Autor |
Zpráva |
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Otáčky motoru
.
|
14.6.08, 12:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ne, otáčkoměr bude OK. Problém bude v karburátoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.6.08, 12:21 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
.
|
14.6.08, 12:22 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Ahoj
Zkus přidat i trochu vzduchu tím druhým šroubem- menším. Jedním se myslím upravuje (zvyšuje) množství paliva a druhým se seřizují otáčky- zvýšením mnoužství vzduchu.
Vlastik
|
14.6.08, 12:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejdříve oba ty šrouby vyšroubuj a podívej se jestli mají v pořádku "O" kroužky na sobě
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.6.08, 12:34 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
.
|
14.6.08, 12:38 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
Me otackomer v nizkych otackach trochu keca, ale jestli tam mas 500 nebo 800 tak to uz poznas i podle zvuku ne? Take pocitam s tim ze je to spis karburatorem ale jestli myslis ze ma motor kulaty chod, nedrnca to tak muzes zkusit porovnat se stejnym autem a uvidis.
_________________ VAZ 2109
|
14.6.08, 13:02 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
utia píše: Me otackomer v nizkych otackach trochu keca, ale jestli tam mas 500 nebo 800 tak to uz poznas i podle zvuku ne? Take pocitam s tim ze je to spis karburatorem ale jestli myslis ze ma motor kulaty chod, nedrnca to tak muzes zkusit porovnat se stejnym autem a uvidis. Hmm, máš pravdu no. Ale v tom karburátoru to není. Klidně bych to nahrál na mp3 ten zvuk a prsknul to sem. Neva?
|
14.6.08, 19:40 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Karburator si nerozoberal? Zhod dole filtrbox a cez vicko karburatora sa pozri na uroven, kde konci vicko a zacina telo karburatora v pravej komore. Tam je taka drazka do vicka a malo by cez nu byt vidno tunel v karburatore. Ak tam vidno tesnenie, mas tam zle tesnenie pod vickom, mozes to prederavit, ale casom sa ti od toho papiera karburator zaserie.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
14.6.08, 20:04 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
ventYl píše: Karburator si nerozoberal? Zhod dole filtrbox a cez vicko karburatora sa pozri na uroven, kde konci vicko a zacina telo karburatora v pravej komore. Tam je taka drazka do vicka a malo by cez nu byt vidno tunel v karburatore. Ak tam vidno tesnenie, mas tam zle tesnenie pod vickom, mozes to prederavit, ale casom sa ti od toho papiera karburator zaserie. Takže, když bude v pravé komoře v té drážce bude papír, tak je to špatně dané těsnění a to by mi mohlo dělat nižší volnoběh, protože tam nebude ideální poměr palivo vzduch? Chápu to dobře? Zajímalo by mě, jak se to projevuje dál, když je to těsnění špatně dané. Máš s tím nějaké zkušenosti (určitě už jsi tohle někomu dobře poradil a tak se chci zeptat jak se to u toho dotyčného dále projevovalo, aby jsme to mohli porovnat) Díky. Martin
|
14.6.08, 21:16 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nebylo by lepší ten karburátor prostě rozebrat, vyčistit, přetěsnit a zase složit? Takováhle teoretizování je myslím dost zbytečné...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.6.08, 10:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a udělat základní nastavení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.6.08, 10:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|