Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 07:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Studené starty 
Autor Zpráva

Příspěvky: 33
Příspěvek Studené starty
zdravím, lidi potřeboval bych poradit. Sice vám to přijde jak od analfabeta, nicméně chci se optat na studený starty. Mám 125ku, krátce, ani ne dva týdny a nemůžu pořádně vychytat ty studený starty, všechno se teprv učím. Jinak auto jezdí v pohodě a spotřeba je taky podle mě normální. Hodil by se mi právě nějaký postup, jak zacházet se sytičem, jestli ho používat už při startu, jak dlouho na něj jet a podobně. (je mi jasný, ze to každý auto má jinak, ale tak stejně). takže kdo by byl ochotný poradit, budu rád...


13.6.08, 16:19
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Studený motor (třeba po noci co auto stálo) startuj se sytičem vytaženým až nahoru, předtím párkrát prošlápni plyn až na zem

Když je motor už skoro studený (tj. nějakou dobu po jízdě, ale teploměr se už nehne po zapnutí zapalování ani na začátek stupnice) - to musíš zkusit -někdy to chce jen kus sytiče, někdy stačí párkrát prošlápnout plyn až na podlahu bez sytiče a je to. Tenhle stav je dost individuální.

No a teplý motor taky musíš zkusit, nějaký chce jen točit startérem, nějaký plyn do 1/3 a nějaký chce startovat s plným plynem :)

Prostě kdž je motor studený tak sytič, když teplý tak ne. Po nastartování studeného motoru je žádoucí sytič co nejdříve vypnout, třebaže se musí jet potom dost "na volno" nebot studený motor bez sytiče rád zhasne, netáhne atd. Ale na druhou stranu mu sytič neškodí :wink:

Jo, a při každém startu nezapomeň vyšlápnout spojku, startéru tím značně ulehčíš :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.6.08, 16:36
Profil

Příspěvky: 81
Bydliště: Želetice u Kyjova
Příspěvek 
Tagže 1)když to déle stojí nacepovat ACE-pumpou, až bude měkká-samozřejmě musí být funkční
2)Sednout a dát sytičovou páku nahoru
3)Zešlápnout několikrát plyn-pokud je 100% funkční, tak ani nemusíš ale radši jo
4)Točit se starterem, a zmáčknout do toho jednou plyn
5)Pokud nastaruje v poho, otáčky by měli na sytič postupně stoupat
6) pokud nastartuje ale otáčky klesají tak hrozně pomalu přidávej plyn aby to nezdechlo nebo to natoč ještě jednou-mě to tak dělalo že jsme musel přidávat, než se sytič chytí-u dobrého karbu by to nemělo dělat.
7) při jízdě až pomalu snižovat sytič-já to dělal dle teploty, v létě jen na nastarotvání a pak jsem ho vypl
8) pokud nejde nastartovat či s obtížema-tak zkontroluj kde je error-benzín, jiskra-vyměn palivový filtr jestli máš a taky u ACE-pumpy tu nádobíčku a vylej z ní benzín a bordel.Pokud málo točí starétr oprava či zkus kostru. Jestli jsou další problémy tak to tu napiš a rozepiš to pořádně nebo dones věštící kouli


13.6.08, 16:39
Profil ICQ

Příspěvky: 33
Příspěvek 
takže pokud je motor už alespoň trochu teplý, tak naskočí i bez sytiče a v klidu se udrží. Jinak když nastartuju uplně studený motor, tak se mu někdy nechce, ale tak na potřetí chytne vždycky. no a když mám sytič naplno, tak točim tak 2-3tis. ot. , ale když zkoušim ubírat, třeba když stojim na neutral, aby to tak neřvalo, tak to chvilku jde dolu až to najednou zdechne. Jinak třeba na neutral na křižovatce stojim točí 2tis a rozjiždim se, takže přidám plyn tak 1/3 a skoro to chcípne, někdy i chcípne... a tak od 1/4 - 1/3 stupnice teploměru už to můžu stahnout a jedu v cajku už, ale pokud bych to stahoval na a někde stál na neutral treba, tak kdybych nepřidal plyn tak mi to chcipne i se zahřátym motorem, nevim jestli je to normální... chtěl bych to vychytat, protože to jinak nechci vidět až bude zima...


13.6.08, 20:08
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vyčistit, či spíše provést GO a seřídit jak karburátor, tak rozdělovač :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.6.08, 20:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja som za studena Trabant štartoval s plným sytičom bez plynu a akonáhle chytil, sytič na polovicu... :lol: :oops: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.6.08, 20:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
toto je vec daneho karburatora...co mam skodovku tak na sytic nechyti...startujem bez neho a ked motor chyti sam sytic hore.....co som mal skodovku predtym tak stala v garazi...vykurovanej....a musel som dat sytic....bo nechcela nastartovat...

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


14.6.08, 08:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz