Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 14:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Asi altik..... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak při startování alternátor nic nedává takže asi těžko. Tohle bych viděl na problém s rádiem - pokles napětí při startu je normální.


16.5.08, 12:07
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
cyz píše:
Tak při startování alternátor nic nedává takže asi těžko. Tohle bych viděl na problém s rádiem - pokles napětí při startu je normální.


Já jsem to asi blbě napsal. Problikne to až když to chytne (hned po startu) asi to blikne jednou někdy 2x.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


16.5.08, 13:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Musíš ručičkovým voltmetrem změřit průběh napětí po startu...to že ti zabliká rádio není žádný výsledek měření a bez měření se závady nedopátráš.


16.5.08, 14:22
Profil ICQ

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
cyz píše:
Musíš ručičkovým voltmetrem změřit průběh napětí po startu...to že ti zabliká rádio není žádný výsledek měření a bez měření se závady nedopátráš.


Tak dobře když se mě povede někde najít nějaký ručkový měřák tak to změřím a napíšu.
Zatím díky.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


16.5.08, 14:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
p20k píše:
cyz píše:
Tak při startování alternátor nic nedává takže asi těžko. Tohle bych viděl na problém s rádiem - pokles napětí při startu je normální.


Já jsem to asi blbě napsal. Problikne to až když to chytne (hned po startu) asi to blikne jednou někdy 2x.

ser na to, to mě dělá taky a nic to není.....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.5.08, 08:16
Profil ICQ

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Ondras83 píše:
p20k píše:
cyz píše:
Tak při startování alternátor nic nedává takže asi těžko. Tohle bych viděl na problém s rádiem - pokles napětí při startu je normální.


Já jsem to asi blbě napsal. Problikne to až když to chytne (hned po startu) asi to blikne jednou někdy 2x.

ser na to, to mě dělá taky a nic to není.....


Já jsem si to taky říkal, protože se to nezhoršuje a dobíjí to tak bych to asi radši neřešil, ale mě šlo spíš o to abych si nezničil rádio.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


19.5.08, 09:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
To ne, navíc bych řekl že to bude spíš tím rádiem.


19.5.08, 14:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
p20k píše:
Ondras83 píše:
p20k píše:
cyz píše:
Tak při startování alternátor nic nedává takže asi těžko. Tohle bych viděl na problém s rádiem - pokles napětí při startu je normální.


Já jsem to asi blbě napsal. Problikne to až když to chytne (hned po startu) asi to blikne jednou někdy 2x.

ser na to, to mě dělá taky a nic to není.....


Já jsem si to taky říkal, protože se to nezhoršuje a dobíjí to tak bych to asi radši neřešil, ale mě šlo spíš o to abych si nezničil rádio.

to sem si taky myslel, ale pak sem se bavil se známym, kterej dělá alarmy, centrály atd...prostě autoelektrikář no a řikal, že by to nemělo vadit...taky si myslim, že za to může rádio než bobina 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.5.08, 21:25
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Ha, dobré vědět :) dík za tip. Měl jsem tady už asi 3 auta (z toho 2 Felicie) kde byl problém s dobíjením, nový regulátor, všechny kontakty pročištěné a pořád 13,8V naprázdno a klesalo při zátěži, ne tak brutálně jak píšeš ale kleslo....čekal bych že je to zakapané barvou a že se to nemůže povolit....

Edit: Jaká je pravděpodobnost že mi ten zadní kryt při sundávání praskne? Stalo se ti to někdy?



včera opět to samé 70A felda, ten kryt v pohodě, povolíš ty tři dlohé M5, dáš do svěráku za přední dekl, vzadu odšoubuješ 3xM5 a ixM6 matky, relátko dole, u 55A ještě kontakt 2xM3 a pomalu poklepáváš na dekl tupým majzlíkem dokola a ten zadní dekl spadne, pak utáhneš ty matky M5 ta prostřední to jsem točil snad šest závitů, prej ještě lépe zalepit proti povolení, hned jsem ho protáčel vrtačkou na vybitý aku, po chvilce 13.91-14.09V za tuto opravu jsem platil 1000 kč + dvakrát cestovné miloš


20.5.08, 09:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tak jsem si udělal zas další altík ještě by mě zajímalo to bude tak pro martina když měřím ty diody multimetrem přepnu na měření diod, měří to jen v jednom směru a naskakuje údaj 520 co to je? a kdy je správný a kdy vadný, na relátko to mám fígl že mám jeden rotor přiložím uhlíky na kolektor a rotor musí udržet šroubovák, nebo stačí i přímo na autě vytáhnout a ukostřit připojené relátko při zaplém klíčku a šroubovíkem skratovat uhlíky jak nejistří tak je relátko KO miloš


20.5.08, 12:27
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Multimetr ti zodpovím i já, ten udaj 520mV je saturační (prahové) napětí diody, t.j. při jakém napětí se dioda otevře a začne procházet proud. Pod touto hranicí je dioda zavřená i když je zapojená v propustném směru v obvodu. Toto napětí je různé, záleží na typu a druhu diody :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.5.08, 14:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
No někdy to zkusím (na mojem altíku není problém 14,3 naprázdno a 14,1 při zátěži) ale kámoš má tenhle problém na Felicii tak si ho zavolám k "pravidelné prohlídce" a zkusím jestli to pomůže.


20.5.08, 14:40
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
tak jsem si udělal zas další altík ještě by mě zajímalo to bude tak pro martina když měřím ty diody multimetrem přepnu na měření diod, měří to jen v jednom směru a naskakuje údaj 520 co to je? a kdy je správný a kdy vadný, na relátko to mám fígl že mám jeden rotor přiložím uhlíky na kolektor a rotor musí udržet šroubovák, nebo stačí i přímo na autě vytáhnout a ukostřit připojené relátko při zaplém klíčku a šroubovíkem skratovat uhlíky jak nejistří tak je relátko KO miloš


Když ti to v propustném směru ukáže nahrubo nějakých 500 - 750 tak to bude většinou OK nesmí tam být 0 nebo něco poblíž...samozřejmě to chce změřit i v závěrném směru...jesi tam není náky zajímavý číslo nebo taky 0 :D to je pak blbý...v závěrném musí být nekonečno...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


20.5.08, 14:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
No někdy to zkusím (na mojem altíku není problém 14,3 naprázdno a 14,1 při zátěži) ale kámoš má tenhle problém na Felicii tak si ho zavolám k "pravidelné prohlídce" a zkusím jestli to pomůže.


asi určitě právě jsem dodělal šestý, pořád dokola, jsou tam ještě tři a dva na díly, ale už mě to nějak nebaví, já jsem hlavně bral 70 A ty mají větší cenu, i na relátkách jdou celkem v pohodě přeletovat uhlíky, měl jsem jich taky hromádku ojetých a nebo podělaných, celkem v pohodě miloš


20.5.08, 15:08
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martin 007 píše:
slovacek.milos píše:
tak jsem si udělal zas další altík ještě by mě zajímalo to bude tak pro martina když měřím ty diody multimetrem přepnu na měření diod, měří to jen v jednom směru a naskakuje údaj 520 co to je? a kdy je správný a kdy vadný, na relátko to mám fígl že mám jeden rotor přiložím uhlíky na kolektor a rotor musí udržet šroubovák, nebo stačí i přímo na autě vytáhnout a ukostřit připojené relátko při zaplém klíčku a šroubovíkem skratovat uhlíky jak nejistří tak je relátko KO miloš


Když ti to v propustném směru ukáže nahrubo nějakých 500 - 750 tak to bude většinou OK nesmí tam být 0 nebo něco poblíž...samozřejmě to chce změřit i v závěrném směru...jesi tam není náky zajímavý číslo nebo taky 0 :D to je pak blbý...v závěrném musí být nekonečno...


a martine mi vrtá hlavou a měřím to správně když ty diody měřím na tom můstku, neměl bych ten jeden konec nějak vyletovat nebo rozpojit? jestli neměřím třeba tři dohromady? prosté jsem si dal jeden konec měřáku na tend diodový můsetek a druhý na konec té diody kde je přiletovaná a ukázala se hodnota o které píšem miloš


20.5.08, 16:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz