Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Studený starty jsou na sucho - nemaže 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Vít píše:
mě tenkrát někdo radil olejový čerpadlo, že tam běhá nějaká kulička, která si někam musí sednout, a že se stane, že se udělá otřep a pak to blbne, jak to nedolehne... víc ti k tomu nepovím, protože to neznám


No redukcni ventil v sacim kosi :) Staci vyndat gulicku vyfoukat, zkontrolovat dosedaci plochu a kulatost kulicky :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.6.08, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo, to je redukční ventil v sacím koši.

To je vážně špatný když se zanese a kulička nedoléhá do sedla a olej to pořád pouští pryč a nemá to tlak :( Ale kdyby ten byl takhle nedolehlý, muselo by to špatně mazat i na ohřátý volnoběh kdy je olej daleko řidší :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.6.08, 15:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
FerdikF píše:
Tak Vítek to vyřešil novým filtrem, mě to nepomohlo. Můj motor má min 150tis, spíš víc. Dělá to i teď za tepla, stačí tak 3-4hodinky stát. Otáčky po startu mám i 2000 a dělá to tak kolem 3 vteřin. Olej 15w-40 teď je na něm asi 7000 km.


Hm bylo auto nekdy na generalce? Mas uz najeto slusne km muze byt dost vybehany. Olej mas dobrej (predpokladam ze API je v norme) koukam ze ho menis v dobrych intervalech... Pri jizde vse OK? Jeste me napada ze by v tom mohly figurovat svicky kontrolovals je?

_________________
VAZ 2109


8.6.08, 16:00
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
FerdikF píše:
Tak Vítek to vyřešil novým filtrem, mě to nepomohlo. Můj motor má min 150tis, spíš víc. Dělá to i teď za tepla, stačí tak 3-4hodinky stát. Otáčky po startu mám i 2000 a dělá to tak kolem 3 vteřin. Olej 15w-40 teď je na něm asi 7000 km.

mne to robi presne to iste a presne za tych istych podmienok
pred vymenou hlavy to startovalo takto http://www.youtube.com/watch?v=jg9uzHmWpSw
takze si myslim ze to kluka ani nic podobneho byt nemoze... (sice sme vyberali piesty aj cerpadlo ale boli ok...)
pocas jazdy to maze uplne ok, blbne to ked sa olej zohreje a auto stoji tak 3-4 hodinky ako si pisal, potom to rachoti 3 sekundy, zhasne kontrolka a maze OK
takze to vidim na olejove cerpadlo alebo tu kulicku ci co :D

ten filter som chcel vymenit ale vdaka nasej vy*ebanej skole som mal 4 skusky za tyzden a domov som sa dostal v piatok o osmej, pricom teraz idem zas do BA... proste nemam kedy kupit nic co potrebujem :( pac je to furt ked mam cas zavrete

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.6.08, 16:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
toto mne vyriešila výmena ojničných ložísk... mazanie, štarty v poriadku, voda, olej sa nestráca, a ťah má výborný tak to neriešim... a už má 200tis za sebou, keď som to menil, motor zvnútra krásne čistučký, žiaden náznak mazutu, alebo nejakých usadenín...

cca pred 10tis km po prehriati mi na voľnobeh breblikávala kotrolka, to vyriešila výmena filtra v polovici výmenného intervalu, pred tým (cca 2000km) som menil tie 136kové piesty na ktorých kolo trocha karbónu. od vtedy mám už další interval výmeny a niečo cez 5000km po výmene oleja, olej mi klesol o 2mm, ale kontrolka ani po dôkladnom prehriati motora už nerozsvieti*.

kto to prvý pochopí má na zraze u mňa pivo :shock:

* Oprava

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


Naposledy upravil michalkatka dne 8.6.08, 16:36, celkově upraveno 1



8.6.08, 16:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
michalkatka píše:
...kontrolka ani po dôkladnom prehriati motora už nezhasne...

kto to prvý pochopí má na zraze u mňa pivo :shock:


Tak já pivo nevyhrávám, tu větu nechápu.. :oops: To jako že ti stále svítí mazání? :shock: no ale to asi ne :wink: :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.6.08, 16:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
michalkatka píše:
...kontrolka ani po dôkladnom prehriati motora už nezhasne...

kto to prvý pochopí má na zraze u mňa pivo :shock:


Tak já pivo nevyhrávám, tu větu nechápu.. :oops: To jako že ti stále svítí mazání? :shock: no ale to asi ne :wink: :lol:


áno, áno nerozsvieti :shock:

pred výmenou filtra po tej výmene piestov mi po dôkladnom prehriatí motora (keď som mu dlhodobejšie dal trocha do tela) kontrolka mazania na voľnobeh preblikávala.... vtedy som čistil, menil čidlo a prestalo to až po výmene filtra...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.6.08, 16:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
[quote="michalkatka"]toto mne vyriešila výmena ojničných ložísk...

Myslim ze neco takoveho bude muset provest i kolega (sakra zapomel jsem nick, ten co tu ma problem s tim startem) 8)

_________________
VAZ 2109


8.6.08, 16:41
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
jak je výměna těch ložisek náročná ? vlezu pod auto a udělám, nebo je potřeba něco speciálního ? třeba vyndat motor nebo extra vercjak ?


8.6.08, 16:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
rozebrat motor

_________________
VAZ 2109


8.6.08, 16:49
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na ložiska musí motor ven, a pak z něho vyndat kliku.

Nářadí žádné speciální, golu, šroubováky, momenťák :wink: Možná by ale bylo dobré nechat na klice udělat výbrus :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.6.08, 16:52
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
takže to v mém příapdě znamená nechat si to udělat... až to bude potřeba, snad ale nebude


8.6.08, 16:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
tady jsem ti nasel navod at to nemusime rozepisovat 8)

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=444

_________________
VAZ 2109


8.6.08, 16:56
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
už první věta jako by říkala "Nešahej na to! " :wink: ale dík


8.6.08, 17:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na ojničné ložiská motor netreba dávať motor von, treba zhodiť dole vaňu, povoliť spodnú časť ojnice, staré ložisko von, nové nasadiť, spodnú časť ojnice nazad, zatiahnúť predpísaným momentom a ideš na ďaľšiu ojnicu.

iné je ak chceš meniť aj hlavné ložiká...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.6.08, 18:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz