Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Favorit na LPG nedrzí za studena volnobeh 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek Favorit na LPG nedrzí za studena volnobeh
Cau, mam favorita na LPG system Tartarini a za studena me nedrzi vubec volnobeh, jak pustim plyn, motor okamzite zdechne. Po zahrati uz drzi - mam ale trochu nizsi volnobeh - tak 600 ot/min a pri jizde z kopce na volnobeh otacky dost kolisaji, pri prudsim prujezdu pravotocive zatacky me to nekdy i chcipne. Jinak motor jede pekne - hezky tahne. Byl jsem s tim na serizeni u montaznika LPG a rikal ze tam budou asi spatny membrany.Lpg je ale jen 3 roky stary a ma najety cca 30tis. - to se me zda moc malo aby odesli membrany. Jinak na facku je udelanej od predchoziho majitele "manualni sytic" - ale jestli je zapnutej nebo vypnutej je na plyn uplne jedno, na benzin to funguje. Nevite co s tim? Bojim se, ze necham vymenit ty membrany (mechanik rikal ze i s praci 1500,-) a bude to porad stejny :-(

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


18.6.08, 06:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Mám sice Lovtec, ale dělá mi to úplně to samý. Když je venku chladněji nemám problém, protože naběhne sytič. Jak je venku vedro, tak mám problém že padá volnoběh. Když ale nastartuju na benzin a hned prepnu na plyn, žádný chcípaní se nekoná. Takže když vím, že budu někde dlouho stát, přepínám na benzín. Když ještě nemám zahřátej motor tak mi to občas vynechá v levotočivé zatáčce, záleží jak je natočenej reduktor. Prostě startuj na benzín a malinko si zvyš volnoběh, mě to už nešlo na reduktoru, tak se malinko přidalo na karbu a je po chcípání.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


18.6.08, 07:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
No startovat na benzin se me to nechce, to podle me neni reseni :-) Chtel bych, aby me to normalne za studena drzelo volnobeh i na plyn. Zkusim se doma podivat na ten manualni sytic - jestli to fakci spravne (je to jen tahlo ktery otevre tu klapku v kabecu) a zkusim zvisit volnobeh. Snad to pomuze....

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


18.6.08, 09:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No jo nechce se ti, ale vždycky to byla zásadní věc, jo někdo může říct že to maká bez problémů studený na plyn, já to nikomu neberu každej ať si jezdí jak chce ale vždycky se mělo auto nastartovat na benzín a po zahřátí přepnout na plyn a pak zase cca kilometr před cílem přepnout na benzín. Jo pokud budeš skákat po městě od krámu ke krámu tak to nebudeš furt přepínat ale studený by to mělo jet na benzín.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


18.6.08, 10:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Tak já třeba u 120, přepínal na benzín tak jednou za týden, aby se to propláchlo. U formana přepínám hned po dojetí domu a i do práce. Prej snad dokonce start studenýho motoru na LPG je lepší, že lpg nesmívá olej ze stěn válců. Něco jinýho je v zimě, tam je benzín potřeba kousek jet, aby lpg nezamrzlo.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


18.6.08, 11:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
No tak na skodovce to prepinam pravidelne - skodovka nema tvrzeny sedla ventilu a tak se ten motor kazi, hlavne v zime startuju pokazdy na benal.Ale u facka uz je pomale jedno na co clovek jede.V zime startuju na benzin, je to prece jen lepsi, ale prez leto se me nechce-prece jen palit benzin kterej stoji 2x tolik co plyn je zbytecny. I na plyn by to melo studeny drzet volnobeh. Rada startovat na benzin je sice pekna, ale tenhle problem to neresi ale zakryva ne?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


18.6.08, 12:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kristensen píše:
No jo nechce se ti, ale vždycky to byla zásadní věc, jo někdo může říct že to maká bez problémů studený na plyn, já to nikomu neberu každej ať si jezdí jak chce ale vždycky se mělo auto nastartovat na benzín a po zahřátí přepnout na plyn a pak zase cca kilometr před cílem přepnout na benzín. Jo pokud budeš skákat po městě od krámu ke krámu tak to nebudeš furt přepínat ale studený by to mělo jet na benzín.


nevidím dôvod prečo štartovať, a pri dojazde prepínať na benzín, štartujem na LPG aj v mrazoch a pohoda, na benzín jazdím keď mi dojde LPG - vždy vyjazdím plnú...

základ je mať motor a hlavne VN v 110% stave, zapaľovanie, sviečky NGK Silver...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.6.08, 13:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Uz jsem to tu psal podivej se do historie. Nevim proc Ti vadi startovani na benzin, uz k udrzbe membran je potreba je obcas projet benzinem a co je lepsi prilezitost nez startovani (prip rezerva kdyz dojde LPG). A startovani na LPG je pro auto HORSI nez startovani na benzin! Takze myslim ze v tomto pripane neni co resit. :P LPG je agresivni sracka v porovnani s benzinem..

PS jinak zvyseni volnobehu mechanicky na karburatoru Ti asi nepomuze (vzhledem k tomu ze -jak jsem pochopil - na benzin jde vse tak jak ma)

PS2: uvaz ze moderni auta maji startovani na benzin a po ohrati motoru cca nad 50 st se automaticky prepinaji na LPG. Asi se da predpokladat ze vedi proc to delaji, prece by nebyl problem startovat primo na plyn - obvzlast pri moznostech modernich technologii.

_________________
VAZ 2109


18.6.08, 13:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
utia píše:
Uz jsem to tu psal podivej se do historie. Nevim proc Ti vadi startovani na benzin, uz k udrzbe membran je potreba je obcas projet benzinem a co je lepsi prilezitost nez startovani (prip rezerva kdyz dojde LPG). A startovani na LPG je pro auto HORSI nez startovani na benzin! Takze myslim ze v tomto pripane neni co resit. :P LPG je agresivni sracka v porovnani s benzinem..

PS jinak zvyseni volnobehu mechanicky na karburatoru Ti asi nepomuze (vzhledem k tomu ze -jak jsem pochopil - na benzin jde vse tak jak ma)


nevadí mi štartovanie na benzín, akurát v tom nevidím zmysel... keď niečo mám tak nech to funfuje.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.6.08, 13:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
michalkatka píše:
utia píše:
Uz jsem to tu psal podivej se do historie. Nevim proc Ti vadi startovani na benzin, uz k udrzbe membran je potreba je obcas projet benzinem a co je lepsi prilezitost nez startovani (prip rezerva kdyz dojde LPG). A startovani na LPG je pro auto HORSI nez startovani na benzin! Takze myslim ze v tomto pripane neni co resit. :P LPG je agresivni sracka v porovnani s benzinem..

PS jinak zvyseni volnobehu mechanicky na karburatoru Ti asi nepomuze (vzhledem k tomu ze -jak jsem pochopil - na benzin jde vse tak jak ma)


nevadí mi štartovanie na benzín, akurát v tom nevidím zmysel... keď niečo mám tak nech to funfuje.


To samozrejme muzes ja jen tvrdim ze to provozujes v horsim rezimu nez bys mohl. A navic nic neusetris, LPG se ve "studenem" rezimu spaluje nedokonale.

_________________
VAZ 2109


18.6.08, 13:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Bydliště: Kolárovo
Příspěvek 
Normálne startujem na LPG,a bez problémov.

_________________
Favorit 136 LX LPG


18.6.08, 14:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Tady jde o to, že to prostě studený chcípe. Já to taky nastartuju, ale je to vopruz když to chcípe i mezi řazením, na benzín to nedělá. U škodule stačilo na chvilku dát trochu sytiče, tady bohužel.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


18.6.08, 14:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mazhor píše:
No tak na skodovce to prepinam pravidelne - skodovka nema tvrzeny sedla ventilu a tak se ten motor kazi, hlavne v zime startuju pokazdy na benal.Ale u facka uz je pomale jedno na co clovek jede.V zime startuju na benzin, je to prece jen lepsi, ale prez leto se me nechce-prece jen palit benzin kterej stoji 2x tolik co plyn je zbytecny. I na plyn by to melo studeny drzet volnobeh. Rada startovat na benzin je sice pekna, ale tenhle problem to neresi ale zakryva ne?


na tom reduktoru máš šroub volnoběhu, ve, si šroubovák a když budeš mít teplý motor a pojede ti to na volnoběh začni třeba utahovat mírně pokud ti motoru bude chcípat tak povoluj na nastav tak 900 otáček pak napiš miloš


18.6.08, 15:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Takze takhle: vim ze se studenej motor ma startovat na benzin a pak prepnout na LPG, ale ja s fackem jezdim tak, ze prez leto, kdy je i brzo rano kolem 10-15 stupnu mam furt prepnuty na plyn.V ostatni rocni obdobi staruju na benzin a pak to prepinam na LPG. Aby bylo jasno, ja nejsem proti startovani studenyho motoru na benzin! Ale me jde o to aby me i studenej motor drzel volnobeh na LPG! Jak jsem uz psal - rada "startuj na benzin" tenhle problem neresi ale jen zakryva....

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


19.6.08, 05:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
na tom reduktoru máš šroub volnoběhu, ve, si šroubovák a když budeš mít teplý motor a pojede ti to na volnoběh začni třeba utahovat mírně pokud ti motoru bude chcípat tak povoluj na nastav tak 900 otáček pak napiš miloš


Dik za radu, vyzkousim!

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


19.6.08, 05:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz