Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Na Rezervu většinou nechce startovat 
Autor Zpráva

Příspěvky: 206
Příspěvek Na Rezervu většinou nechce startovat
Zdravím jsem tady z docela stupidní otázkou ale je to tak. jak je možné když se svým Gardem dojedu k baraku na rezervu tak uz ho potom vetsinou nenastartuju ?? Je to normální? může to být AC pumpa? Pač bych normalně na tu rezervu ujel ještě min 15Km ale jak zastavim tak už nechytne.Zpravi to až 3 litry benzinu :P :lol: Chci slyšet něčí nazor jestli je to možné :oops:


19.5.08, 22:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Velké Opatovice, Brno
Příspěvek 
To delalo sousedovi.Zkus AC pumpu, respektive správně řečeno mechanické membránové dopravní čerpadlo. Může být unavená membrána, a jakmile spadne hladina tak ji nensaje. Zdravá pumpa ma vytahnout kapalinu (benzin) z hloubky 1m a vytlacit do vysky 2m....

_________________
Před: Škoda 120L, 120LS, 130 GL
Potom: Favorit 135 LX BMM
Nyní: Fabia 1.9TDi RS


19.5.08, 22:38
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A to ho nenastartuješ hned po jízdě (teplé) nebo třeba až druhý den ráno?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


19.5.08, 23:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Neparkuješ takhle náhodou nakloněný na bok s tím že levá strana je níž? To ti potom spadne benzín, auto sice dojede ale na zásobu v karburátoru, ale hadička na sání benzínu už je ve vzduchu takže ráno nenasaje.


20.5.08, 00:42
Profil ICQ

Příspěvky: 206
Příspěvek 
No většinou až na 2. den. no to stím nakloněním mě taky napadlo ale tím to nebude. dikec za rady


20.5.08, 07:12
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Nechceš si založit garaž a dát tam fotky?


20.5.08, 07:23
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A než ráno startuješ, napumpuješ ručně palivo?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.5.08, 10:26
Profil

Příspěvky: 206
Příspěvek 
No fotky zatím nemám ale určitě nafotím!co nejdříve...no napumpovat to zkouším až jestli to nenakopnu ale většinou to na tu rezervu fakt už nepomůže..prostě budu muse vozit minimálně půlku nádrže no :lol: :lol:


20.5.08, 11:29
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Davulus píše:
No fotky zatím nemám ale určitě nafotím!co nejdříve...no napumpovat to zkouším až jestli to nenakopnu ale většinou to na tu rezervu fakt už nepomůže..prostě budu muse vozit minimálně půlku nádrže no :lol: :lol:


No tak to máš blbý, já nastartuji ikdyž se mi ručička nehne od spodu...tzn zbytky paliva, v nádrži problém nebude.


20.5.08, 12:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A nemáš palivový filtrík na hadici? Nie je špinavý? Každopádne to vyzerá tak, že Ti nedostatočne doteká benzín do karburátora... a ja by som videl 3 možné príčiny:
- niekde medzi nádržou a AC pumpou popraskaná hadica, alebo netesný spoj - ťahá to potom vzduch
- chybná AC pumpa (prasknutá membrána, unavená pružina pod membránou, alebo netesné ventičeky)
- priprachtý palivový filter...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.5.08, 13:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz