Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 19:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
 Plny plyn? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 367
Bydliště: kousek od Třebíče
Příspěvek 
Sadra17 píše:
já jezdim na plnej plyn za tři litry :lol:
tak sme se zasmáli :idea:

_________________
Škoda felicia 1.9D kombi,rv 1996


8.6.08, 22:06
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
jacobsz1 píše:
Sadra17 píše:
já jezdim na plnej plyn za tři litry :lol:
tak sme se zasmáli :idea:


no on má nějakej prskolet, nemá auto


8.6.08, 22:09
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Vít píše:
jacobsz1 píše:
Sadra17 píše:
já jezdim na plnej plyn za tři litry :lol:
tak sme se zasmáli :idea:


no on má nějakej prskolet, nemá auto


s desetkrát menším motorem :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.6.08, 22:12
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
ještě k tomu... to bys měl mít desetkrát menší spotřebu, koukej si to opravit, stodváca 30 na sto nebere


8.6.08, 22:22
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Vít píše:
ještě k tomu... to bys měl mít desetkrát menší spotřebu, koukej si to opravit, stodváca 30 na sto nebere


taky netočí 12 000 :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.6.08, 22:46
Profil ICQ

Příspěvky: 30
Příspěvek 
Kristensen píše:
Nevim jestli to je optimum, ale jednotka dávkuje to co zrovna motor chce (člověk občas i ne :lol: ) zkrátka a jednoduše, když u elektroniky naložíš plyn na podlahu tak do toho jde "možné maximum" tak aby ten motor šel. Takže když se budu rozjíždět na plný plyn tak auto bude mít vetší spotřebu i když budu dosahovat stejné rychlosti. Prostě když jedeš normálně tak je určitá poloha plynu určitá teplota motoru určitý tlak (podtlak) v sacím potrubí, když dáš plyn na podlahu zvedne se podtlak v sacím potrubí, což znamená že proudí víc vzduchu, jednotka vyhodnotí podtlak s polohou pedálu a začne cpát do motru nějaké množství paliva, pokud by ho nezvýšila tak by motor zdechnul. A stou spotřebou u karbce a otáčkama v nejvyšším momentu to v určité chvíli neplatí, tohle se dá uplatnit při delší jízdě ať už mimo město nebo na dálnici, ale po městě tohle nefunguje ani trochu, to je hned spotřeba o 1 - 2 litry nahoře, na spotřebu po městě je ideální jezdit pod kroutící moment, takže na nějaký 2-2400 a přeřazovat nejdýl ve 3000-3300 a jen tak lechtat plyn. To už mám vyzkoušené jak s karbcem tak i s elektronikou. Si to vyzkoušejte, natočte plnou a ujeďte třeba 50km po městě v největším krouťáku což je u Fáva někde 3000-4000???? A druhou jízdu s lehkou nohou v nízkých točkách.


No, ale ta elektronika tam davkuje tolik paliva, aby se napr. porad dodrzovaly emisni limity, tj. vyrobi stechiometrickou smes, ne? Nezacne tam "ladovat" vice benzinu, nez kolik odpovida mnozstvi vzduchu, ktere jde pres klapku. Benzin by se spalil az nekde v katalizatoru nebo vyletel vyfukem, protoze by nemel dost molekul kysliku, se kteryma by reagoval. Takze z toho mi porad pripada, ze plny plyn --> nizke ztraty v sani pri obtekani klapky by melo byt nejjefektivnejsi. Smes by mela byt porad "idealni".

S otackama je to fakt. Nesmi se to tocit. To nase auto ma max kroutak na 4400 rpm. To nepouzivam skoro nikdy. Radim nahoru obvykle tak pri 2800-3200 rpm.


9.6.08, 00:03
Profil

Příspěvky: 30
Příspěvek 
Vít píše:
mě i tátovi se osvědčilo nespěchat, žádné divoké akcelerace. To je k ničemu. Lze tak jezdit s karburátorovým favoritem pod 6 litrů bez potíží, když se zadaří, tak i za 5. To samé fabie 1,4 MPI 50kW (ale to už je stříkačka), octavie 1,6 MPi 75kW za 6 na sto, teď octavie 1,9 TDI jezdí bez problémů pod pět (motor je syrový, najeto 735 km - dlouhodobá 4,7, na cestu kvasiny-pardubice a zpět 3,8 ve třech lidech)... když do toho začnu tlapat, jede taky za deset.

MŮJ RECEPT:

ŽÁDNÉ PRUDKÉ AKCELERACE - ONO SE TO ROZJEDE, ČASOVÁ ÚSPORA JE MALÁ
ŽÁDNÉ TOP-SPEED TESTY
KDYŽ VIDÍM, ŽE BUDU ZPOMALOVAT (VESNICE, SEMAFOR), PUSTÍM PLYN, ONO TO TAM DOJEDE
MOTOR (NORMÁLNÍ) NENÍ POTŘEBA TOČIT DO OMEZOVAČE
KDYŽ SE ROZJEDU NA POŽADOVANOU RYCHLOST, TAK UBERU PLYN, SLEVÍM O CENTIMETR A HELE, ONO TO JEDE STEJNĚ - VYZKOUŠET
NAFOUKAT KOLA, NEVOZIT SEBOU PÍČOVINY (TŘEBA RAKEV NA STŘEŠE KDYŽ JI NEPOTŘEBUJU)

ale když je auto v bordelu, nepomůže ani svěcená voda


Co pises je urcite pravda, nicmene, asi jsem ten svuj namet na zamysleni nevyjadril presne. Takze presneji:
Scenar 1:
1) rozsviti se zelena, rozjizdim se,
2) pri ~2000rpm radim 2, davam hodne plynu
3) nekolik vterin pozdeji pri ~2800 rpm radim 3,
4) atd. az po 5 stupen, ktery zaradim, kdyz uz jedu pozadovanou rychlosti, treba 70 a mam na budiku na petku asi 2000rpm

Scenar 2:
- razeni nahoru pri stejnych otackach, rozjizdeni do stejne rychlosti, ale na 1/4 plynu.

Brzdeni motorem, predvidani, zadne kramy v kufru/na strese, zadne vytaceni motru atd. vsecko aplikovano v obou pripadech.


9.6.08, 00:12
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
konkrétní otáčky jsou podle mě na budku, abych řekl pravdu, ani nevím v jakých otáčkách řadím, už to slyším, poznám když jde motor lehce, a to je jiné po rovine, z kopce i do kopce


9.6.08, 07:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak k Sadrovi.

na Babete máš normálnu spotrebu ak je v dobrom stave 2,4l/100, ak jej dáva na frak (tacháč 50 a smrť v očiach) tak si tie 3l/100 cucne....

:idea: :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.6.08, 08:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Jo jo, jezdit na spotrebu - slozity tema, ja jsem se nedostal pod 8l lpg ale snazim se... :lol:

_________________
VAZ 2109


9.6.08, 08:47
Profil

Příspěvky: 30
Příspěvek 
Vít píše:
konkrétní otáčky jsou podle mě na budku, abych řekl pravdu, ani nevím v jakých otáčkách řadím, už to slyším, poznám když jde motor lehce, a to je jiné po rovine, z kopce i do kopce

To bylo orientacne, jasne ze neradis vzdycky na stejnych otackach :lol:


9.6.08, 08:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Vít píše:
jacobsz1 píše:
Sadra17 píše:
já jezdim na plnej plyn za tři litry :lol:
tak sme se zasmáli :idea:


no on má nějakej prskolet, nemá auto


Ja mam plnej plyn do 550 Kc, dat tri litry za nadrz... :D :lol: :lol:

_________________
VAZ 2109


9.6.08, 08:53
Profil

Příspěvky: 30
Příspěvek 
utia píše:
Jo jo, jezdit na spotrebu - slozity tema, ja jsem se nedostal pod 8l lpg ale snazim se... :lol:

:D Ja se nedostal pod 7 litru benzinu 8)


9.6.08, 09:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Tak to jsme na tom stejne, plyn si bere tak o litrik navic oproti benzinu, ale co kdyz je za 15 kc tak mi to zas tak nevadi. Moc neverim ze bych to zkrouhnul na 7l/100km, tedy pri normalni jizde aniz bych ohrozoval ci otravoval okoli 8)

_________________
VAZ 2109


9.6.08, 09:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
http://auto.idnes.cz/automoto.asp?klic=52027&o=0 :lol:

_________________
VAZ 2109


9.6.08, 09:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz