Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 slabý volnoběh 
Autor Zpráva

Příspěvky: 33
Příspěvek slabý volnoběh
Zdravím, potřeboval bych radu. Mám škodu 125L a na volnoběh mi točí podle otáčkoměru cca 600 otáček, což se mi zdá docela málo. Vlastně je ten motor témeř před zhasnutím, což se i dost stává zvlášť když je studený start, tak se ani třeba po minutě sám neudrží. No takže bych tomu chtěl trochu přidat třeba na těch 1000 aby to točilo, takže jestli někdo prosím poradíte jak na to. Nebo jestli je 600 u škodovek normální (většina aut co jsem viděl na volnoběh točí 1000-1200)a je to třeba něčím jiným tak sem s tím. Díky za všechny rady


5.6.08, 23:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
seřídit karbec. Jinak všechny auto, co jsem měl, měli ohřáté volnoběh cca 800

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


6.6.08, 06:10
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: slabý volnoběh
Melly píše:
Zdravím, potřeboval bych radu. Mám škodu 125L a na volnoběh mi točí podle otáčkoměru cca 600 otáček, což se mi zdá docela málo. Vlastně je ten motor témeř před zhasnutím, což se i dost stává zvlášť když je studený start, tak se ani třeba po minutě sám neudrží. No takže bych tomu chtěl trochu přidat třeba na těch 1000 aby to točilo, takže jestli někdo prosím poradíte jak na to. Nebo jestli je 600 u škodovek normální (většina aut co jsem viděl na volnoběh točí 1000-1200)a je to třeba něčím jiným tak sem s tím. Díky za všechny rady


policie :?: to řeší tak že když je motor již před chcípnutím mají v garáži velké pohřební jámy pro případ že by fakt :evil: chcípl motor :D musíš vzít šroubovák a otevřít motor :shock: na karbecu najdeš šroubek o velikosti hlavy tak 8mm a povolíš o půl až jednu otáčku určitě se ti volnoběh zvedene jinak najdeš mnoho příspěvků jak volnoběh seřídit miloš


6.6.08, 06:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
neseřizuje se s volnoběhem i bohatost? Každopádně bych to vzal na pal test, seřizovat na "ucho" je takové divné

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


6.6.08, 06:59
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
MATTESS píše:
neseřizuje se s volnoběhem i bohatost?


Když přidáš vzduch, trochu s tím hneš, ale při doladění otáček to není kritické. Své motory seřizuju podle ucha a zatím pohoda.


6.6.08, 08:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
MATTESS píše:
neseřizuje se s volnoběhem i bohatost? Každopádně bych to vzal na pal test, seřizovat na "ucho" je takové divné


samozřejmě že jo přijedeš na paltest a tam to začne rozdělovač, vadný karburátor, VN vedení svíčky a hafl peněz, nebo tak zajet na STK tam to dělají taky, pokut ti to nevyjde uloupnou ti známku miloš


6.6.08, 08:28
Profil

Příspěvky: 33
Příspěvek 
diky za vsechny rady, na zadnej test s tim nepojedu, potrebuju jen pridat 200-300 otacek na volnobehu... jen se chci zeptat, jestli se to neprojevi nejak moc na spotrebe?


6.6.08, 10:31
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Na spotřebě to nepoznáš.


6.6.08, 12:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 33
Příspěvek 
Hele jeste jedna vec... ja jsem si cetl nejakou tu publikaci od Andrta co tu nekdo daval, ale nemuzu najit ten srob bohatosti smesi. Ja jsem fakt uplnej zacatecnik, tak mi nekdo prosim popiste, kde to najdu kdyz si proti sobe otevri ten motor, na jaky strane, jestli musim neco predtim odmontovat, jestli bude videt nebo bude zapadlej a tak, diky moc..


6.6.08, 16:13
Profil

Příspěvky: 33
Příspěvek 
vlastně by se hodila fotka nebo schema karburatoru, protože ja mam asi na 125ce jinej, než je v ty publikaci od Andrta, diky...


6.6.08, 17:21
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mrkni na to: http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... se8ne6.jpg


Naposledy upravil Martin Sedláček dne 7.6.08, 08:00, celkově upraveno 1



6.6.08, 23:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Martin Sedláček píše:

Při vší úctě, Martine máš tam chybu. Zeleně zakroužkovaný šroub pouze drží pohromadě sytič, šroub bohatosti směsi je na této fotce ukryt za držákem bowdenu sytiče, pozná se tak, že jde jakoby o "červíka", je utopen ve válcovitém nálitku (do něj se dříve umisťovala plomba). Povolením by měla být směs bohatší. Červeně zakroužkovaný šroub je identifikován správně jako šroub přídavného vzduchu, povolením se zvýší volnoběžné otáčky. Doporučuju sežizovat na teplém motoře, alespoň 75˚C.
P.S.: Jde o karburátor typu SEDR na pozdějších škodovkách typu 742, na starších byl typ EDSR, který měl stejné seřizovací prvky, akorát umístěné z pravého(?) boku tělesa jestli se nemýlím...už je to dávno co jsem ho měl, tak mě kdyžtak opravte...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


7.6.08, 00:17
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Dobrý fór. :lol:

Mimochodem, pro doladění otáček není potřeba hýbat se šroubem bohatosti směsi. Zvláště pokud nevím, co dělám...

Takže vem šroubovák, otoč šroubem přídavného vzduchu (na obrázku ten v červeném kruhu) doleva o půl otáčky a měl bys mít hotovo.


7.6.08, 05:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
CROWACK píše:
Martin Sedláček píše:

Při vší úctě, Martine máš tam chybu. Zeleně zakroužkovaný šroub pouze drží pohromadě sytič, šroub bohatosti směsi je na této fotce ukryt za držákem bowdenu sytiče, pozná se tak, že jde jakoby o "červíka", je utopen ve válcovitém nálitku (do něj se dříve umisťovala plomba). Povolením by měla být směs bohatší. Červeně zakroužkovaný šroub je identifikován správně jako šroub přídavného vzduchu, povolením se zvýší volnoběžné otáčky. Doporučuju sežizovat na teplém motoře, alespoň 75˚C.
P.S.: Jde o karburátor typu SEDR na pozdějších škodovkách typu 742, na starších byl typ EDSR, který měl stejné seřizovací prvky, akorát umístěné z pravého(?) boku tělesa jestli se nemýlím...už je to dávno co jsem ho měl, tak mě kdyžtak opravte...
Díky za opravu;)


Naposledy upravil Martin Sedláček dne 7.6.08, 07:59, celkově upraveno 1



7.6.08, 07:50
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin Sedláček píše:
CROWACK píše:
Martin Sedláček píše:

Při vší úctě, Martine máš tam chybu. Zeleně zakroužkovaný šroub pouze drží pohromadě sytič, šroub bohatosti směsi je na této fotce ukryt za držákem bowdenu sytiče, pozná se tak, že jde jakoby o "červíka", je utopen ve válcovitém nálitku (do něj se dříve umisťovala plomba). Povolením by měla být směs bohatší. Červeně zakroužkovaný šroub je identifikován správně jako šroub přídavného vzduchu, povolením se zvýší volnoběžné otáčky. Doporučuju sežizovat na teplém motoře, alespoň 75˚C.
P.S.: Jde o karburátor typu SEDR na pozdějších škodovkách typu 742, na starších byl typ EDSR, který měl stejné seřizovací prvky, akorát umístěné z pravého(?) boku tělesa jestli se nemýlím...už je to dávno co jsem ho měl, tak mě kdyžtak opravte...
Díky za opravu;)


7.6.08, 07:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz