Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 O směsi a o ventilech 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Kristensen píše:
No všechno ti řekli jen s tou směsí, nastartuješ teplý motor,....


Platí ten Kristensenův návod pro všechny karburátory? I pro moje Fa?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.5.08, 08:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
Já bych se taky chtěl ještě zeptat. Když tu směs ochudim moc, škodí to nějak něčemu?

_________________
http://fb.com/BJpolepy


18.5.08, 11:52
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 35
Bydliště: Sk,BA
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
Já bych se taky chtěl ještě zeptat. Když tu směs ochudim moc, škodí to nějak něčemu?

mozes podpalit vyfukove ventily,prilis vysoka teplota horenia resp.vyfukovych plynov pri chudobnej zmesy

_________________
110R,120Ls,Rapid 130


18.5.08, 16:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
BeBe píše:
mozes podpalit vyfukove ventily,prilis vysoka teplota horenia resp.vyfukovych plynov pri chudobnej zmesy

:shock: :oops:

_________________
http://fb.com/BJpolepy


18.5.08, 16:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
BeBe píše:
mozes podpalit vyfukove ventily,prilis vysoka teplota horenia resp.vyfukovych plynov pri chudobnej zmesy


Ale nestraš, to hrozí při zátěži, na volnoběhu se při té trošce paliva nemůže nic podpálit. :wink:


18.5.08, 20:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
fatal píše:
Ale nestraš, to hrozí při zátěži, na volnoběhu se při té trošce paliva nemůže nic podpálit. :wink:

Ale tak motor se seřizuje na zátěž ne? A né na volnoběh.
Myslim tim že se seřizuje na provoz v zátěži a né na to aby někde běhal na volnoběh.

_________________
http://fb.com/BJpolepy


18.5.08, 20:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
Ale tak motor se seřizuje na zátěž ne? A né na volnoběh.
Myslim tim že se seřizuje na provoz v zátěži a né na to aby někde běhal na volnoběh.


Pokud neměníš trysky a vzdušníky a hýbeš jen šroubem bohatosti směsi a přídavného vzduchu, mění se jen volnoběh a přechodový režim, vyšší výkony jsou ovlivňovány kombinací difuzor/tryska/vzdušník a volnoběžný systém má na výslednou směs zanedbatelný vliv. Volnoběh u svého auta nastavuju zásadně na chudou směs a zatím jsem nezaznamenal žádné problémy s podpalováním ventilů. Nějakou dobu jsem měl i vypínaný volnoběžný systém při zvýšených otáčkách a taky se nic nepodpálilo.


18.5.08, 21:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
fatal píše:
bany.xf.cz píše:
Ale tak motor se seřizuje na zátěž ne? A né na volnoběh.
Myslim tim že se seřizuje na provoz v zátěži a né na to aby někde běhal na volnoběh.


Pokud neměníš trysky a vzdušníky a hýbeš jen šroubem bohatosti směsi a přídavného vzduchu, mění se jen volnoběh a přechodový režim, vyšší výkony jsou ovlivňovány kombinací difuzor/tryska/vzdušník a volnoběžný systém má na výslednou směs zanedbatelný vliv. Volnoběh u svého auta nastavuju zásadně na chudou směs a zatím jsem nezaznamenal žádné problémy s podpalováním ventilů. Nějakou dobu jsem měl i vypínaný volnoběžný systém při zvýšených otáčkách a taky se nic nepodpálilo.

Ahá, panečku tak to sou novinky :-)
Já sem právě nastavoval směs podle toho návodu s nejvyššíma otáčkama. A přišlo mi, že motor moc hlučí, tak sem ten malinkej šroubeček zašrouboval oproti tý poloze asi o 360° . A upravil volnoběh. A auto je teď strašně tichý, příjemně zrychluje i na malinko plynu a po městě žere 7 litrů. A když jedu chvilku na volnoběh a pak šlápnu na plyn, tak reaguje hned.

_________________
http://fb.com/BJpolepy


18.5.08, 21:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
Ahá, panečku tak to sou novinky...


S karbem jsem kdysi hodně laboroval... :roll: Někde v diskusi k nějakému článku (asi o teorii motoru) se dá najít pár poznámek o mých experimentech se vzdušníky a tryskami...

bany.xf.cz píše:
A přišlo mi, že motor moc hlučí, tak sem ten malinkej šroubeček zašrouboval oproti tý poloze asi o 360°...


Ubral jsi sytost směsi. :) Přechodový režim (přidávání z volnoběhu) je hodně závislé na nastavení dorazu klapky a nastavení volnoběhu, když je obojí dobře nastavené, jede to parádně. Teď mám na motoru nějaký zbastlený SEDR, takže se motoru z volnoběhu moc nechce, bude to lepší až zrepasuju svůj laděný EDSR (Extra Dobrá Směs pro Raketové starty).


19.5.08, 06:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Gemini píše:
bohatost zmesy sa da urcit aj podla teploty vyfuk. plynov na volnobehu.......teplota musi byt taka akurat......ak sa ruka pri vyfuku neda udrzat, zmes je chudobna a teplota vyfuk. plynov velka, ak je zmes bohata, su vyfuk. plyny studene az vlazne.....ale je to len velmi orientacne, ale skuste si to....funguje to...


Chvíli jsem držel ruku za výfukem a plyny byly teplé až horké, ale ruku jsem tam v pohodě udržel. Takže můj způsob nastavování sytosti je asi dobrý. :) Akorát ten sajrajt, co jsem měl pak na ruce... :roll:


27.6.08, 07:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz