stara AC pumpa + pridavny filter - favorit
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
CROWACK píše: Jinak ten filtr bych dával až na přetlakovou část vedení, tj mezi AC a karbec.
Já ne. Pumpa pak může tahat zbytečně nějaké svinstvo. Filtr, je-li před pumpou, ho do pumpy nepustí.
|
11.6.08, 13:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
CROWACK píše: no, jak to tady tak čtu..."padání" paliva z hadiček zpět do nádrže nemá na svědomí membrána, ale "ventilky" co sou v pumpě. Stačí aby se tam dostal nějakej bordel a už to blbě těsní, slabě tlačí a hlavně při startu musíš desetkrát otočit motorem než to nasaje. Když sem čistil AC na litru, bylo to přesně takhle. Stodvácovou sem zaplaťpámbu zatím nerozebíral, vždycky načerpám ručně, bůhví co bych tam po těch 20ti letech našel ...takže kdo má tenhle problém zkuste si schecknout ty vetilky v AC. Jinak ten filtr bych dával až na přetlakovou část vedení, tj mezi AC a karbec.
Pastelka už má vršek AC pumpy nový - s těmi dobrými ventilky co doopravdy těsní
Ä jsem to nedávno zkusil schválně - když se ráno předčerpá palivo tak chytne výrazně dříve než když se rovnou startuje.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.6.08, 14:17 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Vít píše: CROWACK píše: Jinak ten filtr bych dával až na přetlakovou část vedení, tj mezi AC a karbec. Já ne. Pumpa pak může tahat zbytečně nějaké svinstvo. Filtr, je-li před pumpou, ho do pumpy nepustí.
suhlasim
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 14:22 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
pumpu som vymenil, vsetko ide ok ale bohuzial som strhol jeden zavit na uchyteni pumpy
ale netece z toho nic (olej) tak neviem ci sa mam tym velmi zaoberat, je to lteraz len rovny kolik, jedna matka sa na to dala naklepnut a drzi tak som to nechal tak, rukou sa s nou neda pohnut.
da sa na tom spravit zavit na mensiu matku?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 14:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Udělej to jinak, to co jsi strhnul je jen svornk zašroubovaný do bloku, kup nový a vyměň jej
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.6.08, 14:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: tak sa mi podaril husarsky kusok: aha co som zohnal, a zbrusu nove
tak to gratulujem, daj pred ňu ten filter ako je to origo a máš pokoj....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.6.08, 14:41 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: tak to gratulujem, daj pred ňu ten filter ako je to origo a máš pokoj.... uz mam Šemik píše: Udělej to jinak, to co jsi strhnul je jen svornk zašroubovaný do bloku, kup nový a vyměň jej
uf esteze tak
to proste normalne vysroubujem z bloku?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 15:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo, vezmeš blicky a vyšroubuješ ho (nebo jestli je tam ještě kus závitu můžeš zkusit s dvěmi maticemi proti sobě )
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.6.08, 15:36 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Vít píše: CROWACK píše: Jinak ten filtr bych dával až na přetlakovou část vedení, tj mezi AC a karbec. Já ne. Pumpa pak může tahat zbytečně nějaké svinstvo. Filtr, je-li před pumpou, ho do pumpy nepustí.
nevim jak fazol, ale asi je to stejný, před pumpou máš normálně odkalovač se sítkem, papírfiltr pak odfiltruje jemnějši nečistoty a nezasere se tak rychle, pač ten největší bordel pobere odkalovač a ten normálně vyleju a jedu dál. Když se zasere papírfiltr musím ho vyměnit. Navic, pokud ti pada hladina v palivovejch hadicich, tak pri filtru na podtlaku trva daleko dyl, nez ac nasaje benzin, to by se clovek upumpoval...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
11.6.08, 16:03 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
CROWACK píše: Vít píše: CROWACK píše: Jinak ten filtr bych dával až na přetlakovou část vedení, tj mezi AC a karbec. Já ne. Pumpa pak může tahat zbytečně nějaké svinstvo. Filtr, je-li před pumpou, ho do pumpy nepustí. nevim jak fazol, ale asi je to stejný, před pumpou máš normálně odkalovač se sítkem, papírfiltr pak odfiltruje jemnějši nečistoty a nezasere se tak rychle, pač ten největší bordel pobere odkalovač a ten normálně vyleju a jedu dál. Když se zasere papírfiltr musím ho vyměnit. Navic, pokud ti pada hladina v palivovejch hadicich, tak pri filtru na podtlaku trva daleko dyl, nez ac nasaje benzin, to by se clovek upumpoval...
novy typ AC pumpy nema odkalovac
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 16:13 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: Jo, vezmeš blicky a vyšroubuješ ho (nebo jestli je tam ještě kus závitu můžeš zkusit s dvěmi maticemi proti sobě )
doriti toto je ako natruc
vsetko je zatvorene a musim pockat do zajtra
matka na to neide nasadit, iba ta co tam bola, nechapem, a okrem toho s tym nepohnem, neda sa to odsrobovat
blickami to nepojde, ani kombinackami, neviem cim by som to pevne chytil
inac kde si mam pytat tie svorniky? tam kde maju naradie? ci radsej v nejakych drevarskych?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 16:15 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
deekay píše: novy typ AC pumpy nema odkalovac
Jestli je mechanická a nemá odkalovač, tak ještě řekni že nemá ani páčku na pumpování a je nerozebiratelná a přesně popíšeš něco co bych si do auta nikdy nedal
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
11.6.08, 16:17 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
CROWACK píše: deekay píše: novy typ AC pumpy nema odkalovac Jestli je mechanická a nemá odkalovač, tak ještě řekni že nemá ani páčku na pumpování a je nerozebiratelná a přesně popíšeš něco co bych si do auta nikdy nedal
ani packu, a ani rozoberat sa neda
ale nepocul som zeby s nou niekto mal problemy
packu nemas lebo ju nepotrebujes
a neda sa to rozobrat lebo tam netreba menit membranu
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 16:18 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
deekay píše: kde si mam pytat tie svorniky? tam kde maju naradie? ci radsej v nejakych drevarskych?
zkus normálka v mototechně Běžné zboží.
A nebo jestli máš nějaké M8 šrouby po ruce tak tam dej klidně ten místo svorníku, to je jedno
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.6.08, 16:23 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: deekay píše: kde si mam pytat tie svorniky? tam kde maju naradie? ci radsej v nejakych drevarskych? zkus normálka v mototechně Běžné zboží. A nebo jestli máš nějaké M8 šrouby po ruce tak tam dej klidně ten místo svorníku, to je jedno
no v mototechne na mna cumeli ze to nech od nich nechcem
a vravim, neide to vyrvat
inac neviem ci spodok bol tiez svorník ale tam uz bola skrutka
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 16:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|