Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
generator impulsu
kluci elektronici..moc nezkoumejte na co to potrebuju...ale..dokazal by nekdo postavit asi tohle...potrebuju obvod kterej v okamziku rozpojeni kladivka...doda impuls pro vysokotlakej vstrik radove milisekundy....a potrebuju delku tech impulsu regulovat nejakym potenciometrem..od nuly...nekam...proudove naroky pro ten vstrik budou asi tak v amperech...puvodni pruzer dratu k nemu asi 1.5mm..ma nekdo napad...uz sem to resil s Matthesem....predem diky
|
26.5.08, 19:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja taky uz vim prd s temahle vecma ... ale predpokladam ze z kladivka by se bral signal ktery by poustel casovac ... delka impulzu casovace se obvykle steluje nejakym RC. Takze bychom plyn napojili na pocemtyvolemetr a tim bychom menili odpor a tim dobu kterou trva impulz, pak na vykonny tranzistor na vstrik.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.5.08, 20:16 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Napadá mě 555ka, ale to spínání kladívkem může být problém, není tam hrana, ale impulsy z cívky... V kombinaci s elektronickým zapalováním už bych tam problém neviděl.
|
26.5.08, 21:18 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Napadá mě 555ka, ale to spínání kladívkem může být problém, není tam hrana, ale impulsy z cívky... V kombinaci s elektronickým zapalováním už bych tam problém neviděl.
No ne, kladivko by nebylo pripojene na civku, takze by tam byla hrana, popripade lze jako tvarovac uzit nejaky obvod ... Doufam
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.5.08, 21:20 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Matthes píše: No ne, kladivko by nebylo pripojene na civku, takze by tam byla hrana, popripade lze jako tvarovac uzit nejaky obvod ... Doufam
Takže 555ka to jistí.
|
26.5.08, 21:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Matthes píše: No ne, kladivko by nebylo pripojene na civku, takze by tam byla hrana, popripade lze jako tvarovac uzit nejaky obvod ... Doufam Takže 555ka to jistí.
No, ale kdyz potak bude u plynu ... to na vedeni bude dalsi odpor ... nebo ho dat k motoru a tahat za nej lankem?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.5.08, 21:40 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Klasika: 555 v zapojení MKO, to je na to přesně dělaný.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
26.5.08, 21:42 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Matthes píše: No, ale kdyz potak bude u plynu ... to na vedeni bude dalsi odpor ... nebo ho dat k motoru a tahat za nej lankem?
Toho odporu navíc bych se nebál, záleží na volbě vhodných hodnot poťáku a součástek "jednotky"...
Dodatek: Ta 555ka by samozřejmě musela být doplněna o vhodný výkonový stupeň, nejlépe výkonný spínací tranzistor buzený slabším spínacím trandíkem v Darlingtonově zapojení. Takových zapojení jsou určitě všude spousty.
Naposledy upravil fatal dne 26.5.08, 21:48, celkově upraveno 1
|
26.5.08, 21:44 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A nemel by nekdo cas a chut mu nakreslit schemo?
Zacatek je jedno kladivko, pak tvarovac, ta 555, predpokladam tedy ze doba pulzu se nastavuje pomoci nakeho RC - pricemz R menime polohou pedalu. Pak je potreba jeste dat na rozdelovac optickou zavoru, podle ktere se rozhodujeme ktery valec ma palit - to vyzaduje par NANDu ci podobnych brouku. No a pak vyvod na 2 vykonove tranzistory
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.5.08, 21:46 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Tady chce někdo dělat z eMBéčka eMPéÍčko?
|
26.5.08, 21:53 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Tady chce někdo dělat z eMBéčka eMPéÍčko?
Eeee cti zadani Jirka pise vysokotlaky vstrik
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.5.08, 21:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Hledej 555 MKO.
např:
http://jirky.webz.cz/index.php?page=casovac_555
http://www.dmu-mez.ic.cz/III_Univerzaln ... _NE555.pdf str.5
atd.
Ale neměl bych tedy odvahu něco takového dělat. Spolehlivost takovýchto konstrukcí v automobilu není moc velká.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
Naposledy upravil Martin dne 26.5.08, 21:56, celkově upraveno 1
|
26.5.08, 21:54 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
řekl bych že se to bude hodit třeba na plynovku...místo podtlaku... ...ale co já vím...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.5.08, 21:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Matthes píše: fatal píše: Tady chce někdo dělat z eMBéčka eMPéÍčko? Eeee cti zadani Jirka pise vysokotlaky vstrik
No a? Čím vyšší tlak, tím lépe připravená směs. Ale jo, byl to jen vtípek, samozřejmě to MPI být nemůže, tvorba směsi je trošku komplikovanější, než jednoduché časování vstřiku poťákem. Takže zůstává jedině dehtožrout...
Dodatek: Ale i u dehtožrouta je nutné brát v úvahu množství nasávaného vzduchu... Tak teda nevím, že by NOS?
Naposledy upravil fatal dne 26.5.08, 22:01, celkově upraveno 1
|
26.5.08, 21:58 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Kluci sama voda ale diky moc za napady myslite ze bych to zvladl doma sam...potenciometr plynu bude hned u motoru tam neni problem potrebuju proste potenciometrem regulovat dobu vstriku.....milisekundy nic jineho
|
26.5.08, 22:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|