|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Felicia 136M - otáčky po startu vyletí
Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Felicia 136M - otáčky po startu vyletí
Mám v dílně Felicii 136M r.96, sice kvůli něčemu jinému, ale všimnul jsem si že po startu vyletí otáčky asi na 2000, potom spadnou na 600 a nakonec se vyrovnají na cca 900, tudíž v pohodě, volnoběh drží normálně, motor běží pravidelně, spotřeba v normě, akcelerace taky. Setkali jste se s tím někdo? Kdyby nic tak s tím zajedu na diagnostiku.....
|
19.5.08, 16:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Felicia 136M - otáčky po startu vyletí
cyz píše: Mám v dílně Felicii 136M r.96, sice kvůli něčemu jinému, ale všimnul jsem si že po startu vyletí otáčky asi na 2000, potom spadnou na 600 a nakonec se vyrovnají na cca 900, tudíž v pohodě, volnoběh drží normálně, motor běží pravidelně, spotřeba v normě, akcelerace taky. Setkali jste se s tím někdo? Kdyby nic tak s tím zajedu na diagnostiku.....
asi ten karbec bude KO nebo se mrkni dozadu jsou tam dvě hadičky jestli nejsou ty trubičky na kterých jsou ty hadičky polámané, hlavně ta blíž k baterce tam je díra jak prase, nebo ty hadičky KO, že ti motorek nastaví správně klapku na start, ale přisává to ještě vzduch pod klapkou a řj jak zjistí velké točky si klapku zavře miloš
|
19.5.08, 18:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Felicia 136M - otáčky po startu vyletí
čo som si všimol viacero MPi tak je to normálne, štartovacia dávka vzduchu a paliva je dosť veľká, motor trocha vyletí do otáčok a aspoň zhasne dobíjanie, inak altíky sú presne tie isté ako favo karb... a tam kontrolka zhasína až po prekročení určitých otáčok...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.5.08, 20:19 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
je to normální, dělá to dědova, dneska sem na jedný dělal brzdy, taky to dělá, byl tady dneska jeden, že přijede se spojkou, taky to dělá....dřív sem si toho moc nevšímal, ale prostě to dělaj všechny MPI
my co máme rozdělovač se tim nenecháme rozházet
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.5.08, 21:31 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
heh - zajímavé, nikdy jsem si toho nevšimnul
Edit: Tak nějaký problém tam asi bude, možná blbne snímač otáček, na studeném motoru to udělá něco podobného akorát po snížení otáček začne úplně blbnout otáčkoměr, ručička padá až na nulu, otáčky různě lítají, v nízkých otáčkách to chcípe, po chvilce se to spraví. Co vy na to?
|
20.5.08, 00:40 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
cyz píše: heh - zajímavé, nikdy jsem si toho nevšimnul Edit: Tak nějaký problém tam asi bude, možná blbne snímač otáček, na studeném motoru to udělá něco podobného akorát po snížení otáček začne úplně blbnout otáčkoměr, ručička padá až na nulu, otáčky různě lítají, v nízkých otáčkách to chcípe, po chvilce se to spraví. Co vy na to?
klasika...že by svíce ?....není na LPG ???...taky může bejt zasranej snímač otáček, nebo čidlo teploty nasávanýho vzduchu (taky sme to teĎ řešili na jedný MPI, jel do práce, chcíplo to, tak sme vyměnili ralátka atd, nic, nakonec čerpadlo, celej den dobrý, druhej den jel zase do práce a to samý, vyměnil snímač otáček a nějak se dokodrcal do práce, přijel, tak sme s tim zalítli na kompa, tam to ukazovalo to čidlo nasávanýho vzduchu, potom lambádu a pak ještě nějako sračku, ale to už si zase nepamatuju)......
taky tam může bejt starší benzín nebo zasranej benzínovej filtr....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.5.08, 19:06 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
jj, taky jsem dneska koukal na jednu MPi, měnil jsem spojku a kotouče a desky a když jsem to dával na dílnu tak při chytnutí to vyběhlo na nějaký 2000,- hned to spadlo a pak po dvou a půl hodinách jsem to vyhazoval ven a opět to vyběhlo na 2000 takže to je zřejmě normální, já bych si toho ani nevšiml kdyby to tady nebylo napsaný, moje auto to dělá normálně od výroby, otočím klíčkem, nikdy nechytne na drc ale až na čtvrtý překulení motoru (až natáhne oil) a jak chytne tak vyskočí na nějaký 2500 (rozprskne natažený oil) Bylo to prý takto vytvořeno úmyslně ve výrobě.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.5.08, 19:20 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Teď už mi nejde o to že to vyletí, ale o to podezření na snímač otáček, aby s tím ta holka nezůstala někde viset jezdí s tím v noci z Ostravy do UH a zpátky. Můžu zkusit ten snímač očistit, snad to rozchodí.....
|
20.5.08, 19:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|