Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 07:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Po vypnutí klíčku motor ještě chvilku běží 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Po vypnutí klíčku motor ještě chvilku běží
cyz píše:
Blbost - nejdříve zkus jestli to dělá jenom s tím větrákem. Já dám ruku do ohně za to že je to ono. To co tady všichni popisujete se projevují tak že to po zdechnutí klíčku ještě tak 3x-4x blafne, ne že to běží dál.

Pletes se.Muze to blafnout jen 4 krat,ale nekdy to muze blafat i 2-3 minuty.Zalezi v jakym je to stavu

_________________
mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)


29.5.08, 11:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Po vypnutí klíčku motor ještě chvilku běží
Tak to už jsou ale naprosté extrémy :D


29.5.08, 17:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Po vypnutí klíčku motor ještě chvilku běží
cyz píše:
Tak to už jsou ale naprosté extrémy :D


No neni to tak extremni,nebo vyjimecny. Extremni je,kdyz je leto,chces jezdit na svy masine,ale nemuzes-mas podezreni na spatny relatko...koupis teda novy...a zavada porad stejna...to si pak lames hlavu,nespis...a zavada? Bylo spatny relatko..a to novy origo z prodejny? Jako na potvoru bylo vadny. To je pak extrem :lol:

_________________
mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)


29.5.08, 18:30
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tedy zajímalo by mě jak může větrák chladiče svou setrvačností vyrábět dostatek elektřiny 2-3 minuty pro cívku :shock: To je absolutní blbost. Pak ještě jedna věc, cívka a větrák NEJSOU po vypnutí klíčku nijak vzájemně propojené.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.5.08, 20:29
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Šemik píše:
Tedy zajímalo by mě jak může větrák chladiče svou setrvačností vyrábět dostatek elektřiny 2-3 minuty pro cívku :shock: To je absolutní blbost. Pak ještě jedna věc, cívka a větrák NEJSOU po vypnutí klíčku nijak vzájemně propojené.


Souhlasím. Ikdyž to jsou někdy tak neuvěřitelné závady.... mě to dělaly samozapaly ale to blaflo tak 2x aa dost.


29.5.08, 20:35
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Šemik píše:
Tedy zajímalo by mě jak může větrák chladiče svou setrvačností vyrábět dostatek elektřiny 2-3 minuty pro cívku :shock: To je absolutní blbost. Pak ještě jedna věc, cívka a větrák NEJSOU po vypnutí klíčku nijak vzájemně propojené.


Asi jsi nečetl pozorně, Kostříku. :wink: Větrák to utáhne pár sekund, ale samozápaly dokáží udržet motor v chodu i pár minut. Co se týče zapojení větráku, záleží na autě. :wink: U stodvácy větrák s cívkou propojený je, pokud mě paměť neklame.


30.5.08, 06:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
fatal píše:
Asi jsi nečetl pozorně, Kostříku. :wink: Větrák to utáhne pár sekund, ale samozápaly dokáží udržet motor v chodu i pár minut. Co se týče zapojení větráku, záleží na autě. :wink: U stodvácy větrák s cívkou propojený je, pokud mě paměť neklame.

Asi jak u které, mě (120L 87M) když zapne ventilátor, tak jede furt, dokud ho termospínač nevypne :shock: , to znamená i když vypnu klíček, klidně si ještě pět minut dochlazuje...k tomu ale došlo jenom párkrát, přírodní koupaliště, dva kilometry k němu po otřesné polňačce krokem a 30˚ vedro...sepnul při 95, pak už to vejš nevylezlo... :wink:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


30.5.08, 07:00
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
fatal píše:
Šemik píše:
Tedy zajímalo by mě jak může větrák chladiče svou setrvačností vyrábět dostatek elektřiny 2-3 minuty pro cívku :shock: To je absolutní blbost. Pak ještě jedna věc, cívka a větrák NEJSOU po vypnutí klíčku nijak vzájemně propojené.


Asi jsi nečetl pozorně, Kostříku. :wink: Větrák to utáhne pár sekund, ale samozápaly dokáží udržet motor v chodu i pár minut. Co se týče zapojení větráku, záleží na autě. :wink: U stodvácy větrák s cívkou propojený je, pokud mě paměť neklame.


Jak?

Sériově to je, že větrák je stále pod proudem, cívka jen př zapnutém zapalování.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.5.08, 13:59
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Šemik píše:
Sériově to je, že větrák je stále pod proudem, cívka jen př zapnutém zapalování.


Ty si ještě pamatuješ, jak to bylo zapojené z výroby? :)


31.5.08, 19:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
jo, protože silovou část větráku chladiče mám víceméně stejnou jak z AZNP 8)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.5.08, 19:48
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Možná si to pletu s fávem, tam se větrák netočil při vypnutém zapalování. Na stodvacítce to mám taky tak, ale tam už je to upravované, takže to nemusí být origo. Holt platí co jsem napsal dříve, záleží na autu.


31.5.08, 20:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já mám takový dojem že fávo se točí bez klíčku, ale 100% si tím jist nejsem.

Originálně je motor větráku chladiče napájen z 1.pojistky přes termospínač bez relé

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.5.08, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Já mám takový dojem že fávo se točí bez klíčku, ale 100% si tím jist nejsem.

Originálně je motor větráku chladiče napájen z 1.pojistky přes termospínač bez relé


na Fave sa vetrák netočí, na Felicicach už áno... :roll: :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.5.08, 20:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz