Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 starter Felicia 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
Nechcu ti kazit radost, ale převodem výkon nezvýšíš. :wink:


Výkon ne ale sílu nebo točky že jo? že jo? že jo? Nebo ne :cry: Tak já nevim

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.6.08, 18:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
PeD píše:
Startér z Felicie má oproti původnímu Fa přibližně dvojnásobný proud, asi 200A (při zatížení), takže větší výkon, vyšší otáčky, ale 44Ah baterka ve favoritu s něj příliš nadšená nebude, zvlášť není li nová, měl jsem s tim dost problémů. Po nabití baterky ale startér musí fungovat bezproblémově pár dní...
Ale tohle vypadá spíš na startér nebo tradiční korozi kontaktů někde.
no hochu nevím mám fiata 1,7 dízláka baterka 43amperhodin to byl ještě zavzdušněnej baterka nažhavila a točila docela dlouho než to naskočilo a jinak po krátký jízdě zase znova nažhaví nastartuje no problem.......

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


16.6.08, 18:59
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
fatal píše:
Nechcu ti kazit radost, ale převodem výkon nezvýšíš. :wink:


svatá pravda, ten ve foglaru rychlé šípy jak si spřevodoval to létající kolo a pak se vymlel :evil: , taky to stím výkonem nějak nedomyslel :D, kdyby chodil na škoda web by se něco o tom dověděl co a jak ty řetízky :roll: miloš


16.6.08, 19:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
točky majú oba štartéry rovnaké, na tom malom je prevodovka pretože to je iný motor, jeden je dvojpólový a jeden štvorpólový, viete ktorý je ktorý :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.6.08, 22:02
Profil

Příspěvky: 35
Bydliště: Sk,BA
Příspěvek 
michalkatka píše:
točky majú oba štartéry rovnaké, na tom malom je prevodovka pretože to je iný motor, jeden je dvojpólový a jeden štvorpólový, viete ktorý je ktorý :?:


Tak stary bez reduktora je urcite stvorpolovy,pocet polov rozhoduje o velkosti tociveho momentu ,ktory je elektromotor schopny vyvinut,kedze ten novsi ma prevodovku tak by mohol byt kludne dvojpolovy

_________________
110R,120Ls,Rapid 130


17.6.08, 00:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
BeBe píše:
michalkatka píše:
točky majú oba štartéry rovnaké, na tom malom je prevodovka pretože to je iný motor, jeden je dvojpólový a jeden štvorpólový, viete ktorý je ktorý :?:


Tak stary bez reduktora je urcite stvorpolovy,pocet polov rozhoduje o velkosti tociveho momentu ,ktory je elektromotor schopny vyvinut,kedze ten novsi ma prevodovku tak by mohol byt kludne dvojpolovy


tak nejak, inak ani ja som si nie istý 100%...

ale viem že otáčky pastorku sú rovnaké...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.6.08, 19:13
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já jsem tady nikoho nechtěl urazit, ale je to pravda. Kdyby tam nebyla ta převodovka u toho nového menšího a byl pastorek přímo na tom elektromotorku, tak si myslím, že by s motorem ani nehnul, nebo jen s obtížemi a hrozně pomalu. Nejsem profík, ale elektrice trošku rozumím a vím co píšu. To je podobné, jako by jste narvali motor ze škodovky 105 do Oktávky. Taky by se chudák trápil.


20.6.08, 17:47
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
michalkatka píše:
BeBe píše:
michalkatka píše:
točky majú oba štartéry rovnaké, na tom malom je prevodovka pretože to je iný motor, jeden je dvojpólový a jeden štvorpólový, viete ktorý je ktorý :?:


Tak stary bez reduktora je urcite stvorpolovy,pocet polov rozhoduje o velkosti tociveho momentu ,ktory je elektromotor schopny vyvinut,kedze ten novsi ma prevodovku tak by mohol byt kludne dvojpolovy


tak nejak, inak ani ja som si nie istý 100%...

ale viem že otáčky pastorku sú rovnaké...


otáčky sů rovnaké na určitý typ motoru , třeba u koktávky 1.9 TD vím na stopro že je více starterů valeo , bosch a musí točit s motorem 870-900 otáček za minutu, pokud točí pod 870 kotávka na tepla nechytne miloš


20.6.08, 18:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz