Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Favorit na LPG nedrzí za studena volnobeh 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mazhor píše:
slovacek.milos píše:
na tom reduktoru máš šroub volnoběhu, ve, si šroubovák a když budeš mít teplý motor a pojede ti to na volnoběh začni třeba utahovat mírně pokud ti motoru bude chcípat tak povoluj na nastav tak 900 otáček pak napiš miloš


Dik za radu, vyzkousim!


jezdit jen na plyn se nesmí, klidně si dávěj do nádrže čtyři litry benzínu a každý měsíc ho vyjezdi až to chcípne a nalej nový, pokud máš v nádrži benzín starší tří měsíců stane se žroutem, sežere těsnění plováku, prožere se tou krátkou hadicí u plnící trubky, sežere hadice, v karbecu membrány možná to nedělá každý benál ale na jížní moravě ano :D miloš


19.6.08, 06:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
jezdit jen na plyn se nesmí, klidně si dávěj do nádrže čtyři litry benzínu a každý měsíc ho vyjezdi až to chcípne a nalej nový, pokud máš v nádrži benzín starší tří měsíců stane se žroutem, sežere těsnění plováku, prožere se tou krátkou hadicí u plnící trubky, sežere hadice, v karbecu membrány možná to nedělá každý benál ale na jížní moravě ano :D miloš


ja iba na LPG nejazdím, ale toto počujem prvý krát... :shock:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.6.08, 13:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Jj dokonce "zarucni doba" benzinu je jen tri tydny! Samozrejme to uz je extremni pripad, lze ho pouzit i za delsi dobu :D Ale jako kazda provozni kapalina se casem znehodnocuje. Obvzlast pokud pouzivas LPG pumpa ti ho tlaci pres (ekonomizer pokud mas) zpatky a ohrivanim degraduje jeste rychleji. Proto myslim ze (pokud nejsi opravdu puntickar) resis neco co resit nemusis, proste nastartovat na benzin, (ja do nej jeste davam trochu motor. oleje kvuli vetsi ochrane membran), a az je motor v provozni teplote (roztahnute pistni krouzky - nebude vnikat do oleje) tak prepnout na LPG. Opakuji ze startovani na benzin (i pres argument stirani olejoveho filmu z valcu) je pro motor lepsi nez startovani na suchy a chemicky agresivni LPG. A obcas si i na benzin zajezdit, i kdyz obecne to neni potreba.

_________________
VAZ 2109


19.6.08, 13:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
michalkatka píše:
slovacek.milos píše:
jezdit jen na plyn se nesmí, klidně si dávěj do nádrže čtyři litry benzínu a každý měsíc ho vyjezdi až to chcípne a nalej nový, pokud máš v nádrži benzín starší tří měsíců stane se žroutem, sežere těsnění plováku, prožere se tou krátkou hadicí u plnící trubky, sežere hadice, v karbecu membrány možná to nedělá každý benál ale na jížní moravě ano :D miloš


ja iba na LPG nejazdím, ale toto počujem prvý krát... :shock:


michale ta krátká hadice jak jde nalévací trubka do nádrže se prožrala, dal jsem druhou a za půl roku to samé tekl benzín, o tom neuslyšíš, ale když stím děláš ten benzín je jinak cítít a štípou tě ruce, sežere to všechno z gumy, stává se to jen lidem co jezdí na plyn že je benzín drahý prostě ho tam nenalejou miloš


19.6.08, 21:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
utia píše:
Jj dokonce "zarucni doba" benzinu je jen tri tydny! Samozrejme to uz je extremni pripad, lze ho pouzit i za delsi dobu :D Ale jako kazda provozni kapalina se casem znehodnocuje. Obvzlast pokud pouzivas LPG pumpa ti ho tlaci pres (ekonomizer pokud mas) zpatky a ohrivanim degraduje jeste rychleji. Proto myslim ze (pokud nejsi opravdu puntickar) resis neco co resit nemusis, proste nastartovat na benzin, (ja do nej jeste davam trochu motor. oleje kvuli vetsi ochrane membran), a az je motor v provozni teplote (roztahnute pistni krouzky - nebude vnikat do oleje) tak prepnout na LPG. Opakuji ze startovani na benzin (i pres argument stirani olejoveho filmu z valcu) je pro motor lepsi nez startovani na suchy a chemicky agresivni LPG. A obcas si i na benzin zajezdit, i kdyz obecne to neni potreba.


No vsak ja sem taky nikdy nerikal ze starovani na LPG je pro motor lepsi nez na benzin :-) Ale ja sem proste chtel,aby me i studenej motor drzel volnobeh na LPG, tot vse :-)

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


20.6.08, 05:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Jo jinak vcera sem se v tom trosku vrtal - zvisil sem trochu volnobeh na karburatoru a pak jsem sroubem na reduktoru kousek povolil (o jednu "plosku" na sroubu) a o kousicek sem povolil sroub na hadici (o cca 45stupnu) no a volnobeh se zvisil. Taky jsem zjistil ze to tahlo kterym se muze rucny vypnout sytic se trochu zadrhava a uplne nedovira klapku sytice, tak sem to vyradill z provozu. Dneska rano sem to staroval studeny na LPG a motor volnobeh drzel, uvidime jaka bude spotrba. Jo jen sem se chtel zeptat - povolenim sroubu na reduktoru smes ochudim nebo obohatim?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


20.6.08, 05:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
mazhor píše:
Jo jinak vcera sem se v tom trosku vrtal - zvisil sem trochu volnobeh na karburatoru a pak jsem sroubem na reduktoru kousek povolil (o jednu "plosku" na sroubu) a o kousicek sem povolil sroub na hadici (o cca 45stupnu) no a volnobeh se zvisil. Taky jsem zjistil ze to tahlo kterym se muze rucny vypnout sytic se trochu zadrhava a uplne nedovira klapku sytice, tak sem to vyradill z provozu. Dneska rano sem to staroval studeny na LPG a motor volnobeh drzel, uvidime jaka bude spotrba. Jo jen sem se chtel zeptat - povolenim sroubu na reduktoru smes ochudim nebo obohatim?


Vyzkoušej spíš jak ti bude držet volnoběh odpoledne až bude teplo. Ráno když je chladně, tak s tím problém nemám, ale odpolko když je kolem 30 se mi nechce zapnout sytič a potom to chvilku chcípe. Já ti nevím jestli šroub na hadici je bohatost, nebo jestli to udává max možný průtok plynu, ale o čtvrt otáčky se nic neděje. Mě to minule mechanik šteloval tak, že to úplně utáhnul a pak s tím asi 2x otočil do kola, já si to dal doma zpět o půl otočky na původní rysku a změnu žádnou nepozoruju. ( prosím tě já jsem taky češtinářský prase a určitě mám někde hrubku, ale nepiš všude zvíšit (zvýšit) to fakt mlátí do očí i mě) :wink:

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


20.6.08, 06:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
FerdikF píše:
( prosím tě já jsem taky češtinářský prase a určitě mám někde hrubku, ale nepiš všude zvíšit (zvýšit) to fakt mlátí do očí i mě) :wink:


Mas pravdu, je to ostuda, musim si to po sobe aspon precist :-)

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


23.6.08, 08:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
jak dopadnul ten volnoběh

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


23.6.08, 11:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Dneska jsem zjistil, že mi nedrží volnoběh ani na benzín. Ráno v pohodě, cvakne sytič, naběhne skoro na 2000, po prošlápnutí spadne tak na 1100......prostě paráda. Odpolko když je vedro a auto stojí na slunku nedrží do přepnutí na lpg volnoběh. To samý LPG, ráno pohoda, odpolko to tak 300 chcípe. Stačil by pootočit jen sytič? a kterým směrem? Teď to bylo na první rysce, tak 4mm napravo od téhle mám ještě jednu :shock:

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


24.6.08, 17:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Neviem preco by bolo skodlivejsie startovat na plyn za studena. Predsa benzin ti zmiva olej zo stien. Plyn sa ti kam dostane a co spravi? Sposobuje nitridaciu oleja, ale to stale a nie viac za studena. mne sa automatika hned prepina po benzostarte na plyn, len sa pohnem, alebo klepnem do plynu a same prepne.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


25.6.08, 07:52
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mazhor píše:
FerdikF píše:
( prosím tě já jsem taky češtinářský prase a určitě mám někde hrubku, ale nepiš všude zvíšit (zvýšit) to fakt mlátí do očí i mě) :wink:


Mas pravdu, je to ostuda, musim si to po sobe aspon precist :-)


když to tak vemeš nejvíce závad je šroubkem jen musíš vědět kterým :D , no hlavně že se ti povedlo :D miloš


25.6.08, 08:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz