zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
zdravím tak tu zase prudím na mojí číze co má tohle zapalko obyčejný to stím relátkem na buku akorát s emi nějak totálně zasukovala elektrika kam má přijít zapojit kontrolka dobýjení prosím? díky předem! Zdenda
Dobíjení je Í Šemik by to jiste napsal ale neni tu tak to pise Matthes
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
26.5.08, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
Relátko je přímo v dynamu nebo bokem? Čízy ho právě měly vedle, tam se to zapojovalo mezi 2 kontakty na relátku, bohužel už si nevzpomenu které, to bys musel vyzkoušet.
|
26.5.08, 21:15 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
cyz píše: Relátko je přímo v dynamu nebo bokem? Čízy ho právě měly vedle, tam se to zapojovalo mezi 2 kontakty na relátku, bohužel už si nevzpomenu které, to bys musel vyzkoušet. no to je to samý jak na tý panelce dynamo jo díky nebyl jsme si jistý jeden drát je silnější co vede do zapalování a ten druhej bude aisk na kontrolku už mi to aisk cvaklo díky!
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
26.5.08, 21:33 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
http://www.jawamania.info/technika/deta ... techid=151
neříkej že to tam není... ...musí tam byt celý schéma...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.5.08, 21:35 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
Je možné že plácám blbosti, elektriku na motorce jsem dělal naposledy když mi bylo 17, ale ke kontrolce dobíjení by měly jít 2 dráty. Pokud k ní zavedeš jenom jeden a druhý ukostříš tak ti bude svítit pokud to bude dobíjet.
|
26.5.08, 21:36 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
cyz píše: Je možné že plácám blbosti, elektriku na motorce jsem dělal naposledy když mi bylo 17, ale ke kontrolce dobíjení by měly jít 2 dráty. Pokud k ní zavedeš jenom jeden a druhý ukostříš tak ti bude svítit pokud to bude dobíjet.
Jj, myslim že z D na relátku přes žárovku do 54řky na bošáku, ale jistej si nejsem, sám má uhera a kámošovi sem minulý léto všecko vyškubal a nacpal tam VAPE...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.5.08, 21:45 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
Taky bych řekl že to bylo D. Z dynama k žárovce bude jenom jeden drátek, to bude ten tenčí.....
|
26.5.08, 21:56 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
To máš jednoduchý z dynama, myslím že kontakt 61, no prostě na zapalování máš 3 kontakkty, pokud se nepletu 1 jde na cívku, 51 na baterku(dobíjení, jde přes spínačku) a 61 kontrolka dobíjení z tama vedeš drát ka kontorlce a tu pak ještě ukostříš, když svítí, tak dobíjí, stačí?
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
26.5.08, 22:12 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Veteranista píše: To máš jednoduchý z dynama, myslím že kontakt 61, no prostě na zapalování máš 3 kontakkty, pokud se nepletu 1 jde na cívku, 51 na baterku(dobíjení, jde přes spínačku) a 61 kontrolka dobíjení z tama vedeš drát ka kontorlce a tu pak ještě ukostříš, když svítí, tak dobíjí, stačí? já mám jenom dva zatím díky za reakce už jdu chrnět zítra to nějak proberu a vyzkouším
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
26.5.08, 22:27 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Nevim řesně jakej máš typ, ale typnul bych, že buď
455 schéma tady
nebo 455/05
Kdyžtak napiš typ zapalování nebo alespoň vyfoť a můžeme řešit dál, tak mě ještě napadá teď jak to píšu, není ten 3 kontakt ulomenej nebo tak něco, je to přece jenom v celkem křehkým bakelitu, ale to jen tak typuju takzveně jakšlamyšlenkadohlavy
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
27.5.08, 05:54 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
|
27.5.08, 07:35 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Využil bych tohoto téma. Mám taky ČZ 250 dvouválec. A asi 2x se mě stalo, že si jedu a třeba dojíždím do křižovatky a najednou se motor zastaví. Kontrolka dobíjení nesvítí, tak jsem si myslel, že vypat nějaký drátek, tak jsem to proměřil od baterky, až k regulátoru a pod napětím to bylo, ale přesto to nešlo. Při roztlačování se začla kontrolka rozsvěcet a pak to chytlo, když jsem motor vypnul hned tak v pohodě a když jsem motor vypnul po 30km taky v pohodě. Je to takový nevyzpytatelný. Nemohl by mě někdo poradit v čem je problém? Je tam takový regulátor podobný jako je ve škodovce 100 (takový hliníkový obdélník a uprostřed je šroub).
Dráty jsem proměřoval kontroloval jestli není nějaký na upadnutí, ale nikde nic. Mohlo by to být v tom regulátoru?
Díky.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
27.5.08, 09:30 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
p20k píše: Využil bych tohoto téma. Mám taky ČZ 250 dvouválec. A asi 2x se mě stalo, že si jedu a třeba dojíždím do křižovatky a najednou se motor zastaví. Kontrolka dobíjení nesvítí, tak jsem si myslel, že vypat nějaký drátek, tak jsem to proměřil od baterky, až k regulátoru a pod napětím to bylo, ale přesto to nešlo. Při roztlačování se začla kontrolka rozsvěcet a pak to chytlo, když jsem motor vypnul hned tak v pohodě a když jsem motor vypnul po 30km taky v pohodě. Je to takový nevyzpytatelný. Nemohl by mě někdo poradit v čem je problém? Je tam takový regulátor podobný jako je ve škodovce 100 (takový hliníkový obdélník a uprostřed je šroub). Dráty jsem proměřoval kontroloval jestli není nějaký na upadnutí, ale nikde nic. Mohlo by to být v tom regulátoru? Díky. a nakopnou ti jd enebo jen na roztláčení něco podobnýho mi dělala ruplá pojitka
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
27.5.08, 09:39 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Veteranista píše: Nevim řesně jakej máš typ, ale typnul bych, že buď.....................
Kdyžtak napiš typ zapalování nebo alespoň vyfoť a můžeme řešit dál, tak mě ještě napadá teď jak to píšu, není ten 3 kontakt ulomenej nebo tak něco, je to přece jenom v celkem křehkým bakelitu, ale to jen tak typuju takzveně jakšlamyšlenkadohlavy jo sory nenapadlo mě že se i jako kontakt počítá kladívko od kterýho vede drát na indukčku zkusím to nějak podle tých schémat ty jsem docela potřeboval díky'!
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
27.5.08, 09:43 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
škodař píše: Veteranista píše: Nevim řesně jakej máš typ, ale typnul bych, že buď.....................
Kdyžtak napiš typ zapalování nebo alespoň vyfoť a můžeme řešit dál, tak mě ještě napadá teď jak to píšu, není ten 3 kontakt ulomenej nebo tak něco, je to přece jenom v celkem křehkým bakelitu, ale to jen tak typuju takzveně jakšlamyšlenkadohlavy jo sory nenapadlo mě že se i jako kontakt počítá kladívko od kterýho vede drát na indukčku zkusím to nějak podle tých schémat ty jsem docela potřeboval díky'!
Jestli máš krabicový relé tak kontrolku pověs mezi D na relé a 54 na bošáku. Jestli máš relé na zapalku tak mezi 61 a 54. ale to poslední schémátko jak sem se koukal je nějaký divný...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.5.08, 09:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|