Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: Nechcu ti kazit radost, ale převodem výkon nezvýšíš.
Výkon ne ale sílu nebo točky že jo? že jo? že jo? Nebo ne Tak já nevim
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
16.6.08, 18:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
PeD píše: Startér z Felicie má oproti původnímu Fa přibližně dvojnásobný proud, asi 200A (při zatížení), takže větší výkon, vyšší otáčky, ale 44Ah baterka ve favoritu s něj příliš nadšená nebude, zvlášť není li nová, měl jsem s tim dost problémů. Po nabití baterky ale startér musí fungovat bezproblémově pár dní... Ale tohle vypadá spíš na startér nebo tradiční korozi kontaktů někde. no hochu nevím mám fiata 1,7 dízláka baterka 43amperhodin to byl ještě zavzdušněnej baterka nažhavila a točila docela dlouho než to naskočilo a jinak po krátký jízdě zase znova nažhaví nastartuje no problem.......
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
16.6.08, 18:59 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
fatal píše: Nechcu ti kazit radost, ale převodem výkon nezvýšíš.
svatá pravda, ten ve foglaru rychlé šípy jak si spřevodoval to létající kolo a pak se vymlel , taky to stím výkonem nějak nedomyslel , kdyby chodil na škoda web by se něco o tom dověděl co a jak ty řetízky miloš
|
16.6.08, 19:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
točky majú oba štartéry rovnaké, na tom malom je prevodovka pretože to je iný motor, jeden je dvojpólový a jeden štvorpólový, viete ktorý je ktorý
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.6.08, 22:02 |
|
|
BeBe
Příspěvky: 35 Bydliště: Sk,BA
|
michalkatka píše: točky majú oba štartéry rovnaké, na tom malom je prevodovka pretože to je iný motor, jeden je dvojpólový a jeden štvorpólový, viete ktorý je ktorý
Tak stary bez reduktora je urcite stvorpolovy,pocet polov rozhoduje o velkosti tociveho momentu ,ktory je elektromotor schopny vyvinut,kedze ten novsi ma prevodovku tak by mohol byt kludne dvojpolovy
_________________ 110R,120Ls,Rapid 130
|
17.6.08, 00:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
BeBe píše: michalkatka píše: točky majú oba štartéry rovnaké, na tom malom je prevodovka pretože to je iný motor, jeden je dvojpólový a jeden štvorpólový, viete ktorý je ktorý Tak stary bez reduktora je urcite stvorpolovy,pocet polov rozhoduje o velkosti tociveho momentu ,ktory je elektromotor schopny vyvinut,kedze ten novsi ma prevodovku tak by mohol byt kludne dvojpolovy
tak nejak, inak ani ja som si nie istý 100%...
ale viem že otáčky pastorku sú rovnaké...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.6.08, 19:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já jsem tady nikoho nechtěl urazit, ale je to pravda. Kdyby tam nebyla ta převodovka u toho nového menšího a byl pastorek přímo na tom elektromotorku, tak si myslím, že by s motorem ani nehnul, nebo jen s obtížemi a hrozně pomalu. Nejsem profík, ale elektrice trošku rozumím a vím co píšu. To je podobné, jako by jste narvali motor ze škodovky 105 do Oktávky. Taky by se chudák trápil.
|
20.6.08, 17:47 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
michalkatka píše: BeBe píše: michalkatka píše: točky majú oba štartéry rovnaké, na tom malom je prevodovka pretože to je iný motor, jeden je dvojpólový a jeden štvorpólový, viete ktorý je ktorý Tak stary bez reduktora je urcite stvorpolovy,pocet polov rozhoduje o velkosti tociveho momentu ,ktory je elektromotor schopny vyvinut,kedze ten novsi ma prevodovku tak by mohol byt kludne dvojpolovy tak nejak, inak ani ja som si nie istý 100%... ale viem že otáčky pastorku sú rovnaké...
otáčky sů rovnaké na určitý typ motoru , třeba u koktávky 1.9 TD vím na stopro že je více starterů valeo , bosch a musí točit s motorem 870-900 otáček za minutu, pokud točí pod 870 kotávka na tepla nechytne miloš
|
20.6.08, 18:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|