stara AC pumpa + pridavny filter - favorit
Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
stara AC pumpa + pridavny filter - favorit
ked mam okrem toho odkalovaca na starom type AC pumpy tak som zistil ze trva dlhsie kym sa palivo nacerpa
a v tom priesvinom filtri vidno ze ked nacvakavam palivo tak tam ledva daco tecie, motoru trva dlhsie kym naskoci (po dlhom stati citelne dlhsie, po kratkom minimalne)
tak sa pytam ci je to zlou membranou alebo tym ze mam prakticky 2 filtre, viem ze k starej pumpe sa nema asi davat filter lebo je uz obisahnuty v nej.
a nakolko ma byt vlastne ten filter plny paliva pocas prevadzky, lebo to tam tece akurat naspodku
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
Naposledy upravil deekay dne 5.6.08, 20:47, celkově upraveno 1
|
5.6.08, 16:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Filtr mám taky Pumpa samozřejmě klasická 120.
Za tepla, třeba hned po jízdě, ten filtr vypadá jako prázdný , jen ráno když čerpám ručně palivo do karburátoru po noci stání je vidět že se zaplaví benzínem.
Jak moc to má vliv na start nevím, ze zvyku pumpuji každý den
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.6.08, 16:36 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
vůbec jsem nepochopil na co se ptáš, ale před starou pumpu jsem filtr dal a ničemu to nevadí
|
5.6.08, 16:59 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: Filtr mám taky Pumpa samozřejmě klasická 120. Za tepla, třeba hned po jízdě, ten filtr vypadá jako prázdný , jen ráno když čerpám ručně palivo do karburátoru po noci stání je vidět že se zaplaví benzínem. Jak moc to má vliv na start nevím, ze zvyku pumpuji každý den sory ale není to nějak moc po noci už pumpovat? pokud mi auto vyloženě nestojí týden na největčím vedru tak sednu prošlapu plyn a bez sitiča nahodíma pak zapnu nachvilu sitič než se rozjedu a ten pak dám dolů hned
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
5.6.08, 20:29 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já nevím, asi by se to bez toho obešlo, ale mě to nevadí, dělám to rád protože při tom snadno zkouknu hladinu oleje a vody
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.6.08, 22:17 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
to kontroluješ každé ráno ?
|
5.6.08, 22:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vít píše: to kontroluješ každé ráno ?
Ano
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.6.08, 22:27 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Úchyle.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.6.08, 22:55 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No, neco bych rekl ... ale radsi ne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.6.08, 22:58 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: Vít píše: to kontroluješ každé ráno ? Ano
Ja to kontroluji tak jednou za pul roku a naprosto mi to statci
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
6.6.08, 07:05 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Šemik píše: Vít píše: to kontroluješ každé ráno ? Ano jsi velmi, velmi pečlivý a svědomitý, kontroulueš i všechna světla, stěrače a klakson ?
řekl bych, že to je sice neškodné, ale přehnané
|
6.6.08, 08:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ne, světla klason stěrače atd ne
Akorát ten olej, vodu a načerpám palivo
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.6.08, 11:41 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Šemik píše: Ne, světla klason stěrače atd ne Akorát ten olej, vodu a načerpám palivo
To je dobre. Ostatny asi necitali navod na pouzitie vozidla: "pred kazdou jazdou kontrolujte stav pneumatik, olej vodu" Tak nejak to tam je. Ja kontorlujem kazdy tyzden, lebo sa stane ze trebars najazdim za tyzden 500-1000km a to uz sa zíde pozriet. Predsa ma felda uz 12rokov, tak so moze stat hoci co.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
7.6.08, 09:35 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak sa mi podaril husarsky kusok: aha co som zohnal, a zbrusu nove
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 12:55 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
no, jak to tady tak čtu..."padání" paliva z hadiček zpět do nádrže nemá na svědomí membrána, ale "ventilky" co sou v pumpě. Stačí aby se tam dostal nějakej bordel a už to blbě těsní, slabě tlačí a hlavně při startu musíš desetkrát otočit motorem než to nasaje. Když sem čistil AC na litru, bylo to přesně takhle. Stodvácovou sem zaplaťpámbu zatím nerozebíral, vždycky načerpám ručně, bůhví co bych tam po těch 20ti letech našel ...takže kdo má tenhle problém zkuste si schecknout ty vetilky v AC.
Jinak ten filtr bych dával až na přetlakovou část vedení, tj mezi AC a karbec.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
11.6.08, 13:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|