Autor |
Zpráva |
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
starter Felicia
má startér z felicie něco jako ochranu proti totalnimu vystaveni baterky nebo tak ? jako ze by pri urcitem oslabeni baterky nestartoval ?
mam totiz takovy problem ze to nekdy nestartuje tzn ze vubec netoci....nekdy staci chvili pockat a hned to chytne...nekdy to slo startovat natvrdo tj zapalovani a pak kabel z + primo na starter.....jesze ted nejde ani tohle....a pritom starter je novy,spinacka nova a draty sou ok.....poradte prosim
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
8.6.08, 08:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: starter Felicia
sharpers píše: má startér z felicie něco jako ochranu proti totalnimu vystaveni baterky nebo tak ? jako ze by pri urcitem oslabeni baterky nestartoval ?
mam totiz takovy problem ze to nekdy nestartuje tzn ze vubec netoci....nekdy staci chvili pockat a hned to chytne...nekdy to slo startovat natvrdo tj zapalovani a pak kabel z + primo na starter.....jesze ted nejde ani tohle....a pritom starter je novy,spinacka nova a draty sou ok.....poradte prosim
ani nový starter není zárukou funkčnosti , v tvém případě bych si sehbal dva metry drátu a žárovku, drát bych připojil na kontakt u starteru č.50 ten tenký drát vyvešdl k volantu třeba kolem dveří, připojil na žárovku a druhý kontakt z žárovy ukostřil když budeš startovat žárovka musí svítit a když nebude startovat tak nám napič co říká žárovka miloš
|
8.6.08, 08:32 |
|
|
PeD
Příspěvky: 8
|
Startér z Felicie má oproti původnímu Fa přibližně dvojnásobný proud, asi 200A (při zatížení), takže větší výkon, vyšší otáčky, ale 44Ah baterka ve favoritu s něj příliš nadšená nebude, zvlášť není li nová, měl jsem s tim dost problémů. Po nabití baterky ale startér musí fungovat bezproblémově pár dní...
Ale tohle vypadá spíš na startér nebo tradiční korozi kontaktů někde.
Naposledy upravil PeD dne 16.6.08, 17:08, celkově upraveno 1
|
16.6.08, 17:03 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
PeD píše: Startér z Felicie má oproti původnímu Fa přibližně dvojnásobný proud, asi 200A (při zatížení), takže větší výkon, vyšší otáčky, ale 44Ah baterka ve favoritu s něj příliš nadšená nebude, zvlášť není li nová, měl jsem s tim dost problémů. Po nabití baterky ale startér musí fungovat bezproblémově pár dní...
I startér ve 120ce umí odebírat až 360A.
Nechápu to s tím akumulátorem, proč by to mělo 44Ah aku vadit? Pokud je motor v dobrém stavu, nezatěžuje jej nijak dlouhou dobu.
A měl by fungovat pořád, ne? Alternátor musí stíhat dobíjet
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.6.08, 17:06 |
|
|
PeD
Příspěvky: 8
|
to jo, ale u mě byla baterka pravděpodobně přemrzlá a chavala se dost nevyspitatelně, občas při otočení klíčkem místo otáčení startéru kleslo napětí, i když předtim na motorech zamykání nebylo nijak znát vybití baterky. Já osobně krátce po startéru vyměnil i baterku za 60Ah a alternátor 75A z Fe ale taky jsem při těch výměnách moh dost pomoct nějakým kontaktům, které měly místy dost rezu a zeleného prachu.
|
16.6.08, 17:12 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ide o startovaci prud, moze byt baterka 44Ah a startovaci prud moze mat 300 ale aj 500 ...
ja mam vo fave 52Ah a 500A startovaci prud
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.6.08, 17:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
PeD píše: Startér z Felicie má oproti původnímu Fa přibližně dvojnásobný proud, asi 200A (při zatížení), takže větší výkon, vyšší otáčky, ale 44Ah baterka ve favoritu s něj příliš nadšená nebude, zvlášť není li nová, měl jsem s tim dost problémů. Po nabití baterky ale startér musí fungovat bezproblémově pár dní... Ale tohle vypadá spíš na startér nebo tradiční korozi kontaktů někde.
200 ampér, prosímtě kde jsi to vyčetl starter z felicie má výkon 1 kW což je 83 amprér, prohnat redukovaným startérem 200 áček to by byl asi kouřový signál, 200 áček krát 12 V to je starter na diesel feldu 2400 W a ta má jen 1800 W , hlavně si neber nic osobně toto je forum kde se taky zdokonalujem a vzděláváme miloš
|
16.6.08, 17:26 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
nene miloši, má pravdu, máš dílenskou příručku na favorita ? strana 98 podívej na graf
|
16.6.08, 17:32 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
pozor, 1kW je vykon a nie prikon, takze pokial nema starter 100 percentnu ucinnost (co nema...) tak bere urcite viac!
dalej treba zaratat narazove prudy (ktore mozu byt aj 2 nasobne oproti normalnemu odberu) sposobene indukcnostou elektromotora
kolko realne bere ti nepoviem, ale naco by sa robili baterky s 200A startovacim prudom ak by to nebolo vobec treba...
edit: neskoro
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.6.08, 17:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vít píše: nene miloši, má pravdu, máš dílenskou příručku na favorita ? strana 98 podívej na graf
to já všechno střelil jen podle auto kelly ty výkony, se mi jen nezdálo v tom redukovaném starteru prohnat v rotorku větší proudy tak musí hořet, a ty výkony a příkony no to jsem taky pěkně domotal, slovo příkon to už jsem hodně dlouho neslyšel miloš
|
16.6.08, 17:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Hlavně startér je značně zatížen, tedy odebírá daleko více energie Při maximálním možné proudu 83A by ten startér motor moc neroztočil
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.6.08, 17:39 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
slovacek.milos píše: Vít píše: nene miloši, má pravdu, máš dílenskou příručku na favorita ? strana 98 podívej na graf to já všechno střelil jen podle auto kelly ty výkony, se mi jen nezdálo v tom redukovaném starteru prohnat v rotorku větší proudy tak musí hořet, a ty výkony a příkony no to jsem taky pěkně domotal, slovo příkon to už jsem hodně dlouho neslyšel miloš
Redukovanej starter ma pri stejnym vykonu mensi prikon (lepsi ucinnost). Ale na rozdil od normalniho, kdyz s nim tocis moc dlouho, tak se skutecne da spalit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.6.08, 17:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Viky píše: slovacek.milos píše: Vít píše: nene miloši, má pravdu, máš dílenskou příručku na favorita ? strana 98 podívej na graf to já všechno střelil jen podle auto kelly ty výkony, se mi jen nezdálo v tom redukovaném starteru prohnat v rotorku větší proudy tak musí hořet, a ty výkony a příkony no to jsem taky pěkně domotal, slovo příkon to už jsem hodně dlouho neslyšel miloš Redukovanej starter ma pri stejnym vykonu mensi prikon (lepsi ucinnost). Ale na rozdil od normalniho, kdyz s nim tocis moc dlouho, tak se skutecne da spalit.
ten čína ten startuje jak raketa do nekonečna takový prcek malý za 900 ale jak ti dojde benzín, nebo problém, potočíš, vydá kouřový signál a je v klidu miloš
|
16.6.08, 18:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Redukovaný startér má redukci, neboli převodovku. Ten výkon 1kW je docílen právě pomocí té převodovky a díky tomu má i menší odběr než běžný startér z fáva. Startér z fáva origo má výkon okolo 800W a odběr hrubo přes 100A, možná i těch 200A, nevím. Ten origo je ale jen elektromotor napřímo, tudíž musí mít velký odběr aby dosáhl určitého výkonu. Ten elektromotorek redukovaného startéru má tak okolo 300-400W, proto má menší odběr. Pomocí toho převodu dosáhne větší výkon, okolo 1kW.
|
16.6.08, 18:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Nechcu ti kazit radost, ale převodem výkon nezvýšíš.
|
16.6.08, 18:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|