ja som ho normalne uvaril...
Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
bitmap píše: Proc to? Ja nemam rad favoriti silentblok proto, ze do dvou let vzdycky v tech dvou mistech na kterych to "visi" ta guma vzdycky popraska, zatimco feldi silentbloky jsou i ty originalni vsekrze netknute a vypadaji jako nove. Rad se necham poucit
Já ho zas nemám rád proto,že drží jen na jednom místě a motor cestuje sem a tam...Kyš,kyš
|
13.6.08, 18:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: michalkatka píše: deekay píše: michalkatka píše: nevešaj hlavu... teda z motora zrejme budeš musieť, aké tesnenie ste tam s Geminim dali? temac a aký to máš KP? 10,4:1
to je vhodné na KP do 10:1, ale po tak krátkej dobe sa mi to nezdá , teraz keď to natočíš stále to bublá do expanzky? je tam cítiť spaliny?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.6.08, 18:54 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
patrik-hp píše: Já ho zas nemám rád proto,že drží jen na jednom místě a motor cestuje sem a tam...Kyš,kyš
Motor cestuje sem a tam uplne stejne jako u Fava jen s tim rozdilem, ze se pri tom ten silentblok velmi rychle zku*vi
|
13.6.08, 18:57 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: to je vhodné na KP do 10:1, ale po tak krátkej dobe sa mi to nezdá , teraz keď to natočíš stále to bublá do expanzky? je tam cítiť spaliny?
nie, nebubla, teraz som ho zapol bez termostatu, nechal zohriat a vsetky hadice horuce, z expansky do chladica vlazna
na viecku nie je ziadna emulzia
ale ked sa zohrial z polky stupla voda na max a aj kusok cez
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
Naposledy upravil deekay dne 13.6.08, 19:17, celkově upraveno 1
|
13.6.08, 19:04 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Tak já sem naprosto opačnýho názoru,motor se mě zdá v klidu a za to dobu 10 let v servisu jsem měnil asi tři favority ale asi 16 felicií...Byl to takovej krok nazpět... Ale pokud ti praská Fávo a Felda drží,je na místě používat ten kterej ti funguje
|
13.6.08, 19:08 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nahoď tam termostat (má tam byť) a keď to bude ok, tak sa to zrejme po.... čidlo, bolo by dôležité vedieť či bežal ten vetrák, alebo nie....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.6.08, 19:24 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: nahoď tam termostat (má tam byť) a keď to bude ok, tak sa to zrejme po.... čidlo, bolo by dôležité vedieť či bežal ten vetrák, alebo nie....
hovorim ze ked som tesne po vybublani (30 sekund) zapol zapalovanie tak sa zapol vetrak, siel 30 sekund a ked klesla teplota vypol sa
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
13.6.08, 19:25 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
jaj hoši, modlim sa aby to bol termspinac
edit: daju sa zohnat zosilnene tesnenia pod hlavu?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
13.6.08, 19:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: jaj hoši, modlim sa aby to bol termspinac edit: daju sa zohnat zosilnene tesnenia pod hlavu?
jedine na zakázku, Roman vedel zohnať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.6.08, 20:32 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Nechci sejckovat, ale mam dojem ze motor s KP 10.4 pri uvareni dozajista tesneni vyboura.
Otazka je proc k tomu uvareni dojde, ale myslim ze tesneni to neprezilo tak jako tak.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
13.6.08, 21:34 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Temac má hranici cca až 11:1 Těch 10.4 bych se tedy nebál
|
13.6.08, 21:42 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
gemini pouziva aj na tazko upravenych motoroch temac a nema problem
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
14.6.08, 00:33 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak ted mám kp 11,75:1 temac drží v pohodě, kdyby začal zlobit dá se nechat udělat malinko vyšší
na fáčku sme měli kp 11,5 :1 též oiginal temac a 50t.km bez problémů
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
14.6.08, 08:13 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Podle mě záleží nejvíce na rovinnosti hlavy a dotažení hlavy, také na přesazích vložek apod. Když je hlava křivá nebo blbě dotažená, tak to ani to nejlepší těsnění nezachrání.
|
14.6.08, 08:17 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
dobrej dodatek, taky jsme laboroval, přesahy křivá hlava, křivej blok, taky mě mechanik poral závit v bloku, to byl konec 2 motorů
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
14.6.08, 08:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|