Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 07:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 starter Felicia 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek starter Felicia
má startér z felicie něco jako ochranu proti totalnimu vystaveni baterky nebo tak ? jako ze by pri urcitem oslabeni baterky nestartoval ?

mam totiz takovy problem ze to nekdy nestartuje tzn ze vubec netoci....nekdy staci chvili pockat a hned to chytne...nekdy to slo startovat natvrdo tj zapalovani a pak kabel z + primo na starter.....jesze ted nejde ani tohle....a pritom starter je novy,spinacka nova a draty sou ok.....poradte prosim

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


8.6.08, 08:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: starter Felicia
sharpers píše:
má startér z felicie něco jako ochranu proti totalnimu vystaveni baterky nebo tak ? jako ze by pri urcitem oslabeni baterky nestartoval ?

mam totiz takovy problem ze to nekdy nestartuje tzn ze vubec netoci....nekdy staci chvili pockat a hned to chytne...nekdy to slo startovat natvrdo tj zapalovani a pak kabel z + primo na starter.....jesze ted nejde ani tohle....a pritom starter je novy,spinacka nova a draty sou ok.....poradte prosim



ani nový starter není zárukou funkčnosti , v tvém případě bych si sehbal dva metry drátu a žárovku, drát bych připojil na kontakt u starteru č.50 ten tenký drát vyvešdl k volantu třeba kolem dveří, připojil na žárovku a druhý kontakt z žárovy ukostřil když budeš startovat žárovka musí svítit a když nebude startovat tak nám napič co říká žárovka miloš


8.6.08, 08:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Startér z Felicie má oproti původnímu Fa přibližně dvojnásobný proud, asi 200A (při zatížení), takže větší výkon, vyšší otáčky, ale 44Ah baterka ve favoritu s něj příliš nadšená nebude, zvlášť není li nová, měl jsem s tim dost problémů. Po nabití baterky ale startér musí fungovat bezproblémově pár dní...
Ale tohle vypadá spíš na startér nebo tradiční korozi kontaktů někde.


Naposledy upravil PeD dne 16.6.08, 17:08, celkově upraveno 1



16.6.08, 17:03
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
PeD píše:
Startér z Felicie má oproti původnímu Fa přibližně dvojnásobný proud, asi 200A (při zatížení), takže větší výkon, vyšší otáčky, ale 44Ah baterka ve favoritu s něj příliš nadšená nebude, zvlášť není li nová, měl jsem s tim dost problémů. Po nabití baterky ale startér musí fungovat bezproblémově pár dní...


I startér ve 120ce umí odebírat až 360A.

Nechápu to s tím akumulátorem, proč by to mělo 44Ah aku vadit? Pokud je motor v dobrém stavu, nezatěžuje jej nijak dlouhou dobu.

A měl by fungovat pořád, ne? Alternátor musí stíhat dobíjet :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.6.08, 17:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Příspěvek 
to jo, ale u mě byla baterka pravděpodobně přemrzlá a chavala se dost nevyspitatelně, občas při otočení klíčkem místo otáčení startéru kleslo napětí, i když předtim na motorech zamykání nebylo nijak znát vybití baterky. Já osobně krátce po startéru vyměnil i baterku za 60Ah a alternátor 75A z Fe ale taky jsem při těch výměnách moh dost pomoct nějakým kontaktům, které měly místy dost rezu a zeleného prachu.


16.6.08, 17:12
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ide o startovaci prud, moze byt baterka 44Ah a startovaci prud moze mat 300 ale aj 500 ...
ja mam vo fave 52Ah a 500A startovaci prud

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.6.08, 17:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
PeD píše:
Startér z Felicie má oproti původnímu Fa přibližně dvojnásobný proud, asi 200A (při zatížení), takže větší výkon, vyšší otáčky, ale 44Ah baterka ve favoritu s něj příliš nadšená nebude, zvlášť není li nová, měl jsem s tim dost problémů. Po nabití baterky ale startér musí fungovat bezproblémově pár dní...
Ale tohle vypadá spíš na startér nebo tradiční korozi kontaktů někde.


200 ampér, prosímtě kde jsi to vyčetl starter z felicie má výkon 1 kW což je 83 amprér, prohnat redukovaným startérem 200 áček to by byl asi kouřový signál, 200 áček krát 12 V to je starter na diesel feldu 2400 W a ta má jen 1800 W , hlavně si neber nic osobně toto je forum kde se taky zdokonalujem a vzděláváme :D miloš


16.6.08, 17:26
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
nene miloši, má pravdu, máš dílenskou příručku na favorita ? strana 98 podívej na graf


16.6.08, 17:32
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
pozor, 1kW je vykon a nie prikon, takze pokial nema starter 100 percentnu ucinnost (co nema...) tak bere urcite viac!
dalej treba zaratat narazove prudy (ktore mozu byt aj 2 nasobne oproti normalnemu odberu) sposobene indukcnostou elektromotora :D
kolko realne bere ti nepoviem, ale naco by sa robili baterky s 200A startovacim prudom ak by to nebolo vobec treba...

edit: neskoro ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.6.08, 17:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Vít píše:
nene miloši, má pravdu, máš dílenskou příručku na favorita ? strana 98 podívej na graf


to já všechno střelil jen podle auto kelly ty výkony, se mi jen nezdálo v tom redukovaném starteru prohnat v rotorku větší proudy tak musí hořet, a ty výkony a příkony no to jsem taky pěkně domotal, slovo příkon to už jsem hodně dlouho neslyšel miloš


16.6.08, 17:38
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hlavně startér je značně zatížen, tedy odebírá daleko více energie :wink: Při maximálním možné proudu 83A by ten startér motor moc neroztočil :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.6.08, 17:39
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Vít píše:
nene miloši, má pravdu, máš dílenskou příručku na favorita ? strana 98 podívej na graf


to já všechno střelil jen podle auto kelly ty výkony, se mi jen nezdálo v tom redukovaném starteru prohnat v rotorku větší proudy tak musí hořet, a ty výkony a příkony no to jsem taky pěkně domotal, slovo příkon to už jsem hodně dlouho neslyšel miloš


Redukovanej starter ma pri stejnym vykonu mensi prikon (lepsi ucinnost). Ale na rozdil od normalniho, kdyz s nim tocis moc dlouho, tak se skutecne da spalit.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


16.6.08, 17:44
Profil ICQ YIM
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Viky píše:
slovacek.milos píše:
Vít píše:
nene miloši, má pravdu, máš dílenskou příručku na favorita ? strana 98 podívej na graf


to já všechno střelil jen podle auto kelly ty výkony, se mi jen nezdálo v tom redukovaném starteru prohnat v rotorku větší proudy tak musí hořet, a ty výkony a příkony no to jsem taky pěkně domotal, slovo příkon to už jsem hodně dlouho neslyšel miloš


Redukovanej starter ma pri stejnym vykonu mensi prikon (lepsi ucinnost). Ale na rozdil od normalniho, kdyz s nim tocis moc dlouho, tak se skutecne da spalit.



ten čína ten startuje jak raketa do nekonečna takový prcek malý za 900 :D ale jak ti dojde benzín, nebo problém, :?: potočíš, vydá kouřový signál :evil: a je v klidu :D miloš


16.6.08, 18:26
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Redukovaný startér má redukci, neboli převodovku. Ten výkon 1kW je docílen právě pomocí té převodovky a díky tomu má i menší odběr než běžný startér z fáva. Startér z fáva origo má výkon okolo 800W a odběr hrubo přes 100A, možná i těch 200A, nevím. Ten origo je ale jen elektromotor napřímo, tudíž musí mít velký odběr aby dosáhl určitého výkonu. Ten elektromotorek redukovaného startéru má tak okolo 300-400W, proto má menší odběr. Pomocí toho převodu dosáhne větší výkon, okolo 1kW.


16.6.08, 18:27
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Nechcu ti kazit radost, ale převodem výkon nezvýšíš. :wink:


16.6.08, 18:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz