Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 stara AC pumpa + pridavny filter - favorit 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek stara AC pumpa + pridavny filter - favorit
ked mam okrem toho odkalovaca na starom type AC pumpy tak som zistil ze trva dlhsie kym sa palivo nacerpa
a v tom priesvinom filtri vidno ze ked nacvakavam palivo tak tam ledva daco tecie, motoru trva dlhsie kym naskoci (po dlhom stati citelne dlhsie, po kratkom minimalne)
tak sa pytam ci je to zlou membranou alebo tym ze mam prakticky 2 filtre, viem ze k starej pumpe sa nema asi davat filter lebo je uz obisahnuty v nej.
a nakolko ma byt vlastne ten filter plny paliva pocas prevadzky, lebo to tam tece akurat naspodku

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


Naposledy upravil deekay dne 5.6.08, 20:47, celkově upraveno 1



5.6.08, 16:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Filtr mám taky :wink: Pumpa samozřejmě klasická 120.

Za tepla, třeba hned po jízdě, ten filtr vypadá jako prázdný :D , jen ráno když čerpám ručně palivo do karburátoru po noci stání je vidět že se zaplaví benzínem.

Jak moc to má vliv na start nevím, ze zvyku pumpuji každý den :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.6.08, 16:36
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
vůbec jsem nepochopil na co se ptáš, ale před starou pumpu jsem filtr dal a ničemu to nevadí


5.6.08, 16:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Šemik píše:
Filtr mám taky :wink: Pumpa samozřejmě klasická 120.

Za tepla, třeba hned po jízdě, ten filtr vypadá jako prázdný :D , jen ráno když čerpám ručně palivo do karburátoru po noci stání je vidět že se zaplaví benzínem.

Jak moc to má vliv na start nevím, ze zvyku pumpuji každý den :wink:
sory ale není to nějak moc po noci už pumpovat? pokud mi auto vyloženě nestojí týden na největčím vedru tak sednu prošlapu plyn a bez sitiča nahodíma pak zapnu nachvilu sitič než se rozjedu a ten pak dám dolů hned :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


5.6.08, 20:29
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já nevím, asi by se to bez toho obešlo, ale mě to nevadí, dělám to rád protože při tom snadno zkouknu hladinu oleje a vody :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.6.08, 22:17
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to kontroluješ každé ráno ?


5.6.08, 22:22
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vít píše:
to kontroluješ každé ráno ?


Ano

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.6.08, 22:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Úchyle.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


5.6.08, 22:55
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nepér píše:
Úchyle.


No, neco bych rekl ... ale radsi ne :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


5.6.08, 22:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Šemik píše:
Vít píše:
to kontroluješ každé ráno ?


Ano


Ja to kontroluji tak jednou za pul roku a naprosto mi to statci :lol: :lol: :oops: :oops:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


6.6.08, 07:05
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Šemik píše:
Vít píše:
to kontroluješ každé ráno ?


Ano
jsi velmi, velmi pečlivý a svědomitý, kontroulueš i všechna světla, stěrače a klakson ? :lol:

řekl bych, že to je sice neškodné, ale přehnané


6.6.08, 08:26
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ne, světla klason stěrače atd ne :lol:

Akorát ten olej, vodu a načerpám palivo :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.6.08, 11:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Šemik píše:
Ne, světla klason stěrače atd ne :lol:

Akorát ten olej, vodu a načerpám palivo :wink:


To je dobre. Ostatny asi necitali navod na pouzitie vozidla: "pred kazdou jazdou kontrolujte stav pneumatik, olej vodu" Tak nejak to tam je. Ja kontorlujem kazdy tyzden, lebo sa stane ze trebars najazdim za tyzden 500-1000km a to uz sa zíde pozriet. Predsa ma felda uz 12rokov, tak so moze stat hoci co.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


7.6.08, 09:35
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tak sa mi podaril husarsky kusok: aha co som zohnal, a zbrusu nove
Obrázek
Obrázek

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.6.08, 12:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
no, jak to tady tak čtu..."padání" paliva z hadiček zpět do nádrže nemá na svědomí membrána, ale "ventilky" co sou v pumpě. Stačí aby se tam dostal nějakej bordel a už to blbě těsní, slabě tlačí a hlavně při startu musíš desetkrát otočit motorem než to nasaje. Když sem čistil AC na litru, bylo to přesně takhle. Stodvácovou sem zaplaťpámbu zatím nerozebíral, vždycky načerpám ručně, bůhví co bych tam po těch 20ti letech našel :lol: ...takže kdo má tenhle problém zkuste si schecknout ty vetilky v AC.
Jinak ten filtr bych dával až na přetlakovou část vedení, tj mezi AC a karbec. :wink:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


11.6.08, 13:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz