Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 07:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 generator impulsu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Tak sem to podrzel asi tri vteriny a proud 12A :roll: a vstrik uplne horkej.....tak ted nevim jestli to nepracuje nahodou s mensim napetim...asi se o tech konkeretnich vstrikach co mama bude muset nejdriv neco vice zjistit


14.6.08, 16:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sme tak uvazovali s Jirkou ... Ale asi bude vstupni napeti 12V. Precijen tam vedou silny kabely, takze vetsi proudy - proc by vyrabely nejaky slozity menic napeti s velkym vykonem? To je lepci 12V ne? Mozna je to silny elektromagnet ktery pousti naftu do valce ... proto topi kdyz je dlouho zapnut :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.6.08, 16:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja nevim jestli na to ma takhle delka toho pripojeni...ale za provozu ...i po jizde jsou vsechny vstriky jen nepatrne zahrate a rekl bych vlivem teploty motoru...bude to chtit asi nekde zmerit osciloskopem co tam jde... :(


14.6.08, 17:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Já bych to řešil procesorem (třeba PIC 12F675 na 20MHz).Nastavil bych externí přerušení na pinu na náběžnou hranu (vstup).A/D převodníkem bych měřil polohu jezdce potenciometru a podle toho nastavil spoždění podle potřeby.
S tou 555kou to bude problém odladit,navíc v zimě se tomu nebude chtít moc pracovat.


14.6.08, 18:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Sender píše:
Já bych to řešil procesorem (třeba PIC 12F675 na 20MHz).Nastavil bych externí přerušení na pinu na náběžnou hranu (vstup).A/D převodníkem bych měřil polohu jezdce potenciometru a podle toho nastavil spoždění podle potřeby.
S tou 555kou to bude problém odladit,navíc v zimě se tomu nebude chtít moc pracovat.


napad urcite dobrej ale ja vubec netusim .. vpodstade ani o cem mluvis... :lol: ..ja proste elektrika nee..pokud bych mel nejake schema tak bych podle nej neco dal dohromady ale tohle bude pro me slozite..ale asi by mi s tim pomohl kamarad ten dela do elektriky...nevim proste jestli by se takhle ty vstriky dali ovladat necim


14.6.08, 19:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Asi by to chtělo opravdu nejdříve změřit tento typ vstřiků osciloskopem a potom teprve bádat dále.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


15.6.08, 13:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz