše:
tak opraveno....nakonec to byl ten regulátor (286 kč)....tak sem ho dneska namontoval a OK....s tim nízkym napětím ste měli klucí pravdu :wink: ....vymazal sem to a OK


Taky mám problém při nastartování mě asi 2x slabě problikne vypnuté rádio potom už na ani na volnoběhu jen při nastartování. Napětí je 13,9-14V se světlama. To blikání by se mohlo vyřešit tím regulátorem? Já doma jeden mám, ale je na 70A altik, ale to by asi nemělo ničemu vadit, když mám v autě 55A?
Díky

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


16.5.08, 07:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz