Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 12:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další
 ja som ho normalne uvaril... 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
bitmap píše:
Proc to?
Ja nemam rad favoriti silentblok proto, ze do dvou let vzdycky v tech dvou mistech na kterych to "visi" ta guma vzdycky popraska, zatimco feldi silentbloky jsou i ty originalni vsekrze netknute a vypadaji jako nove.
Rad se necham poucit :)


Já ho zas nemám rád proto,že drží jen na jednom místě a motor cestuje sem a tam...Kyš,kyš :P


13.6.08, 18:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
michalkatka píše:
deekay píše:
michalkatka píše:
nevešaj hlavu... teda z motora zrejme budeš musieť, aké tesnenie ste tam s Geminim dali?

temac


a aký to máš KP?

10,4:1


to je vhodné na KP do 10:1, ale po tak krátkej dobe sa mi to nezdá :roll: , teraz keď to natočíš stále to bublá do expanzky? je tam cítiť spaliny?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.6.08, 18:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Já ho zas nemám rád proto,že drží jen na jednom místě a motor cestuje sem a tam...Kyš,kyš :P

Motor cestuje sem a tam uplne stejne jako u Fava jen s tim rozdilem, ze se pri tom ten silentblok velmi rychle zku*vi :)


13.6.08, 18:57
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
to je vhodné na KP do 10:1, ale po tak krátkej dobe sa mi to nezdá :roll: , teraz keď to natočíš stále to bublá do expanzky? je tam cítiť spaliny?

nie, nebubla, teraz som ho zapol bez termostatu, nechal zohriat a vsetky hadice horuce, z expansky do chladica vlazna
na viecku nie je ziadna emulzia
ale ked sa zohrial z polky stupla voda na max a aj kusok cez

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


Naposledy upravil deekay dne 13.6.08, 19:17, celkově upraveno 1



13.6.08, 19:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Tak já sem naprosto opačnýho názoru,motor se mě zdá v klidu a za to dobu 10 let v servisu jsem měnil asi tři favority ale asi 16 felicií...Byl to takovej krok nazpět...:wink: Ale pokud ti praská Fávo a Felda drží,je na místě používat ten kterej ti funguje :wink:


13.6.08, 19:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
nahoď tam termostat (má tam byť) a keď to bude ok, tak sa to zrejme po.... čidlo, bolo by dôležité vedieť či bežal ten vetrák, alebo nie....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.6.08, 19:24
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
nahoď tam termostat (má tam byť) a keď to bude ok, tak sa to zrejme po.... čidlo, bolo by dôležité vedieť či bežal ten vetrák, alebo nie....

hovorim ze ked som tesne po vybublani (30 sekund) zapol zapalovanie tak sa zapol vetrak, siel 30 sekund a ked klesla teplota vypol sa

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


13.6.08, 19:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
jaj hoši, modlim sa aby to bol termspinac :(

edit: daju sa zohnat zosilnene tesnenia pod hlavu?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


13.6.08, 19:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
jaj hoši, modlim sa aby to bol termspinac :(

edit: daju sa zohnat zosilnene tesnenia pod hlavu?


jedine na zakázku, Roman vedel zohnať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.6.08, 20:32
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Nechci sejckovat, ale mam dojem ze motor s KP 10.4 pri uvareni dozajista tesneni vyboura.

Otazka je proc k tomu uvareni dojde, ale myslim ze tesneni to neprezilo tak jako tak.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


13.6.08, 21:34
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Temac má hranici cca až 11:1 Těch 10.4 bych se tedy nebál :wink:


13.6.08, 21:42
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
gemini pouziva aj na tazko upravenych motoroch temac a nema problem

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.6.08, 00:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak ted mám kp 11,75:1 temac drží v pohodě, kdyby začal zlobit dá se nechat udělat malinko vyšší
na fáčku sme měli kp 11,5 :1 též oiginal temac a 50t.km bez problémů :lol:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.6.08, 08:13
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Podle mě záleží nejvíce na rovinnosti hlavy a dotažení hlavy, také na přesazích vložek apod. Když je hlava křivá nebo blbě dotažená, tak to ani to nejlepší těsnění nezachrání.


14.6.08, 08:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
dobrej dodatek, taky jsme laboroval, přesahy křivá hlava, křivej blok, taky mě mechanik poral závit v bloku, to byl konec 2 motorů

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.6.08, 08:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz