Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 07:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 slabý volnoběh 
Autor Zpráva

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
CROWACK píše:
Martin Sedláček píše:

Při vší úctě, Martine máš tam chybu. Zeleně zakroužkovaný šroub pouze drží pohromadě sytič, šroub bohatosti směsi je na této fotce ukryt za držákem bowdenu sytiče, pozná se tak, že jde jakoby o "červíka", je utopen ve válcovitém nálitku (do něj se dříve umisťovala plomba). Povolením by měla být směs bohatší. Červeně zakroužkovaný šroub je identifikován správně jako šroub přídavného vzduchu, povolením se zvýší volnoběžné otáčky. Doporučuju sežizovat na teplém motoře, alespoň 75˚C.
P.S.: Jde o karburátor typu SEDR na pozdějších škodovkách typu 742, na starších byl typ EDSR, který měl stejné seřizovací prvky, akorát umístěné z pravého(?) boku tělesa jestli se nemýlím...už je to dávno co jsem ho měl, tak mě kdyžtak opravte...
Koukám, že jsem tam zakroužkova pěknej nesmysl :oops:


7.6.08, 08:01
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 33
Příspěvek 
Hele ja to zkousel seridit vcera jeste nez sem videl ty fotky a pridal jsem trochu na vzduchu a smes jsem seridil podle sluchu, tak jak se mi zdalo, ze to bezi nejlip a otacky na teplym tedka drzej tak na 800-850... nekdo tu psal, ze by si se smesi nehral, pokud nevi co dela, tak bych se chtel zeptat, jaky jsou moznosti, ze jsem neco pokazil?... a co spotreba? jinak auto se mi zda, ze slape dobre docela..


7.6.08, 12:49
Profil
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Melly píše:
... nekdo tu psal, ze by si se smesi nehral, pokud nevi co dela, tak bych se chtel zeptat, jaky jsou moznosti, ze jsem neco pokazil?...


Nic jsi nepokazil, jen to možná nemáš nastaveno zrovna nejlépe.


7.6.08, 18:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
To je otázka co kdo preferuje, jestli ekologii nebo správný chod motoru na volnoběh...já postupju tak, že nastavím základní nastavení. Pokud při tom neběží motor vyrovnaně a na správný otáčky (okolo 800, ale kdo ví, spíš podle ucha), napřed nastavím přídavným vzduchem otáčky a pak podle otáček seřídím směs - chudá - motor běží plynule ale má tendenci po ubrání plynu zhasínat, bohatá - motor "zakopává", běží nepravidelně...samozřejmě jak hnu směsí, pohnou se i otáčky, takže zase vzduch...metoda postupného přibližování... :wink: :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


7.6.08, 18:48
Profil

Příspěvky: 33
Příspěvek 
Ok, diky za rady... Ja jsem v tomhle fakt naprostej zacatecnik, takze se to ucim vsechno od zacatku... Snad auto nejak pobezi :)


7.6.08, 22:07
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz