Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Opel astra 1,6 
Autor Zpráva

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek Opel astra 1,6
omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.


19.5.08, 12:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Opel astra 1,6
Jerry píše:
omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.


a jaké podklady chceš vědět zavez k borcovi co brousí hlavy sraz ji o 1 mm, taky si nech udělat vůli ventilů tam to vypadá jak hydraulika a ladí se podložky /možná se pletu s R19/ a naper to tam, hlavně tam nedávej těsnění pod hlavu za dvě stovky, tam přitlač jinak moc nepochodíš, a nedávej tomu plný za studena miloš


19.5.08, 12:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Opel astra 1,6
Jerry píše:
omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.


ťažko tak to radiť, ale podľa toho čo od toho chceš, ak na bežné jazdenie a má 5x uloženú kľuku tak to stiahni max na KP 11/1... ak závodíš tak kľudne aj 12/1, ale nie viac ako 13/1 to už hrozia samozápaly a zvuk ako diesel....

a samozrejme s novou vačkou si odmeraj či ti nebude narážať ventil do piestu....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.5.08, 12:25
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
na ventilech je hydraulika miloš


19.5.08, 12:27
Profil

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti.


19.5.08, 17:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Jerry píše:
Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti.

:D...drobnosti na hlavě motoru ???.....neznám

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.5.08, 21:29
Profil ICQ

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Jerry píše:
Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti.

:D...drobnosti na hlavě motoru ???.....neznám

Tak dobre, chtel jsem to trochu zkratit :oops: myslel jsem treba cisteni, vymena pruzin za tvrdsi, i kdyz asi nebudou treba a budou se delat i spalovaky u typka na kteryho jsem dostal doporuceni od kamose a slicovani potrubi, to by myslim melo byt vse.


19.5.08, 21:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ?

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


20.5.08, 19:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Gemini píše:
kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ?


s tym kompresnym pomerom to nie je tak ze ked mas cidlo detonacii tak uz od serie su vyssie KP
napr: 1,4 16V od renaulta od serie 10:1 tak myslim ze percentualne je mozne zvysenie ako na skodesach samozrejme za predpokladu spravneho paliva

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


20.5.08, 20:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
Az to bude hotovy tak elektroniku necham preladit pres kamose. Co rikate na napr vacka 270 a hlava o 0,85mm dolu?


21.5.08, 07:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jerry píše:
Az to bude hotovy tak elektroniku necham preladit pres kamose. Co rikate na napr vacka 270 a hlava o 0,85mm dolu?


to by ešte šlo, myslým že by si mal vyrátať KP na 10,5-11/1 v tom rozmedzí to bude v pohode, ak budeš soft ladiť k tomu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.5.08, 16:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
deekay píše:
Gemini píše:
kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ?


s tym kompresnym pomerom to nie je tak ze ked mas cidlo detonacii tak uz od serie su vyssie KP
napr: 1,4 16V od renaulta od serie 10:1 tak myslim ze percentualne je mozne zvysenie ako na skodesach samozrejme za predpokladu spravneho paliva


ano, seriovo sa pouziva 10 - 10.5 : 1 , pri vysokootackovych motoroch (japonci) 11:1, je to dane zakladnym casovanim a hodnotou kedy saci ventil zatvara

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


22.5.08, 06:23
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
Dekuji vsem za pomoc a dosel jsem k zaveru, ze hlava pujde o tech 0,85mm dolu a dam tam tu 270-ku vacku.


22.5.08, 20:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz