Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy???? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 91
Příspěvek Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????
Ahoj mam doma 135 favorita a chci se zeptat jaký úpravy můžnu a tomto motoru udělat aby mi neodešel po pár kilometrech prostě aby chvilku vydržel zajímalo by mě taky o kolik můžu stáhnou hlavu a co jiného musim udělat jaké máte zkušenosti atd..... Dík moc


10.6.08, 18:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nejdřív GO a pak ladit.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.6.08, 19:16
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????
Lp640 píše:
Ahoj mam doma 135 favorita a chci se zeptat jaký úpravy můžnu a tomto motoru udělat aby mi neodešel po pár kilometrech prostě aby chvilku vydržel zajímalo by mě taky o kolik můžu stáhnou hlavu a co jiného musim udělat jaké máte zkušenosti atd..... Dík moc

zalezi ci to chces na denne jazdenie a kolko do toho chces vrazit
a dalej ci ti napr nebude vadit ze by si musel tankovat drahsi benzin s vyssim oktanovym cislom

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


10.6.08, 20:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????
Tak jak píše Nepér - GO je základ. Ideální by bylo přestavět motor na 136 (pístym příp. vačka ze 136B) a potom se vyhrát s takovýma věcma jako je leštění kanálů, slícování sacího potrubí....základem je čistý motor v dobrém stavu, nemá cenu cokoliv upravovat na potvoře která nejede a jenom pálí olej. Další věc kterou doporučuju vždy všem majitelům Favoritů staršího data dát tam kratší převodovku z Formana, příp. Favorita r.93 a 94. Tyhle úpravy sice nepřidají žádné koně ani krouťák vocpod ale auto celkově ožije, spotřeba se může snížit (v závislosti na stylu jízdy) a životnost to nijak neovlivní. Jakékoliv úpravy kde se zvyšuje výkont, tedy i namáhání jdou na úkor životnosti a bohužel i spotřeby.


10.6.08, 23:39
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Až na tu výměnu převodovky souhlasím, já bych naopak dlouhou neměnil za nic na světě, podřadit můžu vždycky. Ale každému podle chuti.


11.6.08, 06:34
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Vít píše:
Až na tu výměnu převodovky souhlasím, já bych naopak dlouhou neměnil za nic na světě, podřadit můžu vždycky. Ale každému podle chuti.

ja by som trochu skratil 4, mozno aj 5 ale len minimalne

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.6.08, 10:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já bych zase převodovku prodloužil, u Pastelky 5q 4.22 mi přijde dost krátký, ideálně bych viděl třeba 6q 4.22 a tu 6ku nějak hodně dlouhou :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.6.08, 10:15
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Já bych zase převodovku prodloužil, u Pastelky 5q 4.22 mi přijde dost krátký, ideálně bych viděl třeba 6q 4.22 a tu 6ku nějak hodně dlouhou :wink:

jj to by som aj ja bral ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.6.08, 10:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
deekay, www.speedpro.cz , pohledej, šestikvalty tam na prodej jsou

jsem ti to našel :) http://www.speedpro.cz/rally-bazar-prev ... 4_296.html


11.6.08, 10:32
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tj ale ta cena :D a problem je ze tie prevodove pomery su tam uplne ine ako na seriovej, to nie je len +6
s tym by si musel stale radit pac je to nakratko a kvalty su velmi blizko seba
http://www.youtube.com/watch?v=KdOGAs2fEIo

edit:
Citace:
4., 5. a 6. rychlostní stupeň rovné zuby bez synchronů.

tak to ne, dik :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.6.08, 11:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Dlouhá převodovka je příprava na motory 1.4 MPI :P

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.6.08, 18:38
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz