Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 13:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 generator impulsu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Samotný MKO je v pohodě, myslím, že 555 zvládá až 15V, takže není nutná ani stabilizace, ale byla by vhodná, protože jinak bude kolísat délka impulzu s napětním. Takže buď dáš ještě před 555 nějakou 78L09, nebo lépe na vstup ref třeba TL431 nastavenou na nějakých 6V. Pokud ti stačí menší přesnost, tak by stačilo k ref připojit obyč zenerku, zase asi tak 6V. S tímhle bys neměl mít problém, horší bude ten spínač, tam už to chce něco vědět o tranzistorech. Napiš něco víc o vstřikovačích, jak se spínají (k +/-), jaký proud jimi teče, jak vůbec přesně fungují a jakou představují zátěž (indukční, kapacitní). Pak by se dal vymyslet nějaký vhodný konec a zkusil bys ho postavit.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


27.5.08, 07:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Martine diky moc...ted ti na to nedokazu odpovedet zatim shanim konkeretni vstriky az budu mit konkeretni kousek pak muzu neco vice napsat jinak jestli se to spina plusem nebo minusem to nevim...jen vim ze do nich jdou casove impulsy ...a zhruba asi jak dlouhe...podle diagnostiky..myslim ze podle konkeretniho vstriku by se daly najit nekde jeho parametry....jak budu neco vedet pridam info..diky


27.5.08, 21:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Tak se mi podarilo sehnat vstriky mam vsechny 4 a jsou z motoru citroen 2.2 HDi tak ted nevim co by te zajimalo....jak se to spina to nevim..to zkusim zjistit...jinak co na tom mam zmerit..napeti sem nikde vyrazene nenasel..ale elektrika je klasika 12V pochybuju ze na vstriku bude min..mohl bych jej zkusit pripojit a zmerit protekajici proud....nebo co dal..je potreba.....


5.6.08, 22:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Prvně mi prozraď, k čemu to chceš používat, jestli jenom jako nějaké testování?

Potom bych potřeboval vědět, jak ten vstřik přesně funguje, zkusím se podívat někde po netu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


6.6.08, 21:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
chtel bych to zkusit konkeretne na motoru... je to naftovej vstrik tak dost zalezi na te delce trvani impulsu tim je dane mnozstvi paliva a tim otacky a vykon motoru na klice bude klasicke kladivko ale treba by si pouzil nejaky snimac polohy nebo tak neco..ale asi by to bylo na zacatek zbytecne slozite ja takhle nebudu muset nic upravovat aspon delka pulsu musi byt stejna...to jak si psal o tom kolisani napeti...to tam bude muset byt nejaky stabilizator aby to chodilo stejne..motor nebude nikde v aute bude se zkouset jen naprazdno v drzaku..takze nejaka extra spolehlivost taky az tak nehraje roli...jinak pokud bysi chtel udaje z toho vstriku muzu opsal ale je tam hodne cisel...tezko rict podle ceho co kde najit....chtelo by to s jakym to pracuje napetim...tohle nevim...


7.6.08, 18:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A máš představu, jak zhruba dlouhé ty impulzy jsou? Ona ta 555 nebude nic přesného, klidně to může být i nepoužitelné. Dále vůbec netuším, jakým způsobem jsou spínány vstřiky, na netu jsem také nic použitelného nenašel, takže by to chtělo osciloskop, funkční motor a měřit, jinak zatím nevím, jak se dále hnout.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


8.6.08, 20:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
impulsy pro vstriky asi 0.2...0.3 milisekund..pri volnobehu podle scaneru pokud ten vstrik pripojim na baterii tak spina..je to klasicky elektroventil ale pri 12 voltech se mi to dost hralo tak nevim....asi to bude slozitejsi nez to vypada


8.6.08, 22:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
bych spíš řekl, že se to hřálo jak jsi to připojoval ručně na "dýl jak milisekundu" a navíc se to nechladilo palivem...

edit: p.s. už nám řekni, co vymejšlíš :lol:


9.6.08, 05:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
asi jo no...chlazeni palivem tam chybelo a ty impulsy jsou daleko presnejsi...asi origo z jednotky no :lol: :lol: no mysliteda nekdo ze by se neco takoveho dalo vymyslet ja bych to spinal klasicky plusem..jinak me nenapada kde by se to dalo zmerit


9.6.08, 22:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No tak budu předpokládat, že tomu stačí jen připojení na napětí po tu určitou dobu a nepotřebuje to třeba určitou frekvenci. Tak ještě změř, jaký to odebírá proud.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


11.6.08, 06:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jak to myslis s tou frekvenci frekvence je pak podle otacek motoru..podle polohy pistu to pusti impuls do vstriku po urcitou dobu


11.6.08, 18:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jasný, ale myslel jsem, že po dobu impulzu by mohl vstřik vyžadovat nějaký specielní průběh napětí, třeba nějakou frekvenci, nebo něco podobnýho, ale snad ne. Nejspíš mu stačí jen připojení po tuto dobu na 12V.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


11.6.08, 18:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jo takhle si to myslel..no ja myslim ze snad ne..to by se muselo zmerit osciloskopem na konkeretim aute...teda v mem pripade nejakej citroen peugeot HDi ale ja nemam tu moznost to zmerit co tam jde na diagnostice vidim jen delku vstriku...ten proud sem meril ale nevim jak moc dlouho muzu ten vstrik nechat pod napetim ono se to hreje hodne skakaly tam hodnoty az 15A...ale to jsou spicky..pruzer dratu ke vstrikum je asi 1.5...2mm nebo mi porad jak by si to chtel promerit


11.6.08, 19:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Měřil bych to normálně po dobu než se ustálí hodnota na měřáku, jestli to ovšem lítá, tak je to nějaké divné.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


11.6.08, 20:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja si s tim jeste pohraju a napisu...jde o to ze bych ten vstrikovac nerad znicil...vim kolik stoji :oops: ..ja to meril jen kartkodobe...zkusim jeje proste pripojit treba na dve vteriny a uvidim


11.6.08, 20:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz