Nechápu co máte proti HTP motoru
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
možná proto, že škodovku slyšíš, a taky cejtíš v páteři každé těžší otočení motoru... fabie ti nic neřekne
|
3.6.08, 14:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No, fobia dava dost najevo start, to ten 3 hrnek pekne nadskakuje
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.6.08, 14:40 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Matthes píše: No, fobia dava dost najevo start, to ten 3 hrnek pekne nadskakuje
zato aj Mpicko
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.6.08, 15:00 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Máme doma ještě fábii, sice to neni htp ale 1.4, 44kw. Favorit má pár výhod- už se tu psalo o A sloupku, ještě bych dodal celkově lepší výhled z auta, v mém případě dálkový centrál a vnitřní prostor. Celkově Favo neni o tolik horší jak fábie 1.4 (jízdními vlastnostmi). Ale nutno přiznat že fábka ať už htp nebo klasika 4vál prostě lepší je. A z hlediska bezpečnosti je ten rozdíl prospastný. Dneska má řidičkák kdejaký trotl a staré plečky se dají koupit za pakatel (ale chybu mužu udělat i já, to je jasné). Rodinu budud vozit jedině v moderním autě. A jak tady psal nějaký kořeň se 120tkou jak si dává bratranca htp do kopce
Když bych holt nějak přišel k fábce htp tak bych vní klidně jezdil a chtěl bych vidět ty frajery co se mě snaží za každou cenu a se smrtí v očích předjet se 120cinou
Ale škodovku htp si rozhodně nekoupim, chtěl bych nejnovější model Astry v kombíku, ta se mi moc líbí.
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
3.6.08, 16:08 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
gokralik píše: Braver píše: gokralik: Pokud ti tak vadi ten plyn treba na dalnici, tak si porid tempomat, neni to zas tak draha zalezitost Ne na dálnici, ale prostě i mimo město...koneckonců i ve městě musím mít tu nohu pořád tak našponovanou. Nevím jestli mám nějaké zvláštní pošahané nohy, ale ten plyn nemá žádnou oporu/odezvu a to mi vadí.
Jo, tak kvůli tomuhle nerad jezdim tátovou Octávií a máminou fobií II (1,4, 16V) Na delší trase (více, než cca 10Km) mne chytají křeče do nártu a kotníku pravé nohy, jelikož plynový pedál je příliš poddajný a nelze o něj opřít nohu, jako u škodovky. Myslím, že kdyby byl plynový pedál konstrukčně řešen, jako u 120tek - uchycen dole, ne nahoře, tak by to vyřešilo tento problém.
Totiž - dráha pedálu je nepirozená, když je uchycen shora. U pedálu spojky a brzdy je to v pořádku, tam je potřeba tlačit silou a ta konstrukce tomu plně vyhovuje. Ale u plynového pedálu je zapotřebí cit a né síla a pro chodidlo je přirozenější, když může dráhu pedálu kopírovat pohybem v kotníku (u pedálů se spodním uchycením) a né pohybem celé dolní končetiny (pedály s horním uchycením). U firemních vozidel tento problém kompenzuje to, že jsou to většinou ropáky a nejedou, pokud není pedál na podlaze, u Plynovky (benziňák Renault Rapid 1,4) má pedál celkem vůli a často jezdím bosky, takže kotník příliš nenamáhám - akceleruji palcem nohy
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
3.6.08, 20:08 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Porovnavat htp s rapidom je dost mimo. Rapid bol svojho casu "top of the line". htp je SE. Rapida prosim porovnavat s RS modelom, idealne so superbom. A htp je nahrada za S105.
|
3.6.08, 20:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Peter50kw píše: A htp je nahrada za S105.
Az to uvidi chudak Semik
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.6.08, 20:52 |
|
|
fux.dggn
Příspěvky: 352
|
Zdarec, moje máma má 1.2HTP a loni sem jí nechal fábku čipnout a skutečně se nemůže s motorem 1.2HTP jak 742.xxx, tak feldy a to i když je v sérii, natoř po čipu, navíc je to stejně jeden kůň sem jeden tam a tady záleží hlavně na dobrém zařazení a musíte uznat že fóbky maji jedny z nej převodovek. Ale realita je taková, že když slyším tří válec, tak mi de mráz po zádech
A tady něco usvědčujícího http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=12&lng=cze
Porovnejte třeba s feli 1.3mpi 50kW v sérii a fóbku 1.2htp 47kW v sérii a uvidíte ža v mnohám rozsahu otáček je fóbka lepší ve výkonu i toč. momentu, nebo zaostává jen o pár jednotek.
|
3.6.08, 21:11 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Matthes píše: Peter50kw píše: A htp je nahrada za S105. Az to uvidi chudak Semik
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
3.6.08, 21:22 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Peter50kw píše: Porovnavat htp s rapidom je dost mimo. Rapid bol svojho casu "top of the line". htp je SE. Rapida prosim porovnavat s RS modelom, idealne so superbom. A htp je nahrada za S105.
Někde jsem si četl, že Fabií si ve Škodovce splnili sen o Favoritech. Chtěli prostě ucelenou modelovou řadu se vším všudy např.
Fabia kombi = Forman, Fabia Junior = Favorit 115, Fabia Sedan = Favorit Sedan, no a bohužel s kupéčkem jim to nevyšlo ani u fabky.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.6.08, 07:57 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Nedokážu si představit Fabia kupé
|
4.6.08, 12:47 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
potkan je prostě potkan a to mi nikdo nevymluví....slunečnice, nic moc výkony atd....zkus s tim jet na dovolenou do chorvatska naloženej ve 4 lidech .....zlatá felda
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.6.08, 12:53 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
gokralik píše: Někde jsem si četl, že Fabií si ve Škodovce splnili sen o Favoritech. Chtěli prostě ucelenou modelovou řadu se vším všudy např. Fabia kombi = Forman, Fabia Junior = Favorit 115, Fabia Sedan = Favorit Sedan, no a bohužel s kupéčkem jim to nevyšlo ani u fabky.
Woow, tak tohle bych nevymyslel ani kdybych do sebe natlacil kilo houbicek a zalil je redidlem
|
4.6.08, 13:36 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
4.6.08, 15:15 |
|
|
jacobsz1
Příspěvky: 367 Bydliště: kousek od Třebíče
|
bitmap píše: gokralik píše: Někde jsem si četl, že Fabií si ve Škodovce splnili sen o Favoritech. Chtěli prostě ucelenou modelovou řadu se vším všudy např. Fabia kombi = Forman, Fabia Junior = Favorit 115, Fabia Sedan = Favorit Sedan, no a bohužel s kupéčkem jim to nevyšlo ani u fabky. Woow, tak tohle bych nevymyslel ani kdybych do sebe natlacil kilo houbicek a zalil je redidlem
|
4.6.08, 16:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|