Favorit na LPG nedrzí za studena volnobeh
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mazhor píše: slovacek.milos píše: na tom reduktoru máš šroub volnoběhu, ve, si šroubovák a když budeš mít teplý motor a pojede ti to na volnoběh začni třeba utahovat mírně pokud ti motoru bude chcípat tak povoluj na nastav tak 900 otáček pak napiš miloš Dik za radu, vyzkousim!
jezdit jen na plyn se nesmí, klidně si dávěj do nádrže čtyři litry benzínu a každý měsíc ho vyjezdi až to chcípne a nalej nový, pokud máš v nádrži benzín starší tří měsíců stane se žroutem, sežere těsnění plováku, prožere se tou krátkou hadicí u plnící trubky, sežere hadice, v karbecu membrány možná to nedělá každý benál ale na jížní moravě ano miloš
|
19.6.08, 06:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
slovacek.milos píše: jezdit jen na plyn se nesmí, klidně si dávěj do nádrže čtyři litry benzínu a každý měsíc ho vyjezdi až to chcípne a nalej nový, pokud máš v nádrži benzín starší tří měsíců stane se žroutem, sežere těsnění plováku, prožere se tou krátkou hadicí u plnící trubky, sežere hadice, v karbecu membrány možná to nedělá každý benál ale na jížní moravě ano miloš
ja iba na LPG nejazdím, ale toto počujem prvý krát...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.6.08, 13:21 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
Jj dokonce "zarucni doba" benzinu je jen tri tydny! Samozrejme to uz je extremni pripad, lze ho pouzit i za delsi dobu Ale jako kazda provozni kapalina se casem znehodnocuje. Obvzlast pokud pouzivas LPG pumpa ti ho tlaci pres (ekonomizer pokud mas) zpatky a ohrivanim degraduje jeste rychleji. Proto myslim ze (pokud nejsi opravdu puntickar) resis neco co resit nemusis, proste nastartovat na benzin, (ja do nej jeste davam trochu motor. oleje kvuli vetsi ochrane membran), a az je motor v provozni teplote (roztahnute pistni krouzky - nebude vnikat do oleje) tak prepnout na LPG. Opakuji ze startovani na benzin (i pres argument stirani olejoveho filmu z valcu) je pro motor lepsi nez startovani na suchy a chemicky agresivni LPG. A obcas si i na benzin zajezdit, i kdyz obecne to neni potreba.
_________________ VAZ 2109
|
19.6.08, 13:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
michalkatka píše: slovacek.milos píše: jezdit jen na plyn se nesmí, klidně si dávěj do nádrže čtyři litry benzínu a každý měsíc ho vyjezdi až to chcípne a nalej nový, pokud máš v nádrži benzín starší tří měsíců stane se žroutem, sežere těsnění plováku, prožere se tou krátkou hadicí u plnící trubky, sežere hadice, v karbecu membrány možná to nedělá každý benál ale na jížní moravě ano miloš ja iba na LPG nejazdím, ale toto počujem prvý krát...
michale ta krátká hadice jak jde nalévací trubka do nádrže se prožrala, dal jsem druhou a za půl roku to samé tekl benzín, o tom neuslyšíš, ale když stím děláš ten benzín je jinak cítít a štípou tě ruce, sežere to všechno z gumy, stává se to jen lidem co jezdí na plyn že je benzín drahý prostě ho tam nenalejou miloš
|
19.6.08, 21:51 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
utia píše: Jj dokonce "zarucni doba" benzinu je jen tri tydny! Samozrejme to uz je extremni pripad, lze ho pouzit i za delsi dobu Ale jako kazda provozni kapalina se casem znehodnocuje. Obvzlast pokud pouzivas LPG pumpa ti ho tlaci pres (ekonomizer pokud mas) zpatky a ohrivanim degraduje jeste rychleji. Proto myslim ze (pokud nejsi opravdu puntickar) resis neco co resit nemusis, proste nastartovat na benzin, (ja do nej jeste davam trochu motor. oleje kvuli vetsi ochrane membran), a az je motor v provozni teplote (roztahnute pistni krouzky - nebude vnikat do oleje) tak prepnout na LPG. Opakuji ze startovani na benzin (i pres argument stirani olejoveho filmu z valcu) je pro motor lepsi nez startovani na suchy a chemicky agresivni LPG. A obcas si i na benzin zajezdit, i kdyz obecne to neni potreba.
No vsak ja sem taky nikdy nerikal ze starovani na LPG je pro motor lepsi nez na benzin Ale ja sem proste chtel,aby me i studenej motor drzel volnobeh na LPG, tot vse
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
20.6.08, 05:50 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Jo jinak vcera sem se v tom trosku vrtal - zvisil sem trochu volnobeh na karburatoru a pak jsem sroubem na reduktoru kousek povolil (o jednu "plosku" na sroubu) a o kousicek sem povolil sroub na hadici (o cca 45stupnu) no a volnobeh se zvisil. Taky jsem zjistil ze to tahlo kterym se muze rucny vypnout sytic se trochu zadrhava a uplne nedovira klapku sytice, tak sem to vyradill z provozu. Dneska rano sem to staroval studeny na LPG a motor volnobeh drzel, uvidime jaka bude spotrba. Jo jen sem se chtel zeptat - povolenim sroubu na reduktoru smes ochudim nebo obohatim?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
20.6.08, 05:59 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
mazhor píše: Jo jinak vcera sem se v tom trosku vrtal - zvisil sem trochu volnobeh na karburatoru a pak jsem sroubem na reduktoru kousek povolil (o jednu "plosku" na sroubu) a o kousicek sem povolil sroub na hadici (o cca 45stupnu) no a volnobeh se zvisil. Taky jsem zjistil ze to tahlo kterym se muze rucny vypnout sytic se trochu zadrhava a uplne nedovira klapku sytice, tak sem to vyradill z provozu. Dneska rano sem to staroval studeny na LPG a motor volnobeh drzel, uvidime jaka bude spotrba. Jo jen sem se chtel zeptat - povolenim sroubu na reduktoru smes ochudim nebo obohatim?
Vyzkoušej spíš jak ti bude držet volnoběh odpoledne až bude teplo. Ráno když je chladně, tak s tím problém nemám, ale odpolko když je kolem 30 se mi nechce zapnout sytič a potom to chvilku chcípe. Já ti nevím jestli šroub na hadici je bohatost, nebo jestli to udává max možný průtok plynu, ale o čtvrt otáčky se nic neděje. Mě to minule mechanik šteloval tak, že to úplně utáhnul a pak s tím asi 2x otočil do kola, já si to dal doma zpět o půl otočky na původní rysku a změnu žádnou nepozoruju. ( prosím tě já jsem taky češtinářský prase a určitě mám někde hrubku, ale nepiš všude zvíšit (zvýšit) to fakt mlátí do očí i mě)
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
20.6.08, 06:12 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
FerdikF píše: ( prosím tě já jsem taky češtinářský prase a určitě mám někde hrubku, ale nepiš všude zvíšit (zvýšit) to fakt mlátí do očí i mě)
Mas pravdu, je to ostuda, musim si to po sobe aspon precist
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
23.6.08, 08:19 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
jak dopadnul ten volnoběh
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
23.6.08, 11:44 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Dneska jsem zjistil, že mi nedrží volnoběh ani na benzín. Ráno v pohodě, cvakne sytič, naběhne skoro na 2000, po prošlápnutí spadne tak na 1100......prostě paráda. Odpolko když je vedro a auto stojí na slunku nedrží do přepnutí na lpg volnoběh. To samý LPG, ráno pohoda, odpolko to tak 300 chcípe. Stačil by pootočit jen sytič? a kterým směrem? Teď to bylo na první rysce, tak 4mm napravo od téhle mám ještě jednu
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
24.6.08, 17:20 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Neviem preco by bolo skodlivejsie startovat na plyn za studena. Predsa benzin ti zmiva olej zo stien. Plyn sa ti kam dostane a co spravi? Sposobuje nitridaciu oleja, ale to stale a nie viac za studena. mne sa automatika hned prepina po benzostarte na plyn, len sa pohnem, alebo klepnem do plynu a same prepne.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
25.6.08, 07:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mazhor píše: FerdikF píše: ( prosím tě já jsem taky češtinářský prase a určitě mám někde hrubku, ale nepiš všude zvíšit (zvýšit) to fakt mlátí do očí i mě) Mas pravdu, je to ostuda, musim si to po sobe aspon precist
když to tak vemeš nejvíce závad je šroubkem jen musíš vědět kterým , no hlavně že se ti povedlo miloš
|
25.6.08, 08:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|