Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 204 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
 Nechápu co máte proti HTP motoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Příspěvek 
2 Vít: Za 14 dní to budu moct porovnat :) Zavolal jsem si do Opela a domluvil si predvadeci jizdu :) Ten propastny rozdil chci opravdu citit.

Jo a libi se mi, jak se vseobecne nadava na htp, ale v tehle kubature podle me patri k motorum s velmi solidnimi specifikacemi. Kazda automobilka ma nejaky maly motor v nabidce. Treba prave nova corsa. 1.0 motor, 44kw, 88 Nm, 3 valce. To je snad vtip ne. Vzdyt tomu natrhne prdel bez problemu i nejslabsi HTP 6V. A nad tim se tady nikdo nepozastavi. A to vse v social edition za 275 000. To same ford a jeho fiesta. 8V benzinak 44 kW, 99 Nm. Fiat Grande Punto - 1.2 48 kW a 102 Nm. Renault Clio 1.2 48 kW a 105 Nm. Temer vsechny automobilky to tak maji. A pokud srovnate HTP od VW s jinym nejslabsim motorem v nabidce jine automobilky, nevyjde rozhodne jako nejaky brak.


Naposledy upravil Braver dne 7.6.08, 15:19, celkově upraveno 1



7.6.08, 13:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
CROWACK píše:
krysolet007 píše:
(ale zas o co je fábia težší, o to je bezpečnější)

Jo, já vím, nejbezpečnější je Tatra 815, ta to prostě prohrne :D

Jednoznačný souhlas. Ještě teda s plnou korbou štěrku :-)

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


7.6.08, 14:12
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
no a jaké mají průběhy ty konkurenční motory ? (neznám je, hledám je)

Ona vysoká hodnota krouťáku je hezká věc, ale když je k dipozici jen chvíli (graf ne nepodobný Sněžce), je k prdu, speciálně haťapky bohužel disponují okamžiky, kdy to na 4 už nejede a na pětku ještě ne, hlavně v kopci, a co s tím ? zase se zařadit do pruhu mezi kamiony počkat až ta cesta bude rovnější... no jako pardon, ale takhle tedy ne, to dokonce o hromadu konstrukčních let starší felicie ani favorit s nižším maximálním krouťákem nedělá.

Jinak fabie mám rád, dobře se mi s ní jezdí, a pěkně si v ní jízdu užiju, v octavii 1 ani 2 se mi to nedaří, chovají se jinak, asi jsou na mě moc velké. Až zruším někde favorita, combík 1,4TDI 59kW má u mě vyhráno, pokud by náhodou tak hrozně lezla nafta nahoru, tak staré osmiventilové mpičko s 50kW a jsem spokojen. Tedy pokud to zrušení favorita přežiju já i řidičák. :lol:

jinak samozřejmě, mít malé motory je samozřejmě dobré, lidé mají, nevím proč, potřebu jezdit po městě autem, nerozumím tomu, alespoň v Brně, s použitím mhd jsem všude mnohem rychleji i levněji, ale přesně tam se takový draveček s krátkými kvalty hodí, křižovatkový sprint na další červenou mu vyhovuje.

... i škodovka na oficiálních stránkách píše:

http://new.skoda-auto.com/CZE/model/fabia/facts/Pages/facts.aspx píše:

Motory 1,2 HTP (High Torque Performance) s výkonovými verzemi 40 a 47 kW, se výborně hodí do městského provozu, vynikají vysokou pružností
a nízkou spotřebou. Pro dynamičtější jízdní styl jsou
k dispozici motory 1,4 16V/59 kW nebo 1,4 16V/74 kW. Je-li Vám bližší sportovní styl jízdy, určitě Vás uspokojí výkonný motor 2,0/85 kW.


7.6.08, 14:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Příspěvek 
http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=92&lng=cze

Nad 100 Nm jses od 2400 - 4500 tis. ot. To neni spatne....
A to ze je 1,4 TDi 3 valec, to ti neva? Me se ten motor taky libi, az na ten traktorovej zvuk. Ale na to se da zvyknout a jezdis za par litru nafty.

Mimojine s tou situaci v kopci. Proste motor na 4 vic vytocim, treba 4500 ot., to mu absolutne vubec nevadi a pak radim na 5., pricemz mi spadnou otacky presne do oblasti vrcholu kroutaku a v pohode. Ze bych se treba na dalnici v kopci musel radit za kamiony, to si teda nepamatuju. Ten trivalec je hodne specificky motor, se kterym se musi clovek szit, vedet v jakem rezimu jezdit. Ale tak je to s kazdym autem.


7.6.08, 15:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Vít píše:
tak on rapid je celkem slušná raketa, ale pahýlke by mu nezbyl, to nesouhlasím, on s ním zas tak často nejezdí :wink:

No byl jsem v Praze, Doksy a za tyto 2 cesty toho bylo:lol: .

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


7.6.08, 19:13
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
obecně nemám prot třem válcům nic - pokud mě jejich jízdní výkon uspokojí, klidně jednoválec, to je mi fuk. Ale musí to jet, TDI to splňuje, a traktorový zvuk v kabině je slyšet na volnoběh, pak dá pokoj, valivý hluk, aerodynamický hluk, a rádio a je to tižší než můjodhlučněný favorit, takže nemám problém, i když 1.9 TDi je tižší


7.6.08, 19:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 728
Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
Příspěvek 
Jakožto větší laik říkám:
Pokud se nepletu tak HTP u fabie jsou ty 3válce ne??
3 Není číslo dělitelný dvěma, takže to v motoru nemá podle mně co dělat :P
Výkon je potřeba udělat jinak než tam nastrkat 3 pístíky a jezdit jenom z kopce 8)


8.6.08, 13:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
v.kalandra píše:
Jakožto větší laik říkám:
Pokud se nepletu tak HTP u fabie jsou ty 3válce ne??
3 Není číslo dělitelný dvěma, takže to v motoru nemá podle mně co dělat :P
Výkon je potřeba udělat jinak než tam nastrkat 3 pístíky a jezdit jenom z kopce 8)

na druhej strane existuje aj 10 valec diesel z dvoch 5 valcov a namontovany v touaregu dokazal utiahnut boeing 747 ;) http://www.youtube.com/watch?v=05zRyoBbcfI
mne sa to s tou 2kou tiez nezda, ide o to ze vznikaju problemy s pravidejnostou behu motora ale ak to maju dobre osefovane tak to nevadi, cital som napr, ze aj taky V6 nie je nic moc na kulturny beh, najplynulejsie su radove 6 valce alebo V12

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.6.08, 13:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 19
Příspěvek 
když to tady čtu tak furt nepochopim proč vlastně nevyráběj ty rapidy a 125 dál....
je prostě jasný že fabia HTP je někde úplně jinde (do pozitivna) ve všech parametrech než jakákoliv seriová 120,125. kdo tvrdí něco jinýho tak je fakt mimo mísu....
to že favoriti a feldy jezdili líp? tak když se člověk sveze slabšíma verzema těchto aut.... tak usoudí že je HTP opět lepší a i silnější verze jsou pořád ještě pod silnějšíma verzema HTP.

to že občas někoho předjedeš neznamná že ti to jede líp.... to jsem cestou do mnichova teď sestřelil takovejch MB, BMW atd ( anebo to možná měli majitelé v kulích...)
současná konkurence v daném motorovém segmentu, nenabízí nic co by HTP nenabízel.....


9.6.08, 13:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 204 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz